Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Jetro Willems (V)

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Oorspronkelijk gepost door robpsv11 Bekijk bericht
    Ik gokte zelf al op 8 miljoen. Willems verzaakt al anderhalf jaar totaal, denk dat de echte goede wedstrijden net op twee handen te tellen zijn. Degene die dit gaat tegenspreken moet even het speler van de week schema erbij pakken, plek 11 is tekenend voor dit seizoen van hem.

Ze hadden hem direct na dat goede seizoen moeten laten gaan, toen hadden we er makkelijk 15 miljoen voor kunnen krijgen. Als je voor de huidige Willems 10 miljoen had gekregen had ik hem op de fiets weggebracht.

Smoes? Het zijn de woorden van Brands, die afspraken zijn gewoon gemaakt. Dat ze het dan wel heel makkelijk afhandelen kan hier ook niemand iets aan doen. Het woord afspraak en Willems heb ik nog niet gehoord.
    Het is een smoes als het te pas en te ongepas wordt gebruikt: bij Guardado veranderende de afspraak van "in januari naar de VS" in "een nieuwe uitdaging in een grote competitie" en daarom niet moeilijk kunnen doen.... Opvallend dat PSV bijna de enige club schijnt te zijn die zoveel afspraken met haar spelers heeft. Dat Brands daar niet duizelig van wordt.....
    Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door IPF Bekijk bericht

Het is een smoes als het te pas en te ongepas wordt gebruikt: bij Guardado veranderende de afspraak van "in januari naar de VS" in "een nieuwe uitdaging in een grote competitie" en daarom niet moeilijk kunnen doen.... Opvallend dat PSV bijna de enige club schijnt te zijn die zoveel afspraken met haar spelers heeft. Dat Brands daar niet duizelig van wordt.....
      De eerste keer dat er gesproken is over een afspraak in een contract was na de transfer van Moreno, daar werd Guardado aan toegevoegd. Blijkbaar was die nodig om zulke spelers te houden, maar werd daar wel iets te makkelijk mee omgegaan (daar valt weinig over te discussiëren, dat kan zelfs met zulke afspraken veel beter). Dat het bij die twee spelers om een afspraak gaat betekent niet dat we ineens bij iedere speler een afspraak hebben, dat maak je er toch echt zelf van. Depay, Wijnaldum, Bruma etc, ik heb nooit iemand over een of andere afspraak gehoord. Willems is voor een laag kut bedrag verkocht en ik heb nergens iets gelezen over een of andere afspraak. Tenzij er nu iets zwart of wit is om het tegendeel te bewijzen hoef ik niet telkens iets over dat afspraken gedoe te horen.

Overigens, ik ben wel benieuwd waar je dat eerste vandaan haalt? Er was interesse uit de VS en dan zou Guardado daar in januari aan kunnen sluiten, dat is geen afspraak dat was een gerucht van de media. Guardado kon vorig jaar naar USA, maar hij bleef met de afspraak dat hij dit jaar een mooie volgende stap kon maken en PSV hem niet in de weg zou zitten. Dat is de enige afspraak die naar buiten is gekomen, benoemd door Brands zelf.
      Bericht bewerkt door robpsv11; 16 July 2017, 19:51.
      1e: Premier League 11/12, Europa League 12/13, Tourpoule 2013, 2014 & 2015
      2e: Jupiler League 13/14, Champions League 14/15

Geef reactie

• Beetje dubbel gevoel. Willems in topvorm is een van de beste linksbacks ooit van PSV en zou tussen de 15 en 20 miljoen kunnen opleveren. De Willems in slechte doen ben je liever arm dan rijk en dan is 7 miljoen een mooie prijs.

Geef reactie

• Ik moet trouwens wel langzaam afscheid nemen van mijn profielfoto

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Retro Willems Bekijk bericht
            Beetje dubbel gevoel. Willems in topvorm is een van de beste linksbacks ooit van PSV en zou tussen de 15 en 20 miljoen kunnen opleveren. De Willems in slechte doen ben je liever arm dan rijk en dan is 7 miljoen een mooie prijs.
            Ben je liever kwijt dan rijk bedoel je denk ik

Zijn er zo weinig toppers geweest bij PSV op de linksbackpositie? Ja, misschien wel. Ik kom iig even niet verder dan Heintze op nr.1, Numan op nr.2, en dan misschien Lee als nr.3. Mits niemand anders met meer namen aan kan komen, zou Willems wmb de vierde plek innemen. Op zich wel bizar.

