Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Technisch Manager - Marcel Brands

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Ik vrees dat er met PSV-spelers afspraken zijn gemaakt voor welk bedrag ze weg mogen als ze bijtekenen.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door RAZINHO Bekijk bericht
      Brands, vandaag beginnen de voorbereidingen op het nieuwe seizoen en afgezien van Lozano is er verder niemand bijgekomen. Zelfs Van Ginkel is nog niet vastgelegd. Verder zijn Arias , Zoet en Willems nog steeds niet vertrokken en dreigen we Guardado kwijt te raken. Dit is absoluut geen optimale situatie om te starten met de voorbereidingen .....de selectie voor het nieuwe seizoen is verre van compleet ....je had allang in actie moeten komen...maar ja, jouw credo is dat er eerst spelers verkocht moeten worden, voordat er nieuwe spelers bij kunnen komen....dat betekent dus een herhaling van het vorig seizoen, zolang er geen spelers vertrekken. Zelfs voor Moreno is er nog niemand bijgekomen, terwijl Moreno al bijna drie weken weg is bij PSV....Brands, je deugt voor geen meter als TD van PSV ..!!
      Nogmaals, 27 juli is het belangrijk om de selectie nagenoeg compleet te hebben, dan zou ik wel willen zien dat van Ginkel is gekocht en Willems en Arias vertrokken zijn, Zoet blijft gewoon denk ik.

Geef reactie

• Nou, het zou prettig zijn als nieuwe spelers ook het trainingskamp mee kunnen maken voor wedstrijdritme en spelen met nieuwe teamgenoten. Geld voor Lozano was er al, het geld van Moreno lijkt ingezet te worden om Van Ginkel binnen te halen aangezien die onderhandelingen bezig zijn als je de pers mag geloven.

Maar Willems en Arias kan je niet dwingen te vertrekken en je kan ook niet alvast een speler aantrekken voor die posities. Je moet alleen zorgen dat als het langer duurt de spelers duurder worden. Maar dat is sowieso al wel gebruikelijk.
        "Ándres Guardado nuestra águila de Oro mexicana, tiene que estar en el PSV, nuestra casa es tu casa, Andrés."

Geef reactie

• Jetro verkocht. Benieuwd of Marcel al zijn lijstje klaar heeft staan, voor de VERDEDIGING wel te verstaan....
          Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door IPF Bekijk bericht
            Jetro verkocht. Benieuwd of Marcel al zijn lijstje klaar heeft staan, voor de VERDEDIGING wel te verstaan....
            Aanval is de beste verdediging, en dat weet Marcel heel goed

Geef reactie

• Brands beweert dat PSV alleen nog een vervanger haalt voor Willems en dan is hij een tevreden TD...dan is de selectie rond.
              erg naief van Brands, want er moet toch zeker wel een goeie standin komen voor Zoet, aangezien Koopmans nog te weinig ervaring heeft...en tot slot vind ik de voorhoede nog niet compleet...er moet na vele jaren een echte goalgetter ( nummer 10 ) komen. Met een ervaren keeper, vervanger voor Willems en een echte goaltjesdief erbij, geloof ik wel dat PSV compleet is...

Geef reactie

• Na een linksback lijkt een linksbenige cv mij de hoogste prioriteit.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht
                  Na een linksback lijkt een linksbenige cv mij de hoogste prioriteit.
                  Hij heeft gezegd dat de selectie na het aantrekken van een linksback compleet is maar volgens jou ( in een ander topic) moeten we dat niet al te serieus nemen

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door RAZINHO Bekijk bericht
                    Brands beweert dat PSV alleen nog een vervanger haalt voor Willems en dan is hij een tevreden TD...dan is de selectie rond.
                    erg naief van Brands, want er moet toch zeker wel een goeie standin komen voor Zoet, aangezien Koopmans nog te weinig ervaring heeft...en tot slot vind ik de voorhoede nog niet compleet...er moet na vele jaren een echte goalgetter ( nummer 10 ) komen. Met een ervaren keeper, vervanger voor Willems en een echte goaltjesdief erbij, geloof ik wel dat PSV compleet is...
                    Ik hoor jou allerlei posities noemen behalve het verdedigingscentrum waar je na Sanchez de beste centrale verdediger van de eredivisie van afgelopen seizoen bent kwijtgeraakt en tot dusver alleen de aankoop van een talent van AZ tegenover hebt gesteld. In dat opzicht lijk je misschien meer op Brands dan je lief is

