Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Maxime Soulas, PSVO19 (V)

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Maxime Soulas, PSVO19 (V)

Contract voor jeugdspeler Maxime Soulas
    datum: 01-07-2017 15:00

cid59897_Soulas.jpg

Jeugdspeler Maxime Soulas heeft zijn handtekening gezet onder een contract bij PSV. De 18-jarige Fransman tekende een verbintenis die loopt tot de zomer van 2020.

Afgedwongen
    Maxime Soulas, van 19 mei 1999, speelde afgelopen seizoen op amateurbasis in de jeugdopleiding van PSV. De van Montpellier HSC afkomstige verdediger maakte in die periode bij PSV onder 19 een zeer goede indruk waardoor PSV graag met Soulas doorgaat. "Ik wil zo lang mogelijk bij PSV voetballen", aldus de Franse mandekker in een eerste reactie bij PSV TV.

Prijzen winnen
    “De eerste twee maanden waren moeilijk voor me, vanwege de taal. In het Engels kan ik me inmiddels prima redden. Ik wil PSV, mijn familie, zaakwaarnemers en begeleiders bedanken. Mede dankzij hen sta ik nu hier”, sprak Soulas die opgroeide in het zuiden van Frankrijk.

67abfc11-0a62-4716-9b4f-fd6917561733_Soulas2.jpg
    6 jaar PSV:
    Eredivisie: 14/15, 15/16 KNVB Beker: 11/12 Supercup: 12/13, 15/16, 16/17

Daar mag nog wel wat vlees op voor een centrumverdediger. Z'n lengte heeft 'ie gelukkig mee. Verder geen idee hoe goed deze jongen is.

Geef reactie

Aan nieuwe jeugdspelers geen gebrek.
      Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door IPF Bekijk bericht
        Aan nieuwe jeugdspelers geen gebrek.
        Daar iig wel verdedigers

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Davitamonnetje Bekijk bericht

Daar iig wel verdedigers
          Ja Bacchus kom er maar in

Geef reactie

Ach, dit zal weinig soelaas bieden...

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht
              Ach, dit zal weinig soelaas bieden...
              Een inkoppertje ... jij maakt hem.

Geef reactie

Waarom wordt deze jongen nu al afgeserveerd?
                Neemt overigens niet weg dat ik hoop op wat bewezen talent en gevestigde orde achterin.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Weltmeister Bekijk bericht
                  Waarom wordt deze jongen nu al afgeserveerd?
                  Neemt overigens niet weg dat ik hoop op wat bewezen talent en gevestigde orde achterin.
                  Daar is alle reden toe. In de laatste 25 jaar dat ik me (bewust) als PSV-fan kan heugen is er nog nooit een buitenlands talent gekocht voor de jeugdopleiding en vervolgens succesvol doorgestoten naar het eerste. Lijkt me hoog tijd om de scouting te voorzien van nieuwe impulsen.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Retro Willems Bekijk bericht

Daar is alle reden toe. In de laatste 25 jaar dat ik me (bewust) als PSV-fan kan heugen is er nog nooit een buitenlands talent gekocht voor de jeugdopleiding en vervolgens succesvol doorgestoten naar het eerste. Lijkt me hoog tijd om de scouting te voorzien van nieuwe impulsen.
                    Dat sowieso. Of gewoon eens een scout aannemen die alleen maar zoekt naar verdedigers.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Weltmeister Bekijk bericht

Dat sowieso. Of gewoon eens een scout aannemen die alleen maar zoekt naar verdedigers.
                      En wat mij betreft zetten ze een fulltime scout op Ajax en Feyenoord. Laat ze maar dagelijks bij hun trainingen aanwezig zijn om te volgen welke jeugdspelers in onmin leven met hun clubs en ze deze kant ophalen. Niet sympathiek, maar we deden toch al niet serieus mee in de sportiviteitsranking van maffiaorganisatie FIFA. Zo zijn Bergwijn en Piroe ook naar PSV gekomen.

Geef reactie

Komt er een keer een Franse verdediger naar de Eredivisie en je maakt je dan allerlei illusies, is het verdediger die 55 kilo weegt met de uitstraling van Menno Koch.

Geef reactie

Komt er een keer een Franse verdediger naar de Eredivisie en je maakt je dan allerlei illusies, is het verdediger die 55 kilo weegt met de uitstraling van Menno Koch.
                          Isimat weegt toch wel wat meer dan 55 kilo, en heeft niet de uitstraling van Koch
                          PSV: Waar je gedrevenheid en passie zou moeten zien, zie je nu gezapigheid en gelatenheid.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Ongezouten Bekijk bericht

Isimat weegt toch wel wat meer dan 55 kilo, en heeft niet de uitstraling van Koch
                            Ja was al bang voor zon inkoppertje

Geef reactie

Ja Bacchus kom er maar in
                              We zijn een opleidingscentrum voor NAC geworden.

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                              X