Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Mauro Júnior (M/A)

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Mauro Júnior (M/A)

Nieuwe aanwinst voor Jong PSV na vier jaar volgen.. ben benieuwd!
    Bericht bewerkt door Davitamonnetje; 23 June 2017, 20:28.

Goh, na 4 jaar volgen eindelijk een langdurig contract.....dit moet de nieuwe kip met de gouden eieren zijn voor PSV....4 jaar lang hebben onze Superscouts niet stil gezeten....dit wordt een 50+ sensatie....de nieuwe Romariooooo....o nee....Mauroooooooooo.....!!

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door RAZINHO Bekijk bericht
      Goh, na 4 jaar volgen eindelijk een langdurig contract.....dit moet de nieuwe kip met de gouden eieren zijn voor PSV....4 jaar lang hebben onze Superscouts niet stil gezeten....dit wordt een 50+ sensatie....de nieuwe Romariooooo....o nee....Mauroooooooooo.....!!
      Hij kon niet eerder vast gelegd worden slimpie

Geef reactie

Is dat niet die asielzoeker?

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht
          Is dat niet die asielzoeker?
          Mocht een keer met Henk Bleker naar het voetballen. Toen is het balletje gaan rollen.

Geef reactie

Ik zeg winnende maken in finale EL en over 4 jaar uitzetten voor 40+ mln
            Praktiserend optimist.

Geef reactie

Och verrek, we gaan komend jaar op donderdagavond voetballen he...dan kan ik nooit..

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Weltmeister Bekijk bericht

Mocht een keer met Henk Bleker naar het voetballen. Toen is het balletje gaan rollen.
                En hij schopte hem behendig in!
                Gelukkig een jongen die op het middenveld terecht kan. Dé plek voor de jeugd bij PSV.
                Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Weltmeister Bekijk bericht
                  Och verrek, we gaan komend jaar op donderdagavond voetballen he...dan kan ik nooit..
                  Dan stellen we gewoon iemand anders op..
                  Er zit opmerkelijk veel verschil tussen mijn to do list (veel) en mijn want to do list (niks).

Geef reactie

Waarom zo'n reactie ???

Geef reactie

Tis ook nooit goed.

Geef reactie

Ik heb wat compilaties zitten bekijken van hem en ik moet zeggen het viel me niet tegen: mooie techniek, zeer goede eerste aanname, neusje boor de goal en mooie traptechniek. Ik weet alleen niet hoe zijn fysiek is en hoe spelen zonder bal hem afgaat. Want Pereiro was op de YouTube filmpjes ook zo spectaculair.
                        Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

Was leuk om naar te kijken op de Otten Cup vorige zomer, ben benieuwd Was natuurlijk al lang bekend dat hij zou tekenen, eens kijken wat hij kan klaarspelen in de Jupiler League.
                          Twitter.com/PSV_1913_ voor het laatste PSV-nieuws! :logo:
                          PSVjeugdstatistieken.jouwweb.nl voor alles over de jeugd van ONS PSV! :supp:

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                          X