Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Algemene transfergeruchten

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Oorspronkelijk gepost door MN223 Bekijk bericht
    Nou, de geesten worden rijp gemaakt voor het uitblijven van een linksback, of Brands speelt weer wat poker via de media.

De komst van een extra linksback heeft geen topprioriteit. "We zijn daar dun bezet, dus we kijken of we op die plek iets kunnen doen. Het is echter geen must, wij vinden dat Joshua het naar behoren heeft gedaan. We hebben bovendien Kenneth Paal bij de selectie gehaald en die zou daar ook kunnen spelen."

Ik hoop op poker maar misschien tegen beter weten in. Ik verwacht sowieso geen linksback voor de laatste week van de transferwindow en ook alleen op huurbasis.
    "die zou daar ook kunnen spelen".

Eloy Room zou daar ook kunnen spelen, het is alleen de vraag of je dan een geschikt iemand hebt. Je hebt slechts 2 backs in je selectie, en dat zou genoeg moeten zijn? Belachelijk.
    Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

• Als Joshua het naar behoren heeft gedaan, dan zou Paal daar inderdaad ook kunnen spelen. Geen speld tussen te krijgen.
      Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door MN223 Bekijk bericht
        Als Joshua het naar behoren heeft gedaan, dan zou Paal daar inderdaad ook kunnen spelen. Geen speld tussen te krijgen.
        Onlangs gestart met de opleiding tot autodidact.

Geef reactie

• Ik zie verschillende vage berichten over het feit dat PSV Yann Karamoh zou willen huren. Ik lees aanvaller, middenvelder en verdediger. Het is echter een rm/rw. Waar we absoluut geen van nodig hebben. Als dit gerucht klopt, waarom lezen we dit soort dingen niet omtrent verdedigers? Argh.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Dronckaerdt Bekijk bericht
            Ik zie verschillende vage berichten over het feit dat PSV Yann Karamoh zou willen huren. Ik lees aanvaller, middenvelder en verdediger. Het is echter een rm/rw. Waar we absoluut geen van nodig hebben. Als dit gerucht klopt, waarom lezen we dit soort dingen niet omtrent verdedigers? Argh.
            Als dit waar blijkt te zijn, dan wordt het echt tijd om een motie van wantrouwen in te dienen tegen onze TD ....als Marcel wel zijn tijd en energie blijft steken in spitsen en middenvelders, maar door dat bord voor zn kop niet inziet dat de verdediging nu aan de beurt is om versterkt te worden, dan wordt het echt tijd om plaats te maken voor een andere TD, bijvoorbeeld Arnesen of Zenden....

Geef reactie

• Brands zat gisteren bij de wedstrijd van PEC Zwolle en heeft volgens diverse sites vergaande interesse voor Thomas en Sandler. Beide spelers van PEC zouden in de zomer naar Eindhoven moeten verhuizen....onze TD is dus al druk bezig met de selectie voor volgend seizoen, maar helaas nog geen versterkingen in deze winterstop....

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door RAZINHO Bekijk bericht
                Brands zat gisteren bij de wedstrijd van PEC Zwolle en heeft volgens diverse sites vergaande interesse voor Thomas en Sandler. Beide spelers van PEC zouden in de zomer naar Eindhoven moeten verhuizen....onze TD is dus al druk bezig met de selectie voor volgend seizoen, maar helaas nog geen versterkingen in deze winterstop....
                Wow, zowaar een verdediger, klinkt als een gerucht dat te mooi is om waar te zijn...

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door RAZINHO Bekijk bericht
                  Brands zat gisteren bij de wedstrijd van PEC Zwolle en heeft volgens diverse sites vergaande interesse voor Thomas en Sandler. Beide spelers van PEC zouden in de zomer naar Eindhoven moeten verhuizen....onze TD is dus al druk bezig met de selectie voor volgend seizoen, maar helaas nog geen versterkingen in deze winterstop....
                  Thomas? Want we hebben zelf niet genoeg aanvallende opties op die plek? Kunnen net zo goed de jeugdopleiding opdoeken als het waar is.
                  Ze zeggen dat ik flauwe humor heb.

Geef reactie

• Ryan Thomas kan ook als aanvallende middenvelder en box-to-box spelen.

schijnt dat Brandts voornamelijk op de tribune zat om Sandler te bekijken. Maar daarnaast ook interesse in Thomas en Angelino!!!!
                    zowaar een linksback jongens! En eentje die, net als Willems, erg aanvallend ingesteld is maar wel elke week weer een betere indruk op me maakt.

ik ben wel benieuwd hoe Angelino het bij ons zou doen. Kan prima concurreren met Brenet voor de LB positie.

Geef reactie

• Volgens berichten vooral voor Sandler, rechtsbenige CV die LCV speelt. Als de Jong en Brands heen gaan is het wel de laatste fase vd scouting. Ben benieuwd. Die back van NAC werd ook genoemd maar die mogen ze vergeten wat mij betreft.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Mister-DC Bekijk bericht
                        Ryan Thomas kan ook als aanvallende middenvelder en box-to-box spelen.

schijnt dat Brandts voornamelijk op de tribune zat om Sandler te bekijken. Maar daarnaast ook interesse in Thomas en Angelino!!!!
                        zowaar een linksback jongens! En eentje die, net als Willems, erg aanvallend ingesteld is maar wel elke week weer een betere indruk op me maakt.

ik ben wel benieuwd hoe Angelino het bij ons zou doen. Kan prima concurreren met Brenet voor de LB positie.
                        Angelino is volgens OptaSports, zo'n statistiek ding, de best presterende linksback van de Eredivisie. Maar die wordt gehuurd van City, dus dat is waarschijnlijk niet te doen.
                        1e: Premier League 11/12, Europa League 12/13, Tourpoule 2013, 2014 & 2015
                        2e: Jupiler League 13/14, Champions League 14/15

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door robpsv11 Bekijk bericht

Angelino is volgens OptaSports, zo'n statistiek ding, de best presterende linksback van de Eredivisie. Maar die wordt gehuurd van City, dus dat is waarschijnlijk niet te doen.
                          Huren voor een jaartje. Kunnen we opleiden voor City, en daarna gratis de deur uit laten lopen.
                          Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Ongezouten Bekijk bericht

Thomas? Want we hebben zelf niet genoeg aanvallende opties op die plek? Kunnen net zo goed de jeugdopleiding opdoeken als het waar is.
                            Thomas is het bet als middenvelder. Zou een goeie zijn, want we missen voetballend vermogen op het middenveld, al is dat niet nodig als Mauro inderdaad goed genoeg geacht wordt.
                            Twitter.com/PSV_1913_ voor het laatste PSV-nieuws! :logo:
                            PSVjeugdstatistieken.jouwweb.nl voor alles over de jeugd van ONS PSV! :supp:

Geef reactie

• Is die Angelino zo goed? Wie kan me meer vertellen over Sandler?

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Dronckaerdt Bekijk bericht
                                Is die Angelino zo goed? Wie kan me meer vertellen over Sandler?
                                Sandler

https://www.transfermarkt.nl/philipp...spieler/340460

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                                X