Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Douglas Santos (V), HSV

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

"Oh regeren, ik dacht reageren!"
    Praktiserend optimist.

Geef reactie

Ik las dat die Orejuela ook LB kan spelen. Was misschien dan ook een goeie geweest. Bij vertrek Arias had je dan ook een goede RB gehad.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Hoetierick Bekijk bericht
        Geen haast. Duurt nog een hele tijd voordat de competitie begint. Tijd zat om in het team te passen. Regeren is vooruitzien.
        En herinnert u zich deze nog:

"Qua evalueren hebben wij een voorsprong op clubs als Feyenoord en Ajax. Zij waren nog volop bezig met belangrijke zaken. De evaluatie is al klaar en besproken, dus de mensen zullen de komende tijd veranderingen en maatregelen zien", aldus Gerbrands.
        PSV: Waar je gedrevenheid en passie zou moeten zien, zie je nu gezapigheid en gelatenheid.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Ongezouten Bekijk bericht

En herinnert u zich deze nog:

I.h.k.v. 'geen resultaat is ook en resultaat' en 'de enige constante is verandering', misschien is de maatregel dat er geen maatregel is en de verandering dat er geen verandering is?
          Praktiserend optimist.

Geef reactie

Men zou af en toe het credo van Feyenoord eens in praktijk moeten brengen bij PSV...
            PSV: Gecertificeerd Opleidingsinstituut voor de Jupiler League

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Rednas Bekijk bericht
              Men zou af en toe het credo van Feyenoord eens in praktijk moeten brengen bij PSV...
              En welke fonteinen zouden er dan gesloopt moeten worden?
              Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

En welke fonteinen zouden er dan gesloopt moeten worden?
                Il fontana di Cocu.
                PSV: Gecertificeerd Opleidingsinstituut voor de Jupiler League

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Rednas Bekijk bericht

Il fontana di Cocu.
                  Aha, spuit 11.
                  Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

Aha, spuit 11.

Geef reactie

Aha, spuit 11.

Geef reactie

Net even op hem gelet in de bekerwedstrijd van HSV tegen Osnabruck. HSV staat met 2-0 achter, en bij de tweede treffer liet Douglas zijn mannetje in de bal lopen waardoor hij te laat was met zijn sliding om hem van het scoren te beletten. Passing zag er vrij onzuiver uit, en hij oogde wat plichtmatig qua spel en spelvreugde. Werd in de 60'ste minuut gewisseld. Het zegt niet alles, en wie weet doet hij het beter in een ander systeem en kan hij bij PSV weer opbloeien, maar echt indrukwekkend was het zo op het oog niet. Moet wel gezegd worden dat heel HSV er bijzonder pover uitzag.
                        PSV: Waar je gedrevenheid en passie zou moeten zien, zie je nu gezapigheid en gelatenheid.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Ongezouten Bekijk bericht
                          Net even op hem gelet in de bekerwedstrijd van HSV tegen Osnabruck. HSV staat met 2-0 achter, en bij de tweede treffer liet Douglas zijn mannetje in de bal lopen waardoor hij te laat was met zijn sliding om hem van het scoren te beletten. Passing zag er vrij onzuiver uit, en hij oogde wat plichtmatig qua spel en spelvreugde. Werd in de 60'ste minuut gewisseld. Het zegt niet alles, en wie weet doet hij het beter in een ander systeem en kan hij bij PSV weer opbloeien, maar echt indrukwekkend was het zo op het oog niet. Moet wel gezegd worden dat heel HSV er bijzonder pover uitzag.
                          Dank voor je post. Deze bespiegeling + het feit dat zijn stats en filmpje toch ook al niet overtuigend waren, maken mij erg sceptisch over deze speler. Is dit nu de linksback waarom we zitten te springen
                          Praktiserend optimist.

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Malle Pietje Bekijk bericht

Dank voor je post. Deze bespiegeling + het feit dat zijn stats en filmpje toch ook al niet overtuigend waren, maken mij erg sceptisch over deze speler. Is dit nu de linksback waarom we zitten te springen
                            Gewoon een degelijke back uit IJsland,Zweden,Denemarken lijkt mij gewenst. Deen bv Jakob Ahlmann Nielsen.
                            Bericht bewerkt door Sneeuwvlok2; 13 August 2017, 20:21.
                            zing,vecht,huil,bid,lach,werk en bewonder

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Sneeuwvlok2 Bekijk bericht

Gewoon een degelijke back uit IJsland,Zweden,Denemarken lijkt mij gewenst. Deen bv Jakob Ahlmann Nielsen.
                              Poulsen?

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht

Poulsen?
                                Alles beter dan Brenet
                                zing,vecht,huil,bid,lach,werk en bewonder

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                                X