Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Albert Gudmundsson (M)

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Ritzmaier heeft bij PSV meer potentie laten zien dan Rigo en dat zegt genoeg. Aad de Mos blert af en toe wat in de media en die jeugdspelers gaan er echt in geloven. Ben het eens met Kruspe, laat ze eerst iets laten zien en tot die tijd elke dag dat ze bij PSV mogen spelen als een geschenk uit de hemel.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Retro Willems Bekijk bericht
      Ritzmaier heeft bij PSV meer potentie laten zien dan Rigo en dat zegt genoeg. Aad de Mos blert af en toe wat in de media en die jeugdspelers gaan er echt in geloven. Ben het eens met Kruspe, laat ze eerst iets laten zien en tot die tijd elke dag dat ze bij PSV mogen spelen als een geschenk uit de hemel.
      Dank Retro, precies mijn punt.

Ik blijf erbij dat dit soort interviews wél heel kwalijk zijn. Ook als je wel genoeg kwaliteiten hebt, maar zeker als je niet eens in Jong PSV weet te presteren. Locadia, Depay, Mauro etc. hebben allemaal op verschillende momenten hun kansen gekregen, maar hebben nooit deze grote mond gehad terwijl zij wel al vanaf dag één hun klasse (hier en daar) lieten zien.
      Учёных много — умных мало

Geef reactie

• Maar wat is nou de grote mond?
        Twitter.com/PSV_1913_ voor het laatste PSV-nieuws! :logo:
        PSVjeugdstatistieken.jouwweb.nl voor alles over de jeugd van ONS PSV! :supp:

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Kruspe Bekijk bericht

Dank Retro, precies mijn punt.

Ik blijf erbij dat dit soort interviews wél heel kwalijk zijn. Ook als je wel genoeg kwaliteiten hebt, maar zeker als je niet eens in Jong PSV weet te presteren. Locadia, Depay, Mauro etc. hebben allemaal op verschillende momenten hun kansen gekregen, maar hebben nooit deze grote mond gehad terwijl zij wel al vanaf dag één hun klasse (hier en daar) lieten zien.
          Huh, Depay en Locadia geen grote mond gehad in het verleden?
          -Locadia is zelfs van de training weggelopen, twee jaar geleden. Toen was hij 21, zoiets, en amper nog basisspeler.
          -Depay was bijzonder lastig en vervelend volgens zijn jeugdcoaches waaronder Kieft.

Selectieve verontwaardiging van je over Rigo en Gudmundsson.
          Bericht bewerkt door Humtoezje; 1 November 2017, 01:17.
          PSV-fan sinds 1977

Geef reactie

• Albert Gudmundsson langer onder contract bij PSV

https://www.ed.nl/psv/talent-albert-...-psv~a3140e94/

De eenzijdige optie voor een extra jaar in zijn aflopende contract is gelicht, waardoor Gudmundsson nu tot midden 2019 onder contract staat.
            De zaakwaarnemer van Gudmundsson bevestigt dat de leiding van PSV hem recent heeft laten weten de optie in zijn contract om te zetten in een extra contractjaar. Over een verder verlengingsvoorstel heeft de club nog geen mededelingen gedaan, maar dat kan bijna niet uitblijven als Gudmundsson zich zo blijft ontwikkelen als in dit jaar.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Penalty Bekijk bericht
              Albert Gudmundsson langer onder contract bij PSV

https://www.ed.nl/psv/talent-albert-...-psv~a3140e94/

De eenzijdige optie voor een extra jaar in zijn aflopende contract is gelicht, waardoor Gudmundsson nu tot midden 2019 onder contract staat.
              De zaakwaarnemer van Gudmundsson bevestigt dat de leiding van PSV hem recent heeft laten weten de optie in zijn contract om te zetten in een extra contractjaar. Over een verder verlengingsvoorstel heeft de club nog geen mededelingen gedaan, maar dat kan bijna niet uitblijven als Gudmundsson zich zo blijft ontwikkelen als in dit jaar.
              Helemaal overtuigd lijkt PSV niet van Gudmundsson, vind ik.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht

