Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Jonathan Reis

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• wat n vies mannetje... dat ie maar geen knikker raken mag... stank voor dank!!
    geduld is een schone zaak......

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Mocro Bekijk bericht
      Onbeschofte ondankbare hond.
      +1

Godverdomme man, hoe durft 'ie. :wtf:
      “The essence of the independent mind lies not in what it thinks, but in how it thinks.”

Geef reactie

• Dan hopen dat Reis zo'n godvernakende harde trap tegen zijn sodemieter krijgt dat ie NOOIT meer überhaupt kan lopen.
        Smerige ondankbare vieze snuifkop.
        Eens per jaar..
        Is het feest aan ons..

Geef reactie

• Thijs Slegers heeft dez primeur gemist kennelijk....

Wat een vreselijke hond...heb het altijd al bizar gevonden dat PSV maar bleef hengelen...maar dit??????
          Schop 'm maar meteen weer een gecompliceerde breuk!!!
          PSV-Forum-Bejaarde since 2003-Still the same,only 100 pounds less fat

Geef reactie

• Ff afwachten TOT einde van dit seizoen, de kans bestaat natuurlijk dat hij straks fantastisch voetbalt en na het seizoen bij psv tekent. Dat is het beste wat er nog kan gebeuren, zo niet mag hij van mij flink aangepakt worden:braak:

Geef reactie

• Wtf?! hmmm... ben benieuwd hoe dit is gegaan. Waren er intern bij PSV te veel twijfels, en durfde Vitesse wél? Of heeft jordania met de geldbuidel lopen wapperen? Op het eerste gezicht een diepe, diepe daad van ondankbaarheid, een enkeltje naar de zoutmijnen waard.
              Maoist van lichte zeden

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door oxygencrew Bekijk bericht
                Ff afwachten TOT einde van dit seizoen, de kans bestaat natuurlijk dat hij straks fantastisch voetbalt en na het seizoen bij psv tekent. Dat is het beste wat er nog kan gebeuren, zo niet mag hij van mij flink aangepakt worden:braak:
                vitesse heeft de optie.
                Als ik vandaag mijn laatste fout maak, ben ik morgen dood.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door De Bondscoach Bekijk bericht
                  Wtf?! hmmm... ben benieuwd hoe dit is gegaan. Waren er intern bij PSV te veel twijfels, en durfde Vitesse wél? Of heeft jordania met de geldbuidel lopen wapperen? Op het eerste gezicht een diepe, diepe daad van ondankbaarheid, een enkeltje naar de zoutmijnen waard.
                  Denk eerder Abramovic, en Lemic.
                  Als ik vandaag mijn laatste fout maak, ben ik morgen dood.

Geef reactie

• Schop die gast asjeblieft heel diep onder de zoen...wat een ondankbare hond!!!
                    PSV-Forum-Bejaarde since 2003-Still the same,only 100 pounds less fat

Geef reactie

• Nou ja als ie na de winterstop begint kan Tyton misschien nog een keer 'per ongeluk' tegen hem op knallen. Dat ie hem dan nog maar ff een x op z'n knie mag raken. Sjonge jonge wat een klotenweekend!!!
                      :nw:If you love Eindhoven clap your hands!!

Geef reactie

Wtf?! hmmm... ben benieuwd hoe dit is gegaan. Waren er intern bij PSV te veel twijfels, en durfde Vitesse wél? Of heeft jordania met de geldbuidel lopen wapperen? Op het eerste gezicht een diepe, diepe daad van ondankbaarheid, een enkeltje naar de zoutmijnen waard.
                        Oorspronkelijk gepost door Ralf Edström Bekijk bericht
                        Denk eerder Abramovic, en Lemic.
                        Ik neem ook aan dat ze gewoon een gok nemen bij Vitesse. Gewoon wat geld er tegenaan gooien, en hopen dat ie terugkomt. Vanuit Reis zelf vind ik dit onverstelbaar...
                        Bericht bewerkt door Hoetierick; 4 December 2011, 18:08.
                        Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

• Kut snuifkop, val kapot!
                          PSV Eindhoven

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Hoetierick Bekijk bericht
                            Ik neem ook aan dat ze gewoon een gok nemen bij Vitesse. Gewoon wat geld er tegenaan gooien, en hopen dat ie terugkomt. Vanuit Reis zelf vind ik dit onverstelbaar...
                            ben dan nog steeds benieuwd of het een gok is, die PSV uiteindelijk niet wilde nemen.
                            Maoist van lichte zeden

Geef reactie

• Ondanks alle emotie, ondanks alle begrip, kunnen we de doodsverwensingen achterwege laten?
                              Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

ben dan nog steeds benieuwd of het een gok is, die PSV uiteindelijk niet wilde nemen.
                                PSV eiste eerst een consult bij Steadman, volkomen begrijpelijk. Anders gooiden ze 5 ton naar die jongen, terwijl niemand weet of er kans is op een terugkeer op niveau. Vitesse wacht dat advies van de dokter niet af, die kunnen dat risico wel nemen.
                                “The essence of the independent mind lies not in what it thinks, but in how it thinks.”

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                                X