Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Sam Lammers (A)

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

De weg lijkt vrij voor verhuur van Lammers: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...ingelijfd.html
    Ik hoop het, lekker onder Dickie doorgroeien en ervaring opdoen in de eredivisie.
    Praktiserend optimist.

Geef reactie

Deze investering zegt ook wel iets over het vertrouwen van PSV in Lammers, denk ik. Al zijn minimaal twee spitsen noodzakelijk. Als De Jong en Locadia na dit seizoen vertrekken, heeft PSV een zeer jong spitsenduo. Met daarbij ook nog Bergwijn en Malen, die zeer veelzijdig zijn.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht
        Deze investering zegt ook wel iets over het vertrouwen van PSV in Lammers, denk ik. Al zijn minimaal twee spitsen noodzakelijk. Als De Jong en Locadia na dit seizoen vertrekken, heeft PSV een zeer jong spitsenduo. Met daarbij ook nog Bergwijn en Malen, die zeer veelzijdig zijn.
        En Gudmundsson en Obispo volgend jaar... , misschien zelfs Teze...het lijkt me duidelijk dat er een coach moet komen die bewezen heeft zeer goed met jeugd te zijn.
        Praktiserend optimist.

Geef reactie

Lammers krijgt nauwelijks kansen. Wekelijks spelen bij een club als Sparta is een uitstekende manier om te laten zien wat hij kan.
          Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Hoetierick Bekijk bericht

Lammers krijgt nauwelijks kansen. Wekelijks spelen bij een club als Sparta is een uitstekende manier om te laten zien wat hij kan.
            Precies, erop of eronder voor hem.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Malle Pietje Bekijk bericht
              En Gudmundsson en Obispo volgend jaar... , misschien zelfs Teze...het lijkt me duidelijk dat er een coach moet komen die bewezen heeft zeer goed met jeugd te zijn.
              Van Bommel dus. Van Marwijk heeft al aangegeven dat hij niet meer als hoofdcoach voor een club wil werken, maar wel nog als bondscoach, en dat hij ook open staat om in de luwte met zijn schoonzoon samen te werken bij een club, als assistent manager dus. Brengt dan precies het stukje ervaring wat een beginnende coach wel kan gebruiken. Het voetbal van V.Marwijk is niet mooi, maar hij heeft in zijn carrière wel aangetoond pragmatisch en tactisch capabel te zijn in het maximale uitbuiten van de kwaliteiten binnen een selectie. Als dat gecombineerd kan worden met het frisse voetbal wat ik van de jonkies van PSV onder v.Bommel heb gezien, kan het best iets worden.

Mikasa Bergwijn is wel behendig en ook best sterk, maar zijn gebrek aan scorend vermogen is wel een heel groot minpunt. Ook zet hij zijn acties vaak te ver door, maar dat zie ik als jeugdige bravoure, dat kan er nog wel uitgewerkt worden. Maar als je dagelijks met Nilis en v.Nistelrooij traint en je nog steeds zo slecht bent in het afwerken, dan ga ik toch twijfelen. Malen heeft iig geen moeite met scoren.
              Ze zeggen dat ik flauwe humor heb.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Ongezouten Bekijk bericht

Van Bommel dus. Van Marwijk heeft al aangegeven dat hij niet meer als hoofdcoach voor een club wil werken, maar wel nog als bondscoach, en dat hij ook open staat om in de luwte met zijn schoonzoon samen te werken bij een club, als assistent manager dus. Brengt dan precies het stukje ervaring wat een beginnende coach wel kan gebruiken. Het voetbal van V.Marwijk is niet mooi, maar hij heeft in zijn carrière wel aangetoond pragmatisch en tactisch capabel te zijn in het maximale uitbuiten van de kwaliteiten binnen een selectie. Als dat gecombineerd kan worden met het frisse voetbal wat ik van de jonkies van PSV onder v.Bommel heb gezien, kan het best iets worden.

Mikasa Bergwijn is wel behendig en ook best sterk, maar zijn gebrek aan scorend vermogen is wel een heel groot minpunt. Ook zet hij zijn acties vaak te ver door, maar dat zie ik als jeugdige bravoure, dat kan er nog wel uitgewerkt worden. Maar als je dagelijks met Nilis en v.Nistelrooij traint en je nog steeds zo slecht bent in het afwerken, dan ga ik toch twijfelen. Malen heeft iig geen moeite met scoren.
                Ik ben voor. Van Bommel heeft op zich nog niet de vereiste ervaring, maar die brengt Van Marwijk met zich mee. Ik heb het vaker gepost hier: ik vond Oranje onder Van Marwijk erg goed en leuk om naar te kijken. Alleen ontbrak de vorm op het eindtoernooi en daar is toen niet goed gevoetbald, maar verder vond ik het uitstekend.
                Praktiserend optimist.

