Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Overige Sporten

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Oorspronkelijk gepost door Humtoezje Bekijk bericht
    Op het wk atletiek staan de atleten na afloop altijd met de vlag van hun land in hun nek. Zou ik persoonlijk nooit doen. Met de Europese vlag ook niet. Maar hoe ziet de vlag van de wereld eruit? Die zou ik dan wel dragen.
    Googelen leert me dat die niet bestaat.
    Tja, waarom geen landenvlag? Je vertegenwoordigt je land toch daar?

ik moet trouwens wel lachen om die gekochte Turken. Die doen alles voor een medaille zo lijkt het. Of zouden ze dat ook over Sifan Hassan denken?

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht

ik moet trouwens wel lachen om die gekochte Turken. Die doen alles voor een medaille zo lijkt het. Of zouden ze dat ook over Sifan Hassan denken?
      Je bent toch een sporter voor jezelf? Dat je uit een bepaald land komt is een bijkomstigheid. Misschien dat ik het alleen na de estafette zou doen.

Zag een foto van Daphne Schippers.
      Als ze Olga Schipperova had geheten, zouden we hier in NL op zijn minst gerede twijfel hebben gehad. Oh wacht, ze traint in de USA, daar zijn ze natuurlijk wel koosjer....

Ik las de commentaren van Mühren en Waterreus over het damesvoetbal, dat het niet zo goed was. Zouden ze dat met Schippers ook hebben? Ze loopt één seconde langzamer dan de mannen. Op 100 meter. 1 Seconde!! Matig en waarschijnlijk voor hen het kijken niet waard.
      PSV-fan sinds 1977

Geef reactie

Je bent toch een sporter voor jezelf? Dat je uit een bepaald land komt is een bijkomstigheid. Misschien dat ik het alleen na de estafette zou doen.

Zag een foto van Daphne Schippers.
        Als ze Olga Schipperova had geheten, zouden we hier in NL op zijn minst gerede twijfel hebben gehad. Oh wacht, ze traint in de USA, daar zijn ze natuurlijk wel koosjer....

Ik las de commentaren van Mühren en Waterreus over het damesvoetbal, dat het niet zo goed was. Zouden ze dat met Schippers ook hebben? Ze loopt één seconde langzamer dan de mannen. Op 100 meter. 1 Seconde!! Matig en waarschijnlijk voor hen het kijken niet waard.
        Tja. Het is een beetje van beiden. Volgens mogen er maar een paar per land deelnemen. Dus je bent er voor jezelf en voor je land. Je bent toch trots op je land?

In Schippers heb ik ook geen 100% vertrouwen. Mij zou dopinggebruik bij haar niet verbazen.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht

Humor.
          Die Turkse winnaar pakt de vlag van Azerbeidjan.
          Nu toch ook maar de Turkse.
          PSV-fan sinds 1977

Geef reactie

Humor.
            Het is dan ook geen Turk.

Geef reactie

Humor.
              Ja ik zag het ook, twee vlaggen pakken. Wat is het nou denk ik dan.
              Martina die nu analyse doet dat is een geweldige sporter, en altijd positief. Ik ben meer fan van Martina dan van Schippers. Jammer dat hij nu niet mee loopt.
              PSV kan alles winnen Maar ook alles verliezen
              Spel- en druk fauten voorbehouden!

Geef reactie

• Prachtige week trouwens met dat WK Atletiek. Geweldig mooie sport, de hele avond lang en deskundig commentaar van Gregory Sedoc.

Echt geweldig, sport zoals het bedoeld is.

Geef reactie

• En niet alleen deskundig commentaar van Sedoc, maar ook nog op een manier uit kunnen leggen dat een leek het ook begrijpt.

De NPO heeft het wat dat betreft bij WK Atletiek goed voor elkaar, want ook beide commentatoren zijn prima te pruimen.
                  Een blind paard kende nie bakken.

Geef reactie

Humor.
                    Humor...wacht maar tot Adolf Erdogan met 'm klaar is na dit geintje en hij met die vlag wordt gewaterboard.
                    Onlangs gestart met de opleiding tot autodidact.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Tieky87 Bekijk bericht
                      En niet alleen deskundig commentaar van Sedoc, maar ook nog op een manier uit kunnen leggen dat een leek het ook begrijpt.

De NPO heeft het wat dat betreft bij WK Atletiek goed voor elkaar, want ook beide commentatoren zijn prima te pruimen.
                      Ik schakelde vanwege vakantie voor het eerst in bij NPO. Daar waren ze aan het kletsen, dus ik ben naar Eurosport gegaan.

Geef reactie

• Dafne Schippers wereldkampioen 200 m sprint

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Penalty Bekijk bericht
                          Dafne Schippers wereldkampioen 200 m sprint
                          Doe jij eigenlijk nog iets anders dan sport kijken?
                          PSV: Waar je gedrevenheid en passie zou moeten zien, zie je nu gezapigheid en gelatenheid.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Ongezouten Bekijk bericht

Doe jij eigenlijk nog iets anders dan sport kijken?
                            Multitasking.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Penalty Bekijk bericht
                              Dafne Schippers wereldkampioen 200 m sprint
                              Spannend was het. Knap!

Geef reactie

• Bolt geblesseerd aan hamstring in zijn laatste wedstrijd. Triest.
                                PSV kan alles winnen Maar ook alles verliezen
                                Spel- en druk fauten voorbehouden!

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                                X