Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Aanvallers

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Wel raar dat geen enkele eredivisieclub interesse getoond heeft in die Soufyan Ahannach van Almere City....die heeft zich wel in de kijker gespeeld in de PL door 18 doelpunten en 15 assists in het afgelopen seizoen. Hij is pas 21 jaar, dus mijnsinziens zit daar toch wel potentie en groei in. En wat zou die kosten? Hooguit een half miljoen euro...??? PSV had hem best kunnen kopen en vervolgens kunnen verhuren aan bijvoorbeeld Ado Den Haag, Heerenveen of Groningen. Mocht hij echt goed zijn, dan terughalen in de winterstop.....ik vind dat dit soort " buitenkansjes" toch echt jammerlijk gemist worden door onze superscouts....nu heeft de nieuwe club van Propper hem voor een prikkie gekocht....nu PSV minder financiele middlen heeft, zouden onze scouts toch ook echt moeten kijken in de Jupiler League en bij de kleinere clubs in de eredivisie.....

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door RAZINHO Bekijk bericht
      Wel raar dat geen enkele eredivisieclub interesse getoond heeft in die Soufyan Ahannach van Almere City....die heeft zich wel in de kijker gespeeld in de PL door 18 doelpunten en 15 assists in het afgelopen seizoen. Hij is pas 21 jaar, dus mijnsinziens zit daar toch wel potentie en groei in. En wat zou die kosten? Hooguit een half miljoen euro...??? PSV had hem best kunnen kopen en vervolgens kunnen verhuren aan bijvoorbeeld Ado Den Haag, Heerenveen of Groningen. Mocht hij echt goed zijn, dan terughalen in de winterstop.....ik vind dat dit soort " buitenkansjes" toch echt jammerlijk gemist worden door onze superscouts....nu heeft de nieuwe club van Propper hem voor een prikkie gekocht....nu PSV minder financiele middlen heeft, zouden onze scouts toch ook echt moeten kijken in de Jupiler League en bij de kleinere clubs in de eredivisie.....
      De transfersom is de helft van het verhaal. De salariswensen het gedeelte wat je hierboven over het hoofd ziet.
      Ik meen gelezen te hebben dat er wel degelijk ook enkele ED clubs interesse hadden.
      Maar als je 4x zo veel kunt vangen per maand met een PL avontuur.. tsjah. Dan snap ik best dat Nederlandse geinteresseerden achter het net vissen.

Geef reactie

• Jahanbakhsh lijkt mij een prima versterking.

zing,vecht,huil,bid,lach,werk en bewonder

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Sneeuwvlok2 Bekijk bericht
          Jahanbakhsh lijkt mij een prima versterking.
          Zeker een versterking voor PSV, maar momenteel niet betaalbaar voor PSV, lijkt mij.....

Geef reactie

Zeker een versterking voor PSV, maar momenteel niet betaalbaar voor PSV, lijkt mij.....
            Oh lala is dat al onhaalbaar voor ons in welke kneuze vijver kunnen wij wel vissen dan??

Geef reactie

Jahanbakhsh lijkt mij een prima versterking.
              Welke mooie statistieken kan hij overleggen dan? En zoeken we nog een flankaanvallen?

volgens mij moet PSV zich richten op een linksback.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht

Welke mooie statistieken kan hij overleggen dan? En zoeken we nog een flankaanvallen?

volgens mij moet PSV zich richten op een linksback.
                moyenne van 0,22 en ja we hebben een flankaanvallen nodig alleen Lozanno is wat krap. Bergwijn komt veel te veel tekort
                AZ Alkmaar 04 Aug, 15 Signed 46 (6) 13 0 (0) 0 0 (0) 0 8 (2) 3
                NEC Nijmegen 01 Jul, 13 04 Aug, 15 11 (16) 5 0 (0) 0 0 (0) 0 0 (0) 0
                Totals £0 57 (22) 18 0 (0) 0 0 (0) 0 8 (2) 3
                Goals per Game 0.22 n/a n/a 0.3

Geef reactie

• Wat vinden jullie van die Cuwas van Heracles? Lijkt mij wel een rechtsbuiten om komende maanden in de gaten te houden.....misschien iets voor de winterstop, als hij zich positief blijft afficheren...??