Geef reactie

• Wat ik Brands naast het structureel verwaarlozen van de verdediging aanreken is zijn onvermogen of gebrek aan lef om tijdig door te selecteren. Als ik TD was dan lag Schwaab er allang uit. Ajax neemt toch ook gewoon na een mislukt seizoen afscheid van Westermann? Verder had Pröpper er bij mij allang uit gevlogen. Ik was absoluut ingegaan op het bod van Zenit nadat je de beste prijs eruit had onderhandeld. Spelers met mentaliteitsproblemen moet je zo snel mogelijk zien te lozen. En zijn inspiratieloze optredens waren tekenend voor het PSV van vorig seizoen. Dan lijkt mij dat de uitkomst van een vroegtijdige evaluatie dat je de speler eruit knikkert die het symbool was van het inspiratieloze spel. Ook Zoet had ik meteen verkocht na dat geweldig CL seizoen, aangezien hij zijn plafond had bereikt en nooit meer zo goed zou keepen. Nu moet je het ijzer zien te smeden terwijl het koud is.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Retro Willems Bekijk bericht
                        Wat ik Brands naast het structureel verwaarlozen van de verdediging aanreken is zijn onvermogen of gebrek aan lef om tijdig door te selecteren. Als ik TD was dan lag Schwaab er allang uit. Ajax neemt toch ook gewoon na een mislukt seizoen afscheid van Westermann? Verder had Pröpper er bij mij allang uit gevlogen. Ik was absoluut ingegaan op het bod van Zenit nadat je de beste prijs eruit had onderhandeld. Spelers met mentaliteitsproblemen moet je zo snel mogelijk zien te lozen. En zijn inspiratieloze optredens waren tekenend voor het PSV van vorig seizoen. Dan lijkt mij dat de uitkomst van een vroegtijdige evaluatie dat je de speler eruit knikkert die het symbool was van het inspiratieloze spel. Ook Zoet had ik meteen verkocht na dat geweldig CL seizoen, aangezien hij zijn plafond had bereikt en nooit meer zo goed zou keepen. Nu moet je het ijzer zien te smeden terwijl het koud is.
                        Doorselecteren doet Brands ook niet bij Jong PSV: er worden contracten van een jaar uitgedeeld aan spelers van 20 jaar, toevallig of niet, ook een verdediger. Eigenlijk heeft men geen echt vertrouwen in zon speler en wordt hij ter aanvulling bij Jong gezet ipv een jonge speler van een lager elftal waar men wel vertrouwen in heeft maar die nog niet rijp genoeg is, ervaring op te laten doen bij Jong PSV. Zo maak je naar zo een jonge speler ook duidelijk dat je plannen hebt met hem.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Retro Willems Bekijk bericht
                          Wat ik Brands naast het structureel verwaarlozen van de verdediging aanreken is zijn onvermogen of gebrek aan lef om tijdig door te selecteren. Als ik TD was dan lag Schwaab er allang uit. Ajax neemt toch ook gewoon na een mislukt seizoen afscheid van Westermann? Verder had Pröpper er bij mij allang uit gevlogen. Ik was absoluut ingegaan op het bod van Zenit nadat je de beste prijs eruit had onderhandeld. Spelers met mentaliteitsproblemen moet je zo snel mogelijk zien te lozen. En zijn inspiratieloze optredens waren tekenend voor het PSV van vorig seizoen. Dan lijkt mij dat de uitkomst van een vroegtijdige evaluatie dat je de speler eruit knikkert die het symbool was van het inspiratieloze spel. Ook Zoet had ik meteen verkocht na dat geweldig CL seizoen, aangezien hij zijn plafond had bereikt en nooit meer zo goed zou keepen. Nu moet je het ijzer zien te smeden terwijl het koud is.
                          Dus na een sterk seizoen, zouden we in jouw visie met 0 spelers doorgaan het jaar erop, en dus een heel nieuw elftal moeten gaan kopen ??

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Sarape Bekijk bericht

Dus na een sterk seizoen, zouden we in jouw visie met 0 spelers doorgaan het jaar erop, en dus een heel nieuw elftal moeten gaan kopen ??
                            Nee maar wel bij spelers waarvan je eigenlijk weet dat het niet veel is zoals zoet en toevallig een goed seizoen draaien. Propper is ook zo'n speler. Voor spelers als moreno, guardado en van Ginkel geldt dat natuurlijk niet

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door IPF Bekijk bericht

Doorselecteren doet Brands ook niet bij Jong PSV: er worden contracten van een jaar uitgedeeld aan spelers van 20 jaar, toevallig of niet, ook een verdediger. Eigenlijk heeft men geen echt vertrouwen in zon speler en wordt hij ter aanvulling bij Jong gezet ipv een jonge speler van een lager elftal waar men wel vertrouwen in heeft maar die nog niet rijp genoeg is, ervaring op te laten doen bij Jong PSV. Zo maak je naar zo een jonge speler ook duidelijk dat je plannen hebt met hem.
                              Serieus ik denk echt dat wij het beter zouden doen

Geef reactie

• Er is maar één persoon die nu keihard in moet grijpen bij Brands en Cocu, en dat is Gerbrands.
                                Dit is hèt moment.
                                Misschien wel het enige moment.

'Dit zijn de regels met deadlines en zo gaan we het doen en zo gaan jullie je gedragen.'

Blamage qua resultaat, blamage qua startopstelling tav jeugdfilosofie, aankopen en creativiteit. En als zelfs Pröpper al gaat muiten....

Keihard, Gerbrands, dit is je kans!!!
                                PSV-fan sinds 1977

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                                X