Helemaal overtuigd lijkt PSV niet van Gudmundsson, vind ik.
                Hij heeft in PSV1 toch flink de kans gekregen anders (5 minuten verdeeld over 3 wedstrijden)...
                PSV: Gecertificeerd Opleidingsinstituut voor de Jupiler League

Geef reactie

• Meer dan Lammers rond deze maand had vorig seizoen, terwijl we toen geen koploper waren en Locadia geblesseerd was. Dus als je het extrapoleert krijgt ie relatief veel speeltijd.

Ik volg de wedstrijden van Jong niet goed genoeg, hoe laat hij zich daar zien?
                  Hij was de tweedeseizoenshelft van vorig seizoen aardig op dreef (had toen een kans in het eerste moeten krijgen wat mij betreft) maar ik krijg de indruk dat hij er wat minder bovenuit steekt deze jaargang?

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Relix Bekijk bericht
                    Meer dan Lammers rond deze maand had vorig seizoen, terwijl we toen geen koploper waren en Locadia geblesseerd was. Dus als je het extrapoleert krijgt ie relatief veel speeltijd.

Ik volg de wedstrijden van Jong niet goed genoeg, hoe laat hij zich daar zien?
                    Hij was de tweedeseizoenshelft van vorig seizoen aardig op dreef (had toen een kans in het eerste moeten krijgen wat mij betreft) maar ik krijg de indruk dat hij er wat minder bovenuit steekt deze jaargang?
                    Alleen dat hij op 4 doelpunten in 5 wedstrijden staat
                    1e: Premier League 11/12, Europa League 12/13, Tourpoule 2013, 2014 & 2015
                    2e: Jupiler League 13/14, Champions League 14/15

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Rednas Bekijk bericht

Hij heeft in PSV1 toch flink de kans gekregen anders (5 minuten verdeeld over 3 wedstrijden)...
                      Daar kan het dus niet aan liggen...

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door robpsv11 Bekijk bericht

Alleen dat hij op 4 doelpunten in 5 wedstrijden staat
                        Goeie Stats dus, dik in orde, maar waarom dan slechts 5 wedstrijden? Als je bij PSV op de bank blijft zitten kun je toch gewoon die 90 minuten maken bij Jong in diezelfde week?
                        Of is het beleid dat de mensen die op de reservebank zitten ook de hele week met de A-selectie trainen en daarmee niet in de selectieplannen van Jong voorkomen?

Geef reactie

Goeie Stats dus, dik in orde, maar waarom dan slechts 5 wedstrijden? Als je bij PSV op de bank blijft zitten kun je toch gewoon die 90 minuten maken bij Jong in diezelfde week?
                          Of is het beleid dat de mensen die op de reservebank zitten ook de hele week met de A-selectie trainen en daarmee niet in de selectieplannen van Jong voorkomen?
                          Ik weet niet precies wat het beleid is, maar als Jong PSV op de maandag moet spelen de bankzitters bij PSV meestal wel mee i.t.t. als Jong PSV op vrijdag moet spelen.
                          PSV kan alles winnen Maar ook alles verliezen
                          Spel- en druk fauten voorbehouden!

Geef reactie

Waarschijnlijk zodat ze zonder problemen voor PSV 1 kunnen spelen als dat nodig blijkt. Vandaar dat ze, zoals PSVkanalles zegt, op maandag wel vaak meedoen.

Edit: Lammers en Guðmundsson doen vanavond wel mee met Jong Obispo niet.
                            Bericht bewerkt door PSVEindhoven; 24 November 2017, 19:02.
                            Twitter.com/PSV_1913_ voor het laatste PSV-nieuws! :logo:
                            PSVjeugdstatistieken.jouwweb.nl voor alles over de jeugd van ONS PSV! :supp:

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                            X