7 miljoen, tja. Om het in perspectief te plaatsen: Bazoer ging als bankzitter na een matig jaar toch voor 15 miljoen naar de BL.
            PSV: Waar je gedrevenheid en passie zou moeten zien, zie je nu gezapigheid en gelatenheid.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Retro Willems Bekijk bericht
              Ik moet trouwens wel langzaam afscheid nemen van mijn profielfoto
              Welnee, het forum zou niet meer hetzelfde zijn zonder jouw profielfoto en nickname!
              Учёных много — умных мало

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Ongezouten Bekijk bericht

Ben je liever kwijt dan rijk bedoel je denk ik

Zijn er zo weinig toppers geweest bij PSV op de linksbackpositie? Ja, misschien wel. Ik kom iig even niet verder dan Heintze op nr.1, Numan op nr.2, en dan misschien Lee als nr.3. Mits niemand anders met meer namen aan kan komen, zou Willems wmb de vierde plek innemen. Op zich wel bizar.

7 miljoen, tja. Om het in perspectief te plaatsen: Bazoer ging als bankzitter na een matig jaar toch voor 15 miljoen naar de BL.
                Op zich, 7 miljoen na lange tijd uit vorm geweest te zijn en slechts een eenjarig contract is niet verkeerd. Al zal Ajax er misschien meer uitgepeurd hebben.

Oorspronkelijk gepost door Kruspe Bekijk bericht

Welnee, het forum zou niet meer hetzelfde zijn zonder jouw profielfoto en nickname!
                Eens. Die is fantastisch.

Geef reactie

• Bedankt voor dat ene mooie jaar. 7 miljoen vangen voor een te zware, trage en ongemotiveerde speler met nog een eenjarig contract is een top prestatie. Klasse onderhandeld en nu snel een goede CV binnen harken voor die centen.
                  zing,vecht,huil,bid,lach,werk en bewonder

Geef reactie

• Weer een speler die ooit goud waard was, en nu voor een prikkie verkocht wordt. En ook een speler die naar een willekeurige club in het buitenland gaat, om maar weg te komen. Eintracht Frankfurt....poeh poeh.
                    Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Hoetierick Bekijk bericht
                      Weer een speler die ooit goud waard was, en nu voor een prikkie verkocht wordt. En ook een speler die naar een willekeurige club in het buitenland gaat, om maar weg te komen. Eintracht Frankfurt....poeh poeh.
                      Tja, op zicht ook geen onverstandige stap na zijn vormdip. Spelen ze Europees?

Ik neem aan dat zijn doel is de Bundesliga kennis te laten maken met Willems en dan het jaar daarna naar Dortmund/Leipzig/Schalke o.i.d. te gaan.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht

Nee ze zijn 11e geworden in de Bundesliga en zouden alleen bij een bekerwinst geplaatst zijn. De bekerfinale hebben ze met 2-1 verloren van Borussia Dortmund.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Sneeuwvlok2 Bekijk bericht
                          Bedankt voor dat ene mooie jaar. 7 miljoen vangen voor een te zware, trage en ongemotiveerde speler met nog een eenjarig contract is een top prestatie. Klasse onderhandeld en nu snel een goede CV binnen harken voor die centen.
                          Een goede CV halen en een goede linksback.....en ook een goede rechtsback, want Arias zit ook in de vertrekhal met zijn koffers....

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht

Ik neem aan dat zijn doel is de Bundesliga kennis te laten maken met Willems en dan het jaar daarna naar Dortmund/Leipzig/Schalke o.i.d. te gaan.
                            Jetro denkt al jaren beter te zijn dan dat hij is. Goede voorzet, moderne back, maar zelfs in de Mickey Mouse League gaat er met grote regelmaat een middelmatige rechtsvoor voorbij. Hopelijk brengt deze stap hem nieuw elan.

Geef reactie

• Inderdaad...helemaal eens met wat je zegt over Willems....nu ben ik zeker benieuwd naar zijn opvolger.....kijken welk konijn Brands weet te toveren uit de hoge hoed !

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Penalty Bekijk bericht

Nee ze zijn 11e geworden in de Bundesliga en zouden alleen bij een bekerwinst geplaatst zijn. De bekerfinale hebben ze met 2-1 verloren van Borussia Dortmund.
                                Hmmm, dat is wel dan echt een stap terug. Maar wie weet worden we door Jetro verrast.

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                                X