Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Algemene transfergeruchten

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Oorspronkelijk gepost door RAZINHO Bekijk bericht

Ja, Feyenoord gaat nu voor Haps en St. Juste......waar PSV helemaal geen interesse voor heeft...ik ben benieuwd wie we dan wel krijgen...
    St. Juste vind ik een groot talent. Haps is het toch net niet, denk ik.

Geef reactie

• Zelfs voor Troupee van Utrecht is er vanuit Eindhoven geen belangstelling.....dus dan zal de aanwinst uit het buitenland moeten komen......kijken met welk superalternatief onze superscouts aan komen zetten....

Geef reactie

• Blijkbaar Marvin Zeegelaar.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Bas Bekijk bericht
          Blijkbaar Marvin Zeegelaar.
          Wordt ontkend door Brands ... Dus wie weet.

Geef reactie

• St.Juste is al persoonlijk rond met Feyenoord....qua Nederlandse talenten blijven alleen Haps ( te duur ?) en Troupee over en misschien Zeegelaar, maar Brands gaf al aan dat Zeegelaar niet in beeld is....dan dus toch iemand uit het buitenland en grote kans op een Zuid Amerikaan...

Geef reactie

• Mooi toch? De goede Nederlanders zijn toch niet beschikbaar.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door RAZINHO Bekijk bericht
                St.Juste is al persoonlijk rond met Feyenoord....qua Nederlandse talenten blijven alleen Haps ( te duur ?) en Troupee over en misschien Zeegelaar, maar Brands gaf al aan dat Zeegelaar niet in beeld is....dan dus toch iemand uit het buitenland en grote kans op een Zuid Amerikaan...
                Ik ben blij dat Brands niets ziet in Zeegelaar en Haps. En Zeegelaar is geen talent meer hoor, is al 29 jaar. St. Juste is een goede middenvelder..... Het verbaasde me dan ook dat Brands niet toehapte
                Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door IPF Bekijk bericht

Ik ben blij dat Brands niets ziet in Zeegelaar en Haps. En Zeegelaar is geen talent meer hoor, is al 29 jaar. St. Juste is een goede middenvelder..... Het verbaasde me dan ook dat Brands niet toehapte
                  Ik denk dat St. Juste meer een controlerende middenvelder is a la Guardado dan dat Hendrix dat is. Had hem er graag bij gezien. Nu gaat Luckassen het straks doen met 3 zwakke broeders in zijn rug.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Weltmeister Bekijk bericht

Ik denk dat St. Juste meer een controlerende middenvelder is a la Guardado dan dat Hendrix dat is. Had hem er graag bij gezien. Nu gaat Luckassen het straks doen met 3 zwakke broeders in zijn rug.
                    Eens. St Juste is een veel betere middenvelder dan Lukassen, mocht die door PSV op het middenveld worden gepositioneerd. Of hij beter is dan Hendrix weet ik niet want Hendrix heeft zich bij PSV en in de CL al bewezen daar waar St Juste 1. Alleen bij Heerenveen het redelijk heeft gedaan en 2. Hij eerst moet bewijzen of hij ├╝berhaupt een goede middenvelder kan zijn.
                    Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

Eens. St Juste is een veel betere middenvelder dan Lukassen, mocht die door PSV op het middenveld worden gepositioneerd. Of hij beter is dan Hendrix weet ik niet want Hendrix heeft zich bij PSV en in de CL al bewezen daar waar St Juste 1. Alleen bij Heerenveen het redelijk heeft gedaan en 2. Hij eerst moet bewijzen of hij ├╝berhaupt een goede middenvelder kan zijn.
                      Het is hoe dan ook de hopen dat we achterin een meevaller krijgen. Soulas die beter blijkt dan we dachten. Of Rosario. Weet ik het. Maar met Zwaap en Isimat behoren we qua CV's tot de subtop van de Nederland. Daarnaast moet De Jong echt gaan scoren, want met 0-0 en 1-0 tien minuten voor tijd, krijgt iedere verdediging het zwaar. De zwakke verdediging buigt alleen wat sneller.

Geef reactie

Luckassen is juist een beter op het middenveld dan als verdediger, St. Juste gaat waarschijnlijk centraal achterin gezet worden, net als Luckassen. En St. Juste heeft ook geen super verfijnde techniek, dus denk dat hij meer een Hendrix is dan Guardado eigenlijk
                        Twitter.com/PSV_1913_ voor het laatste PSV-nieuws! :logo:
                        PSVjeugdstatistieken.jouwweb.nl voor alles over de jeugd van ONS PSV! :supp:

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door PSVEindhoven Bekijk bericht

Luckassen is juist een beter op het middenveld dan als verdediger, St. Juste gaat waarschijnlijk centraal achterin gezet worden, net als Luckassen. En St. Juste heeft ook geen super verfijnde techniek, dus denk dat hij meer een Hendrix is dan Guardado eigenlijk
                          Als jij op 1 schoen het veld over kan steken naar het doel van de tegenstander.....dan ben je echt gewoon heel erg goed. Dat, of je speelt in de eredivisie.

Geef reactie

Als jij op 1 schoen het veld over kan steken naar het doel van de tegenstander.....dan ben je echt gewoon heel erg goed. Dat, of je speelt in de eredivisie.
                            Een held op sokken.
                            Op weg naar meer.

Geef reactie

Dat laatste, want op de man die hij afschudde na passeerde hij niemand, hij kon gewoon doorlopen
                              Twitter.com/PSV_1913_ voor het laatste PSV-nieuws! :logo:
                              PSVjeugdstatistieken.jouwweb.nl voor alles over de jeugd van ONS PSV! :supp:

Geef reactie

• PSV zou volgens soccernews serieus bezig zijn met Nicolas de la Cruz, middenvelder uit Uruguay. Hier linkje: http://www.soccernews.nl/news/397217...n_Zuid-Amerika
                                Bericht bewerkt door Retro Willems; 18 July 2017, 15:44.

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                                X