Geef reactie

Misschien laat PSV hem niet gaan na zo een wereldgoal....
                  Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Malle Pietje Bekijk bericht

Ik ben voor. Van Bommel heeft op zich nog niet de vereiste ervaring, maar die brengt Van Marwijk met zich mee. Ik heb het vaker gepost hier: ik vond Oranje onder Van Marwijk erg goed en leuk om naar te kijken. Alleen ontbrak de vorm op het eindtoernooi en daar is toen niet goed gevoetbald, maar verder vond ik het uitstekend.
                    Nee hoor op het eindtoernooi stond er echt iets op het spel en toen ging hij weer ondanks zoveel kwaliteit en goede aanvallers, zelfs tegen Denemarken of Slowakije, met verdedigende intenties het veld in. Ontbrak daar de vorm??? Van wie dan? Sneijder, Kuijt, van Bommel, vd Wiel, Steek, de Jong, Afellay, Elia, Gio en later zelfs de net teruggekeerde Robben, waren allen in bloedvorm! De enige die zijn vorm maar niet kon hervinden, was het lievelingetje van Bert, die kwal van Persie....
                    Als het een keer aan de coach lag dat de ploeg zo slecht speelde, dan was het bij Oranje in 2010. Behoudende coach die terecht niet beloond werd na het WK met een grote club oid. Dit ondanks het bereiken van de finale.
                    Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door IPF Bekijk bericht
                      Misschien laat PSV hem niet gaan na zo een wereldgoal....
                      PSV moet zowel Sam Lammers als Luuk de Jong behouden voor de rest van dit seizoen, wil het kampioen worden. Die Mexicaanse club wil 6-7 miljoen euro betslen voor Luuk, maar een kampioenschap is echt belangrijker dan die 7 miljoen euro. En Sam Lammers moet, zeker na zijn 2 doelpunten in Florida gekoesterd worden en veel meer speeltijd krijgen in het hoofdelftal. Dus, absoluut geen verhuur in deze winterstop !!

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door RAZINHO Bekijk bericht

PSV moet zowel Sam Lammers als Luuk de Jong behouden voor de rest van dit seizoen, wil het kampioen worden. Die Mexicaanse club wil 6-7 miljoen euro betslen voor Luuk, maar een kampioenschap is echt belangrijker dan die 7 miljoen euro. En Sam Lammers moet, zeker na zijn 2 doelpunten in Florida gekoesterd worden en veel meer speeltijd krijgen in het hoofdelftal. Dus, absoluut geen verhuur in deze winterstop !!
                        Die Mexicaanse club heeft inmiddels al een Franse spits gekocht.

Als Locadia snel fit is, mag Lammers van mij verhuurd worden. Ik wil hem wel eens een aantal keer 90 minuten eredivisie zien spelen.

Geef reactie

Ow god, hij speelt een 'oefenpotje' goed en men is weer helemaal in de wolken van hem. Is men vergeten al zijn momenten dat die het moest doen en het er nooit wat van kwam? Dude is verreweg van rijp voor een ploeg die nog 4 maanden moet strijden om de kampioenschap. Bank is waar die thuis hoort of uitlenen mits er ruimte is.
                          ̅ρ̅я̅σ̅ƒ̅є̅ѕ̅ѕ̅ι̅σ̅η̅є̅ℓ̅є̅ ̅ ̅ ̅ρ̅є̅ѕ̅ѕ̅ι̅м̅ι̅ѕ̅т

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Quagmire Bekijk bericht
                            Ow god, hij speelt een 'oefenpotje' goed en men is weer helemaal in de wolken van hem. Is men vergeten al zijn momenten dat die het moest doen en het er nooit wat van kwam? Dude is verreweg van rijp voor een ploeg die nog 4 maanden moet strijden om de kampioenschap. Bank is waar die thuis hoort of uitlenen mits er ruimte is.
                            'al' zijn momenten? Kun je me even vertellen hoeveel dat er waren? Volgens mij zijn die momenten op 1 vinger te tellen namelijk.
                            Ze zeggen dat ik flauwe humor heb.

Geef reactie

Als Locadia snel fit is, mag Lammers van mij verhuurd worden. Ik wil hem wel eens een aantal keer 90 minuten eredivisie zien spelen.
                              Zie hem ook het liefst een halfjaar ervaring op doen in de eredivisie. Kan misschien toch best wat worden met hem. Alleen perspectief met Romero ziet er niet zo best uit voor Lammers. Of hij moet het geduld hebben om te wachten tot Romero doorverkocht gaat worden. Waarom die weelde in de achterhoede niet?

Geef reactie

Op een helemaal wedstrijdfitte Locadia moet je toch wel denken aan eind februari....dus ik zou Lammers dan zeker binnen de selectie houden tot de zomer....

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                                X