Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Donyell Malen (A)

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

Interviewtje met Donyell

http://www.psv.nl/psv/nieuws/artikel...-eindhoven.htm

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Der Jaufe Bekijk bericht
      Ik hecht tegenwoordig weinig waarde meer aan wat de voetballers over hun (ex) werkgever roepen, zowel positief als negatief. Hij verliet het “kille” Ajax omdat hij in het warme nest Arsenal wilde terecht gekomen dan? En nu is PSV de warme club maar wil hem horen als die bij het Eerste komt en weinig minuten maakt, ALS hij ooit bij het Eerste komt....
      Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

Ach, zo was het een aardig, beleefd interview. Helemaal openhartig zal zoiets nooit worden.

Als we gewoon proberen er iets positiefs uit te pakken. Na Ajax en de stap omhoog naar Arsenal, heeft hij het hier bij het warme PSV goed naar zijn zin en hopen we op een snel debuut van hem.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht
          Ach, zo was het een aardig, beleefd interview. Helemaal openhartig zal zoiets nooit worden.

Als we gewoon proberen er iets positiefs uit te pakken. Na Ajax en de stap omhoog naar Arsenal, heeft hij het hier bij het warme PSV goed naar zijn zin en hopen we op een snel debuut van hem.
          De kerst is voobij, dus gewoon weer business as usal graag!
          Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

Cocu beloont talent Donyell Malen en neemt hem mee op trainingskamp met PSV 1

https://www.ed.nl/psv/cocu-beloont-t...sv-1~a22672be/

Hoofdcoach Phillip Cocu van PSV neemt de talentvolle aanvaller Donyell Malen (18) mee tijdens het 9-daagse trainingskamp van de club in de Verenigde Staten. PSV reist vrijdag af naar Orlando.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Penalty Bekijk bericht
              Cocu beloont talent Donyell Malen en neemt hem mee op trainingskamp met PSV 1

https://www.ed.nl/psv/cocu-beloont-t...sv-1~a22672be/

Hoofdcoach Phillip Cocu van PSV neemt de talentvolle aanvaller Donyell Malen (18) mee tijdens het 9-daagse trainingskamp van de club in de Verenigde Staten. PSV reist vrijdag af naar Orlando.
              Zeer verdiend. Goed om te lezen dat Cocu hem meeneemt; pleitte er zelf ook al voor een poosje terug.
              Ze zeggen dat ik flauwe humor heb.

Geef reactie

Mooi nieuws, laat Luuk maar gaan

Geef reactie

Volgend jaar een voorhoede met Malen - Romero - Gudmundsson ...... misschien dat sponsor gezocht moet gaan worden bij Pampers of Studio100
                  Praktiserend optimist.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Malle Pietje Bekijk bericht
                    Volgend jaar een voorhoede met Malen - Romero - Gudmundsson ...... misschien dat sponsor gezocht moet gaan worden bij Pampers of Studio100
                    Gilette zal idd afhaken
                    Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

Van Malen en Gudmundsson verwacht ik veel. Van Romero geen idee wat te verwachten maar gezien zijn aankoopbedrag mag ik voor PSV hopen dat hij mooie dingen laat zien.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Retro Willems Bekijk bericht

Van Malen en Gudmundsson verwacht ik veel. Van Romero geen idee wat te verwachten maar gezien zijn aankoopbedrag mag ik voor PSV hopen dat hij mooie dingen laat zien.
                        Tsja, als je die Romero bekijkt, dan zou je zeggen dat die gozer niet van de bal moet krijgen te zijn en die bal i.i.g. met 200 km/u weg schiet. En voor 10 mln ga ik er dan maar even vanuit dat hem dat óp de goal lukt.
                        Praktiserend optimist.

Geef reactie

Tsja, als je die Romero bekijkt, dan zou je zeggen dat die gozer niet van de bal moet krijgen te zijn en die bal i.i.g. met 200 km/u weg schiet. En voor 10 mln ga ik er dan maar even vanuit dat hem dat óp de goal lukt.
                          10 miljoen is voor PSV een vermogen en voor clubs in de PL een investering om de tribuneplaatsen warm te houden. Ik houd me niet vast aan dat transferbedrag. Mocht Romero net zo goed worden als Lozano, dan is dat toch een knap staaltje TD-schap van Marcel Brands en niet zo zeer 'met 10 miljoen smijten levert altijd iets goeds op'.

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                          X