Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

PSV Tenue & Sponsoring

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Natuurlijk is die mooi, omdat zwart goed matcht met de blokjeshistorie en het logo , de nadruk ligt niet op zwart zelf alleen.
    Waar de cheapass grijze nu gewoon lelijk is en dat geel er boven maakt het nog opvallend/lelijker. Simpel, inspiratieloos, goedkoop en lelijk
    ̅ρ̅я̅σ̅ƒ̅є̅ѕ̅ѕ̅ι̅σ̅η̅є̅ℓ̅є̅ ̅ ̅ ̅ρ̅є̅ѕ̅ѕ̅ι̅м̅ι̅ѕ̅т

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Quagmire Bekijk bericht
      What's new?
      Of PSV het nou zwart, grijs, roze of geel doet, men slikt alles hier wel, Beetje tegenstribbelen en toch slikken.

En ja, zwart is prima kleur in sommige gevallen, voornamelijk zakelijk. Voetbal = vreugde, plezier, het verbindt, leuk om naar te kijken etc.. met die gedachte maak je een shirt. dan is zwart/grijs totaal ongeschikt in elk opzicht, just my 2 cents.
      Oorspronkelijk gepost door Quagmire Bekijk bericht
      Natuurlijk is die mooi, omdat zwart goed matcht met de blokjeshistorie en het logo , de nadruk ligt niet op zwart zelf alleen.
      Waar de cheapass grijze nu gewoon lelijk is en dat geel er boven maakt het nog opvallend/lelijker. Simpel, inspiratieloos, goedkoop en lelijk
      Ja, lekkere draaikont, eerst is zwart/grijs totaal ongeschikt en dan kan het weer wel... Je bent ook gewoon de Wouter Bos van het forum
      Senior van de samenvattingkijkersbeweging

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Der Jaufe Bekijk bericht

Ja, lekkere draaikont, eerst is zwart/grijs totaal ongeschikt en dan kan het weer wel... Je bent ook gewoon de Wouter Bos van het forum

Nee valt mee, maar je kan toch niet ontkennen dat het zwart gewoon geweldig matcht met zo'n rood/witte verticale streep, gewoon super als geheel.
        Nu hebben we gay sponsor met een kansloos simpele kleur, om het nog lelijker te maken lelijker gele handvatten op je schouders, totaal niks wat mixt of matcht met elkaar. Totaal zielloos.

Grijs/zwart is not done, maar als je goed en creatief je best doet zo als PSV toen kan je het zwart camoufleren en er toch een mooi geheel van maken. Maar er moet dus iets bij zijn wat voor wat verademing of oog-afleiding zorgt.

Geef reactie

• 63fd62cc3c35d2af1e100b6c0d1dd1a8.png63fd62cc3c35d2af1e100b6c0d1dd1a8.png63fd62cc3c35d2af1e100b6c0d1dd1a8.png En nu is het helemaal niet zwart/grij, maar donker blauw achtig.. kinderpyama juppie :/
          Bericht bewerkt door Quagmire; 18 June 2017, 16:24.

Geef reactie

• Na t eerste wedstrijdje (de eerste cup is binnen) de shirts gezien te hebben moet ik zeggen dat ik het nieuwe uittenue eigenlijk gewoon n mooi geheel vind.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Relix Bekijk bericht
              Na t eerste wedstrijdje (de eerste cup is binnen) de shirts gezien te hebben moet ik zeggen dat ik het nieuwe uittenue eigenlijk gewoon n mooi geheel vind.
              Ik vind het niet zo mooi.

"Het carbon-gele shirt is het uitshirt uit de PSV-wedstrijdcollectie voor seizoen 2017-18. De felle, fluoriserend gele accenten op een verder donker shirt symboliseren het licht van Glow en lighttown Eindhoven."

Zou het politievoetbalteam niet misstaan.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Penalty Bekijk bericht

Ik vind het niet zo mooi.

"Het carbon-gele shirt is het uitshirt uit de PSV-wedstrijdcollectie voor seizoen 2017-18. De felle, fluoriserend gele accenten op een verder donker shirt symboliseren het licht van Glow en lighttown Eindhoven."

Zou het politievoetbalteam niet misstaan.

Ze zullen gedacht hebben, "Hoe kunnen we ervoor zorgen dat deze verzameling slappelingen toch nog een beetje autoritaire uitstraling krijgen?"
                PSV: Waar je gedrevenheid en passie zou moeten zien, zie je nu gezapigheid en gelatenheid.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Ongezouten Bekijk bericht

Ze zullen gedacht hebben, "Hoe kunnen we ervoor zorgen dat deze verzameling slappelingen toch nog een beetje autoritaire uitstraling krijgen?"
                  "Wat zijn wij aan het doen?"
                  'man erschießt nun einmal keinen Hund, wenn Bach gespielt wird.' - Dürrenmatt

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door -040- Bekijk bericht

"Wat zijn wij aan het doen?"
                    "Niks, meneer!"

Geef reactie

• Ik heb de eerste gekkies al gezien met het uit-shirt op Schiphol, man man man wat een afgang, PSV moet de fans betalen om het te dragen ipv omgekeerd pff.

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                      X