Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Nikolai Laursen (A)

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

Oorspronkelijk gepost door Rednas Bekijk bericht
    Is het tijdens een haringtest gebeurd?
    Zuur..

Geef reactie

Al ruim een jaar hier en behalve berichten over zijn blessures en niet echt opvallend spelen, hebben we weinig anders gelezen over dit dure talent: 1,3 miljoen voor betaald....
      Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door IPF Bekijk bericht
        Al ruim een jaar hier en behalve berichten over zijn blessures en niet echt opvallend spelen, hebben we weinig anders gelezen over dit dure talent: 1,3 miljoen voor betaald....
        Het was en wordt niks met die Laursen.
        Ze zeggen dat ik flauwe humor heb.

Geef reactie

Lekkere come back. Was hem al helemaal vergeten. Binnengehaald als groot talent. Liet paar aardige dingen zien maar kon belofte niet inlossen. Hoop dat ie nu helemaal gaat opleven

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Retro Willems Bekijk bericht
            Lekkere come back. Was hem al helemaal vergeten. Binnengehaald als groot talent. Liet paar aardige dingen zien maar kon belofte niet inlossen. Hoop dat ie nu helemaal gaat opleven
            Inderdaad. 't Is een beetje een bonus.

Geef reactie

Een miljoen voor betaald, toch?

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht
                Een miljoen voor betaald, toch?
                Yup. Was zo'n megatalent.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Retro Willems Bekijk bericht
                  Vooral door een paar zware blessures. Hopelijk kan hij fit blijven en zich goed blijven doorontwikkelen.
                  Twitter.com/PSV_1913_ voor het laatste PSV-nieuws! :logo:
                  PSVjeugdstatistieken.jouwweb.nl voor alles over de jeugd van ONS PSV! :supp:

Geef reactie

Wellicht een rara vraag maar zou hij Lozano's plek kunnen overnemen tijdens zijn schorsing in de bekerwedstrijd?
                    Tegen Feyenoord zal ik het niet aandurven en lijkt het me zowieso beter om in een 4-4-2 te spelen. Is/was volgens mij een mannetje dat wel lopen wil?

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Relix Bekijk bericht
                      Wellicht een rara vraag maar zou hij Lozano's plek kunnen overnemen tijdens zijn schorsing in de bekerwedstrijd?
                      Tegen Feyenoord zal ik het niet aandurven en lijkt het me zowieso beter om in een 4-4-2 te spelen. Is/was volgens mij een mannetje dat wel lopen wil?
                      Lijkt me niet, het is geen speeltuin. Ik denk dat Ramselaar daar gewoon neer wordt gezet, en Pereiro terugkeert in de basis.
                      Of anders weer terug naar Locadia / De Jong / Bergwijn.
                      Bericht bewerkt door Rednas; 12 September 2017, 15:34.
                      PSV: Gecertificeerd Opleidingsinstituut voor de Jupiler League

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                      X