Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Donyell Malen (A)

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door Rednas Bekijk bericht

Maar wat zegt het dan dat Wenger van hem gecharmeerd zou zijn?
    Als Arsenal in hem een geweldige speler zag, zou hij nu nog wel bij Arsenal spelen en niet een armzalig (met alle respect) clubje als PSV.

Daar gaat het me meer om. Blijkbaar was hij toch niet goed genoeg voor Arsenal. Maar de tijd zal het leren.
    Nou ja, het was een mogelijk antwoord op jouw vraag: Wenger is van hem gecharmeerd, maar hij kan hem niet bieden wat hem ooit beloofd is (er is een NOG charmantere jongeman in beeld), dus treedt dan die hypothetische clausule in werking. (Net) niet goed genoeg voor Arsenal 1 kan nog steeds ruim voldoende zijn voor de Mickey Mouse League.

Geef reactie

Fijn dat deze jongen er is. We hebben er nu niks aan, maar fijn dat ie er is.
      Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

Ik hoop voor deze jongen dat hij op de vleugel kan want er zijn op dit moment 3 spitsen voor hem en een hele talentvolle achter hem.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Rednas Bekijk bericht

Maar als Wenger over hem te spreken was, waarom laten ze hem dan gaan?
          Hier interessante artikel over hem. Zelfs in de opleiding van Arsenal gold hij als een van de grootste talenten https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...x-vertrek.html

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Retro Willems Bekijk bericht

Hier interessante artikel over hem. Zelfs in de opleiding van Arsenal gold hij als een van de grootste talenten https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...x-vertrek.html
            Gold... Als dat nog steeds het geval zou zijn dan hadden ze hem verhuurd en niet meteen verkocht. Maar goed, wie weet zitten we straks in een Arias-scenario.
            Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door IPF Bekijk bericht

Gold... Als dat nog steeds het geval zou zijn dan hadden ze hem verhuurd en niet meteen verkocht. Maar goed, wie weet zitten we straks in een Arias-scenario.
              Gold, omdat hij niet meer voor Arsenal uitkomt afgelopen seizoen had hij gewoon 14 keer gescoord in 30 duels waarvan meeste in hogere jeugdteams. Bij psv denkt hij eerder de stap naar het eerste te maken en arsenal kan niet alle talenten binnenboord houden tegen de wil om van talenten zelf.

Je kunt overal pessimistisch over zijn, maar ik vind dit gewoon een heel mooie vondst. Ik moedig Brands aan om de situatie van dit soort talenten in het buitenland nauwgezet in de gaten te houden. Bij Bruma en rekik pakte het ook goed uit.

Geef reactie

Gold, omdat hij niet meer voor Arsenal uitkomt afgelopen seizoen had hij gewoon 14 keer gescoord in 30 duels waarvan meeste in hogere jeugdteams. Bij psv denkt hij eerder de stap naar het eerste te maken en arsenal kan niet alle talenten binnenboord houden tegen de wil om van talenten zelf.

Je kunt overal pessimistisch over zijn, maar ik vind dit gewoon een heel mooie vondst. Ik moedig Brands aan om de situatie van dit soort talenten in het buitenland nauwgezet in de gaten te houden. Bij Bruma en rekik pakte het ook goed uit.
                Ik heb ook alle reden om pessimistisch te zijn dacht ik zo... Dat je sinds een paar dagen nieuw pilletjes hebt ingeslikt moet jij weten
                Bericht bewerkt door IPF; 1 September 2017, 19:30.

Geef reactie

Ik heb ook alle reden om pessimistisch te zijn dacht ik zo... Dat je sinds een paar dagen nieuw pilletjes hebt ingeslikt moet jij weten
                  Is toch saai om met de meute mee te klagen? Moet toch iemand zijn die het tegengeluid organiseert om de discussie levend te houden op het forum? Dacht dat jij dat ook deed met jouw post in topic brands.

Maar serieus, PSV moet het hebben van dit soort buitenkansjes. Ik ben happy met deze aanwinst.

Geef reactie

Is toch saai om met de meute mee te klagen? Moet toch iemand zijn die het tegengeluid organiseert om de discussie levend te houden op het forum? Dacht dat jij dat ook deed met jouw post in topic brands.

Maar serieus, PSV moet het hebben van dit soort buitenkansjes. Ik ben happy met deze aanwinst.
                    Eens hoor. Daarom zei ik ook dat een Arias-scenario leuk zou zijn.
                    Ook ik vind dat Brands dit soort jongens (zoals Mauro bijv) in het buitenland in de gaten moet houden. Het geld is op en je moet dus inventief zijn.

Geef reactie

Eens hoor. Daarom zei ik ook dat een Arias-scenario leuk zou zijn.
                      Ook ik vind dat Brands dit soort jongens (zoals Mauro bijv) in het buitenland in de gaten moet houden. Het geld is op en je moet dus inventief zijn.
                      Arias was al een stuk ouder en als reserve van sporting waren se verwachtingen laag en bleek hij alle verwachtingen te overtreffen. Malen is nog piepjong en was bij Ajax een van de grootste talenten en daarna ook bij Arsenal. Heb zitten neuzen op Arsenal fora en daar zijn ze ontsteld over zijn vertrek omdat Wenger had aangekondigd dat hij minuten zou maken in het eerste en hij nog een contract had. Ze kunnen zich dan ook niet voorstellen dat Arsenal een terugkoopclausule bedongen heeft. Ik hoop het niet anders kunnen we er maar heel kort van genieten ben ik bang.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Bas Bekijk bericht
                        Ik hoop voor deze jongen dat hij op de vleugel kan want er zijn op dit moment 3 spitsen voor hem en een hele talentvolle achter hem.
                        Hij kan ook op de vleugel inderdaad, als het moet zelfs op 10.
                        Twitter.com/PSV_1913_ voor het laatste PSV-nieuws! :logo:
                        PSVjeugdstatistieken.jouwweb.nl voor alles over de jeugd van ONS PSV! :supp:

Geef reactie

Deze jongen heeft er voor rust bij Nederland O19 tegen Finland O19 al 2 in het netje geplaatst. Netjes!
                          Ik geloof in een memorabel seizoen!!!

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Penalty Bekijk bericht
                            Donyell Malen heeft in alle nationale jeugdelftallen gespeeld.

https://www.transfermarkt.nl/donyell...spieler/326029

Een talent, maar slechts 5 doelpunten in 37 wedstrijden is niet zo veel.
                            Terwijl hij als je het omkeert, 37 doelpunten in 5 wedstrijden, best als talent zou mogen worden bestempeld. Maar goed.
                            Onlangs gestart met de opleiding tot autodidact.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door De Bouterbaas Bekijk bericht

Terwijl hij als je het omkeert, 37 doelpunten in 5 wedstrijden, best als talent zou mogen worden bestempeld. Maar goed.
                              Niet slecht, voor een 81-jarige....
                              Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Hoetierick Bekijk bericht

Niet slecht, voor een 81-jarige....

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                                X