Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

PSV Speler van de Week - 2017/2018

Dichtvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• PSV Speler van de Week - 2017/2018

Het principe is bij de meeste vast bekend, maar toch even in het kort hoe het werkt. Per wedstrijd kies je een top drie van PSV-spelers. Nummer 1 krijgt 3 punten, nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 3 krijgt 1 punt. Indien een week meerdere wedstrijden heeft, worden de punten bij elkaar opgeteld om tot een Speler van de Week te komen. De week loopt van maandag tot en met zondag. Stemmen kan tot de eerst volgende wedstrijd.

De top vijf van het seizoen 2016/2017 was:
    1. Santiago Arias
    2. Andres Guardado
    3. Hector Moreno
    4. Bart Ramselaar
    5. Luuk de Jong
    Bericht bewerkt door Martijn; 2 August 2017, 09:56.

Met terugwerkende kracht mijn top 3 van de wedstrijd thuis tegen de Kroaten:
    1 Isimat
    2 Lozano
    3 Bergwijn

Waarbij de opmerking dat er nog weinig te genieten viel. Hopelijk Lozano snel gewoon basis en geen Schwaab achyerin..

Geef reactie

1. Bergwijn
      2. Locadia
      3. Hendrix

Isimat beviel me ook wel, maar werd op zich niet uitgedaagd. Lozano heeft voor mij tekort gespeeld om hem een plek te geven in de top 3.
      Dat met een verdedigende middenvelder en 2 vleugelaanvallers in de top 3 PSV niet tot scoren komt, wijt ik aan de spits en de twee aanvallende middenvelders die nauwelijks in kwamen lopen waardoor Bergwijn, Locadia en Hendrix de bal niet kwijt konden en waardoor de bal nauwelijks voor doel kwam.
      Praktiserend optimist.

Geef reactie

1. Hendrix
        2. Isimat
        3. Bergwijn

Geef reactie

1 Lozano, leven in de breierij
          2 Zoet
          3 Isimat

MikasaMartijn !​​​​​​we zijn weer los, leuk! Dank
          Bericht bewerkt door Davitamonnetje; 2 August 2017, 23:29.

Geef reactie

Haha, ehh... Nee. Niemand die op basis van deze of vorige week een punt krijgt. Wat een niveau.
            Учёных много — умных мало

Geef reactie

1. Gudmundsson
              2. Rosario
              3. Piroe
              Ik geloof in een memorabel seizoen!!!

Geef reactie

Van Ginkel valt me voorlopig erg tegen. Lozano ga ik nog niet afrekenen op één wedstrijd, maar viel me ook nog niet mee. De vrije trap gisteren was prachtig (au) en kan de verdediging niets aan doen (onhandige overtreding Hendrix). Daarom:

1. Luckassen
                2. Isimat
                3. Zoet
                Praktiserend optimist.

Geef reactie

Zoet vond ik ook niks. Dit keer geen punten. Als het zo blijft, wordt dit een rustig topic.

Geef reactie

Slotje

images?q=tbn:ANd9GcTBnbgSb08jQtZTDdzIDOzzm7Xp3_Nhu2nLoZBS3QfgEO1WQbnA.jpg

Geef reactie

Misschien voor dit seizoen PSV slechtste speler van de week invoeren.
                      PSV kan alles winnen Maar ook alles verliezen
                      Spel- en druk fauten voorbehouden!

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door PSVkanalles Bekijk bericht
                        Misschien voor dit seizoen PSV slechtste speler van de week invoeren.
                        Wordt dan nog puzzelen om er maar 3 te kiezen.
                        PSV: Gecertificeerd Opleidingsinstituut voor de Jupiler League

Geef reactie

Oorspronkelijk gepost door Rednas Bekijk bericht

Wordt dan nog puzzelen om er maar 3 te kiezen.
                          Daarnaast heb ik het idee dat we wekelijks makkelijker punten in dat topic zouden kunnen geven dan in het topic voor de beste spelers.
                          Учёных много — умных мало

Geef reactie

1. Luckassen (hield zich goed staande gezien de omstandigheden)
                            2. Isimat
                            3. Zoet (zo'n vrije trap mag er eigenlijk niet in, maarja..)

Geef reactie

1. Isimat 2. Lucassen 3. Zoet

Waren nog enigszins gemotiveerd en degelijk. Maar wat in godsnaam het middenveld aan t doen was..zelden zo slecht gezien. Geen enkele bal werd goed opbouwend gegeven en inzet was er niet. De aanvallers kregen niets goed ingespeeld maar moeten als collectief ook zelf veel meer kunnen creëeren. Echt om te janken. Tactiek flopte volledig en t brengen van aanvallers ten koste van middenvelders deed alle samenhang (die ruk was) nog meer verdwijnen. Rosario, Gudmundson of wat mij betreft Maher hadden t waarschijnlijk beter gedaan. Ook lijkt Hendrix echt het voetballen verleerd, onbegrijpelijk!!

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                              X