Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Wedstrijden PSV O19 t/m PSV O9

Dichtvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Oorspronkelijk gepost door robpsv11 Bekijk bericht

Een Otten Cup en een goed presterend O19 team zegt nog weinig over de toekomst, kijk maar naar een Jong Oranje van jaren geleden. De signalen zijn in ieder geval goed, laten we er nu ook alsjeblieft een keer iets mee doen.
    Zo'n 4 seizoenen lang is de PSV o-19 al net zo sterk als die van Ajax. Lijkt mij sterk dat ze al die tijd ALLEMAAL net-nietertjes zijn.
    Ergens stagneert het van o-19 naar PSV-1. En in PSV-1 zelf ook.
    PSV-fan sinds 1977

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Humtoezje Bekijk bericht

Zo'n 4 seizoenen lang is de PSV o-19 al net zo sterk als die van Ajax. Lijkt mij sterk dat ze al die tijd ALLEMAAL net-nietertjes zijn.
      Speelt de Ajax jeugd ook op kunstgras?
      PSV: Waar je gedrevenheid en passie zou moeten zien, zie je nu gezapigheid en gelatenheid.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Ongezouten Bekijk bericht

Speelt de Ajax jeugd ook op kunstgras?
        Neen. Maar psv tot dit seizoen ook niet.
        PSV-fan sinds 1977

Geef reactie

• PSV O19 - Inter O19 0-0. PSV verliest de finale op Penalty's.

PSV en Penalty's ... Jong geleerd is oud gedaan.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Penalty Bekijk bericht
            PSV O19 - Inter O19 0-0. PSV verliest de finale op Penalty's.

PSV en Penalty's ... Jong geleerd is oud gedaan.
            Ik heb de serie gezien, en het eigenlijk een prima serie; die van Sadilek op de paal, lullig, maar ik heb slechtere missers gezien:

PSV: Waar je gedrevenheid en passie zou moeten zien, zie je nu gezapigheid en gelatenheid.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Humtoezje Bekijk bericht

Om er nog op terug te komen: die oorzaak lijkt me duidelijk, namelijk dat er teveel brandhout in leven wordt gehouden bij Jong PSV. Er wordt niet hard genoeg doorgeselecteerd. Het is pappen en nathouden. Zo'n Kardes krijgt ineens een contract? Van Vlerken krijgt ook ineens een contract. en dat terwijl iedereen weet dat het geen PSV-1 materiaal is. Van Koch wist je ook al jaren dat het geen PSV-1 materiaal zou worden; toch bleven ze er maar aan vasthouden. Zo'n Laursen, ook 10x niks. Zelfs Ritzmaier is nog steeds niet gewieberd. En er zijn zelfs spelers gekocht speciaal voor de opvulling van de selectie van Jong PSV. Tja, zeg het maar, topbeleid?

Geef reactie

• Die opvulling kan nodig zijn. Er vanuitgaande dat spelers onder de 19 ook in hun eigen team (moeten?) blijven spelen.

Toch vraag je je af of zo'n Mauro bij Ajax niet meteen een kans krijgt.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht
                  Die opvulling kan nodig zijn. Er vanuitgaande dat spelers onder de 19 ook in hun eigen team (moeten?) blijven spelen.

Toch vraag je je af of zo'n Mauro bij Ajax niet meteen een kans krijgt.
                  De vraag stellen is hem beantwoorden. De Ligt krijgt op zijn 17e een basisplaats bij Ajax en Obispo op zijn 18e heeft 3 keer mogen opdraven bij Jong PSV.

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                  X