Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Ramon Pascal Lundqvist (A)

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht
    Dat zouden ze allemaal kunnen doen?
    Ik denk dat bij een club met veel nationaliteiten de voertaal Engels is.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door SVU Bekijk bericht
      Brechet sprak binnen een paar weken al Nederlands
      Hij sprak al ongeveer 30 talen toen hij naar Nederland kwam dus waarschijnlijk leert hij makkelijk talen.
      Meespelen met het beste online manager spel?: www.Soccerproject.com

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door PSV_Depay_Locadia Bekijk bericht
        Toivonen is dan ook nog eens een scandinavier met een slechte mentaliteit.
        Ik vind dat echt enorm meevallen, Toivonen is m.i. juist een van de winnaars in PSV 1. Daarnaast spreekt hij gewoon Nederlands. Of hij nu een paar maanden extra nodig had om het onder de knie te krijgen is dan toch totaal niet relevant?
        Ik weet nog goed dat ze bij VI Toivonen afmaakten omdat hij geen Nederlands zou spreken. Dat was een grote leugen, hij sprak bij PSVTV namelijk altijd in het Nederlands. Dat hij in de emotie van een wedstrijd dan vervolgens 2 minuten na het affluiten liever in het Engels spreekt, is dan toch volstrekt logisch?
        ΠΣB Αϊντχόβεν!!..................................#letsdoittogether!

SV Waldhof Mannheim, mehr als ein Verein!

Geef reactie

Mondeling akkoord PSV over transfer jonge Zweed Lundqvist

10 juli 2013 Fotbolldirekt.se

PSV heeft dinsdag een mondeling akkoord bereikt over de transfer van Ramon Pascal Lundqvist. Dat meldt de zaakwaarnemer van het 16-jarige Zweedse talent tegenover het Zweedse Fotboll Direkt. 'Gisterenavond laat kwamen PSV en Kalmar FF mondeling tot een akkoord over de transfer. We wachten nu alleen nog op de formaliteiten. Daarna zal hij medisch gekeurd moeten worden in Eindhoven.'

PSV had het Zweedse talent in maart al over laten komen om hem rond te laten kijken bij PSV.
          Da's wel erg jong. Wat is de bedoeling, dat hij in de B- of A-jeugd gaat spelen? IK mag hopen dat we niet a la Ajax hele jeugdteams op deze manier gaan vullen. Een enkele keer een positie aanvullen waarop we echt kwaliteit missen, prima, maar het moet wel beperkt blijven.
          “The essence of the independent mind lies not in what it thinks, but in how it thinks.”

Geef reactie

Gaan we die Amsterdamse club nu in álles naäpen? Jong en uit Scandinavië.....eigen jeugd?
            Elvis has left the building!

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Elio Bekijk bericht
              Gaan we die Amsterdamse club nu in álles naäpen? Jong en uit Scandinavië.....eigen jeugd?
              Noemde jij dat niet "verstandig beleid"?
              Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

Ik las dat De Bouterbaas zijn werk niet meer goed deed, maar dit is natuurlijk niet goed gespeld

Verder, een talent is een talent. Of die nu van Sparta overkomt of van Kalmar FF, mij maakt het niets uit

Geef reactie

Ajax het patent op Denen en wij op Zweden?
                  Van Bommel, Held tot in de eeuwigheid!

<(^_^)>

Geef reactie

Bij ajaks is het toch geen probleem, dan bij ons ook niet. Al zullen wij al snel weer de stempel van koopclub krijgen en dat we geen jeugd op kunnen leiden
                    1e: Premier League 11/12, Europa League 12/13, Tourpoule 2013, 2014 & 2015
                    2e: Jupiler League 13/14, Champions League 14/15

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Hoetierick Bekijk bericht
                      Noemde jij dat niet "verstandig beleid"?
                      Ik noem het niets, ik constateer slechts. Je probeert me nu een waardeoordeel in de schoenen te schuiven. :rolleyes:

Ik constateer slechts dat wat hier telkens wordt afgekraakt (omdat het uit Amsterdam komt?) later moeiteloos wordt gekopieerd als dat zo uitkomt. Oftewel, ik constateer - regelmatig - hypocrisie.
                      Elvis has left the building!

Geef reactie

Ik noem het niets, ik constateer slechts. Je probeert me nu een waardeoordeel in de schoenen te schuiven. :rolleyes:

Ik constateer slechts dat wat hier telkens wordt afgekraakt (omdat het uit Amsterdam komt?) later moeiteloos wordt gekopieerd als dat zo uitkomt. Oftewel, ik constateer - regelmatig - hypocrisie.
                        De mensen die dat hier afkraken zijn toch niet de mensen die dat jochie aankopen?

Geef reactie

-zucht-
                          6 jaar PSV:
                          Eredivisie: 14/15, 15/16 KNVB Beker: 11/12 Supercup: 12/13, 15/16, 16/17

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door JCS Bekijk bericht
                            De mensen die dat hier afkraken zijn toch niet de mensen die dat jochie aankopen?
                            Probeer jij nou gewoon iets uit te leggen? Met dingen als gezond verstand, een objectieve kijk en al die andere ongein? :|

Geef reactie

Als je een goed talent kan vastleggen dan doe je dat toch? Maakt niet uit waar hij vandaan komt (Tenzij hij van buiten de EU komt; salaris)

Geef reactie

Op zich is er niets mis met jonge spelers ergens weghalen en in te voegen in je jeugdopleiding.
                                Enige wat ik zo irritant vind bij ajax is dat ze pochen met zo'n goede jeugdopleiding terwijl een groot deel rond hun 16/17e ergens is weggekocht. PSV doet soms hetzelfde, maar bij ons stroomt er weinig door

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                                X