Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Perr Schuurs, Fortuna Sittard (V)

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Perr Schuurs, Fortuna Sittard (V)

PSV is volgens VI geïnteresseerd in de 17 jarige aanvoerder van Fortuna Sittard.
    6 jaar PSV:
    Eredivisie: 14/15, 15/16 KNVB Beker: 11/12 Supercup: 12/13, 15/16, 16/17

17 jaar en dan al aanvoerder, toe maar. Ik heb even zijn naam gegoogled, wordt door Fortuna supporters het eerste echte toptalent sinds V. Bommel genoemd. Heeft afgelopen zomer stage gelopen bij Liverpool
    Bericht bewerkt door robpsv11; 12 August 2017, 13:20.
    1e: Premier League 11/12, Europa League 12/13, Tourpoule 2013, 2014 & 2015
    2e: Jupiler League 13/14, Champions League 14/15

Geef reactie

Fortuna, hebben we wel vaker wat leuks opgehaald. En op je 17e al aanvoerder, netjes.

Is alleen niet de zo gewenste ervaring voor de verdediging

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Der Jaufe Bekijk bericht
        Fortuna, hebben we wel vaker wat leuks opgehaald. En op je 17e al aanvoerder, netjes.

Is alleen niet de zo gewenste ervaring voor de verdediging
        Voor de toekomst niet verkeerd, desnoods laat je hem nog een jaar bij Fortuna

Geef reactie

Pas maar op dat Ajax hem als een hyena hem probeert weg te kapen

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Retro Willems Bekijk bericht
            Als je als jonge speler kunt kiezen tussen Ajax of PSV, dan ga je gewoon naar Ajax; daar hebben ze het bij PSV helaas zelf naar gemaakt.
            PSV: Waar je gedrevenheid en passie zou moeten zien, zie je nu gezapigheid en gelatenheid.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Ongezouten Bekijk bericht

Als je als jonge speler kunt kiezen tussen Ajax of PSV, dan ga je gewoon naar Ajax; daar hebben ze het bij PSV helaas zelf naar gemaakt.
              True...

Geef reactie

Overmars zijn pikkie gaat al stijf overeind staan wanneer hij hoort over deze jongen.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Ongezouten Bekijk bericht

Aan de andere kant.. Ajax verkoopt al een seizoen lang alle doorgebroken jeugd ten faveure van aankopen. Wij hadden een en als jeugd er vandaag bij..

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door robpsv11 Bekijk bericht

Overmars zijn pikkie gaat al stijf overeind staan wanneer hij hoort over deze jongen.
                    Of uberhaupt bij elke speler waar PSV interesse in heeft. Met zo'n bak miljoenen niet in staat zijn lichtjaren voorsprong te nemen op Feyenoord en PSV is een regelrechte schande.

Geef reactie

Of uberhaupt bij elke speler waar PSV interesse in heeft. Met zo'n bak miljoenen niet in staat zijn lichtjaren voorsprong te nemen op Feyenoord en PSV is een regelrechte schande.
                      Dat is ook iets wat vanmiddag na mijn conclusie in het ajax topic in mij opkwam. Ondanks alles hoeven wij ons echt niet te schamen om alles, de enige club die zich kapot moet schamen is ons aller wzawzdb ajax.

Geef reactie

Dat is ook iets wat vanmiddag na mijn conclusie in het ajax topic in mij opkwam. Ondanks alles hoeven wij ons echt niet te schamen om alles, de enige club die zich kapot moet schamen is ons aller wzawzdb ajax.
                        De uitschakeling in de EL blijft heel pijnlijk. Zal nog lang nadreunen. Maar Ajax heeft veel geluk met talentvolle jeugd en doet het zakelijk fantastisch. Daarmee had Ajax echt mijlenver voor kunnen staan op PSV. Maar ze krijgen het voor elkaar om het elke keer te verkloten. Ik maak me ook niet druk als sanchez voor 50 miljoen verkocht wordt. Dat geld blijft toch op de spaarbank en ze zijn de beste verdediger van de eredivisie kwijt.

Geef reactie

Voor de toekomst niet verkeerd, desnoods laat je hem nog een jaar bij Fortuna
                          Precies wat ik ook in gedachten had, maar ja, zie jij Brands financiele risico's nemen en dan ook nog in de achterhoede....??

Geef reactie

Volgens papa Schuurs gaat de zaakwaarnemer met PSV om de tafel.

Geef reactie

Als hij net zo'n succes wordt als Van Bommel......

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                              X