Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Algemeen Directeur - Toon Gerbrands

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Oorspronkelijk gepost door Bacchus Bekijk bericht
    Gerbrands: "Een half jaar geleden moest Cocu volgens iedereen weg, leek het nergens op. Nu staan we bovenaan en klopt alles weer."

We staan ondanks Cocu en dankzij falende concurrentie bovenaan, Toon. Het lijkt nog steeds nergens op!
    Met slechts 8 verliespunten sta je 9 vd 10 keer bovenaan in de winterstop, wat dat betreft ligt ht meer aan ons geluk dan aan de falende concurrentie...

blijft staan dat ik na dit seizoen liever een nieuwe coach. Eentje die niet laf verdedigd. Maar hopelijk ook een die fatsoenlijk materiaal voor de verdediging krijgt.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Der Jaufe Bekijk bericht

Met slechts 8 verliespunten sta je 9 vd 10 keer bovenaan in de winterstop, wat dat betreft ligt ht meer aan ons geluk dan aan de falende concurrentie...

blijft staan dat ik na dit seizoen liever een nieuwe coach. Eentje die niet laf verdedigd. Maar hopelijk ook een die fatsoenlijk materiaal voor de verdediging krijgt.
      Dat de concurrentie faalt is ook een vorm van geluk natuurlijk, maar ik ben het met je eens. De factor geluk is bepalender geweest.

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
      X