Geef reactie

moyenne van 0,22 en ja we hebben een flankaanvallen nodig alleen Lozanno is wat krap. Bergwijn komt veel te veel tekort
                    AZ Alkmaar 04 Aug, 15 Signed 46 (6) 13 0 (0) 0 0 (0) 0 8 (2) 3
                    NEC Nijmegen 01 Jul, 13 04 Aug, 15 11 (16) 5 0 (0) 0 0 (0) 0 0 (0) 0
                    Totals £0 57 (22) 18 0 (0) 0 0 (0) 0 8 (2) 3
                    Goals per Game 0.22 n/a n/a 0.3
                    Als ik naar 2 seizoen AZ kijk, zie ik 6 goals. Dat gaat Bergwijn ook wel halen.....

Geef reactie

Wat vinden jullie van die Cuwas van Heracles? Lijkt mij wel een rechtsbuiten om komende maanden in de gaten te houden.....misschien iets voor de winterstop, als hij zich positief blijft afficheren...??
                      Inderdaad in de gaten blijven houden. Sinds hij vorig jaar genoemd werd voor Oranje ben ik hem wat meer in de gaten gaan houden. Kan goed voetballen, gisteren ook weer sterk en beslissend, maar te vaak kan hij ook onzichtbaar zijn. De stabiliteit moet m.i. omhoog. Het zou nu een gok zijn en dan zou ik eerst maar eens Gudmundsson een kans geven.

Ik heb sinds het voorjaar gepleit voor Onyekuru, maar die is inmiddels opgepikt door Anderlecht (of beter: gekocht door Everton en direct verhuurd aan Anderlecht).
                      Praktiserend optimist.

Geef reactie

Wat vinden jullie van die Cuwas van Heracles? Lijkt mij wel een rechtsbuiten om komende maanden in de gaten te houden.....misschien iets voor de winterstop, als hij zich positief blijft afficheren...??
                        Kuwas is een prima speler. Ook bij Excelsior was hij goed. PSV durft het kennelijk niet aan om dit soort rasvoetballers in te lijven. Ze kosten geen knoop. Zo heb ik ook wel een zwak voor Linssen en Lars Veldwijk. Behendige spelers, je weet nooit precies wat het wordt bij PSV, maar dat ze kunnen voetballen en scoren dat is wel duidelijk.
                        Bericht bewerkt door Trevor Ford; 14 August 2017, 18:41.

Geef reactie

Waarom halen? Gewoon Mauro doorschuiven.
                          PSV: Waar je gedrevenheid en passie zou moeten zien, zie je nu gezapigheid en gelatenheid.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Trevor Ford Bekijk bericht

Kuwas is een prima speler. Ook bij Excelsior was hij goed. PSV durft het kennelijk niet aan om dit soort rasvoetballers in te lijven. Ze kosten geen knoop. Zo heb ik ook wel een zwak voor Linssen en Lars Veldwijk. Behendige spelers, je weet nooit precies wat het wordt bij PSV, maar dat ze kunnen voetballen en scoren dat is wel duidelijk.
                            Goedkoop is duurkoop. Ik ben niet zo van zulke gokjes. Geef alleen miljoenen uit aan echte versterkingen. Dan kun je de bank opvullen met eigen jeugd.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Trevor Ford Bekijk bericht

Als Veldwijk behendig is dan is Brenet de nieuwe Roberto Carlos. Kuwas en consorten moet je toch nooit willen hebben. Ik denk dat als er geen versterking uit het buitenland mogelijk is dan lekker doen met de huidige jongens plus evt jeugd. In de eredivisie loopt mijns inziens niks bruikbaars rond buiten de spelers bij de concurrenten.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Jefferson Farfan Bekijk bericht

Als Veldwijk behendig is dan is Brenet de nieuwe Roberto Carlos..

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                                X