Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Middenvelders

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Oorspronkelijk gepost door MN223 Bekijk bericht
    Als een van de spelers uit onderstaand rijtje wordt verkocht wel:

Arias, Lozano, Pereiro

En als 2 spelers uit onderstaand rijtje worden verkocht ook:

Zoet, De Jong, Locadia, Bergwijn
    Ik schat de meerwaarde van zoet en locadia hoger in dan die van Pereiro. Als de transferwaarde kijkt naar wat spelers toevoegen geld daarvoor hetzelfde. Als ze 10 of meer voor Pereiro geven dan lijkt me dat n no-brainer.

Geef reactie

• Voor Zoet werd vorig jaar werd al niet bijzonder hoog geboden, en met nog een jaar minder op zijn contract zal het allicht niet hoger zijn geworden. Hoe nuttig hij voor PSV ook is.
      Bij Locadia speelt wat mij betreft mee dat hij opnieuw langdurig geblesseerd is geraakt, dat schrikt clubs toch af. Sowieso moeten we zien hoe hij de 2e seizoenshelft terugkomt.

Pereiro is een speler met gigantisch veel potentie. Het is duidelijk wanneer hij wel (met bewegende spelers om hem heen) en wanneer hij niet (met De Jong in de spits) tot zijn recht komt. Een club met veel geld maar zonder De Jong zal best willen lappen voor Pereiro.

Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door MN223 Bekijk bericht
        Voor Zoet werd vorig jaar werd al niet bijzonder hoog geboden, en met nog een jaar minder op zijn contract zal het allicht niet hoger zijn geworden. Hoe nuttig hij voor PSV ook is.
        Bij Locadia speelt wat mij betreft mee dat hij opnieuw langdurig geblesseerd is geraakt, dat schrikt clubs toch af. Sowieso moeten we zien hoe hij de 2e seizoenshelft terugkomt.

Pereiro is een speler met gigantisch veel potentie. Het is duidelijk wanneer hij wel (met bewegende spelers om hem heen) en wanneer hij niet (met De Jong in de spits) tot zijn recht komt. Een club met veel geld maar zonder De Jong zal best willen lappen voor Pereiro.
        De meeste clubs die veel geld hebben, hebben geen Luuk de Jong in de spits. Feit.
        Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

• Iemand die Groningen volgt? Ajax wordt weer in verband gebracht met een middenvelder. Dit keer met Reis. Pas 17 jaar en nu al basisspeler bij Groningen. Het wordt een keer tijd dat wij Ajax de loef afsteken.

Geef reactie

• De rollen zijn zo langzamerhand omgedraaid. Ajax de koopclub terwijl PSV flink wat talenten heeft die aan de poort kloppen. Laat Reis maar mooi naar Ajax gaan. De tijd dient zich weer aan dat Ajax een overvloed aan contractspelers krijgt.

Geef reactie

• Ajax de loef afsteken...?? Zou jij dan PSV 50 miljoen euro willen schenken...in dat geval kunnen we flink wat talenten shoppen in Zuid Amerika en ook in de eredivisie....

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door mobigo Bekijk bericht
                De rollen zijn zo langzamerhand omgedraaid. Ajax de koopclub terwijl PSV flink wat talenten heeft die aan de poort kloppen. Laat Reis maar mooi naar Ajax gaan. De tijd dient zich weer aan dat Ajax een overvloed aan contractspelers krijgt.
                Dat valt ook wel weer mee he. De talenten die bij ons rondlopen kopen wij net zo goed in bij andere clubs.

Oorspronkelijk gepost door RAZINHO Bekijk bericht
                Ajax de loef afsteken...?? Zou jij dan PSV 50 miljoen euro willen schenken...in dat geval kunnen we flink wat talenten shoppen in Zuid Amerika en ook in de eredivisie....
                Heb het toch ook niet over algeheel de loef afsteken, maar moet toch prima kunnen bij individuele talenten uit de eredivisie? Die Reis zal toch geen 10 miljoen moeten kosten?

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Hoetierick Bekijk bericht

De meeste clubs die veel geld hebben, hebben geen Luuk de Jong in de spits. Feit.
                  Genoeg gegadigden dus!
                  Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Geef reactie

Geen enkele club die veel geld heeft, heeft Luuk de Jong in de spits.

Feit

Geef reactie

• Ayoub na dit seizoen transfervrij. Zou ik sowieso vastleggen. Is het niet voor de basis dan heb je een uitstekende back up.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Retro Willems Bekijk bericht
                        Ayoub na dit seizoen transfervrij. Zou ik sowieso vastleggen. Is het niet voor de basis dan heb je een uitstekende back up.
                        Als we v Ginkel niet over kunnen nemen, en Pereiro vertrekt ook, kunnen we nog wel wat middenvelders gebruiken.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door CNG MrKrateos Bekijk bericht

Als we v Ginkel niet over kunnen nemen, en Pereiro vertrekt ook, kunnen we nog wel wat middenvelders gebruiken.
                          Labyad. En misschien eens een speler als Gudmondsson een serieuze kans geven.
                          Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

Labyad. En misschien eens een speler als Gudmondsson een serieuze kans geven.
                            Ik zie in Gudmondsson toch echt meer een aanvaller. Mauro zou nog wel als 10 uit de voeten kunnen.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door CNG MrKrateos Bekijk bericht

Ik zie in Gudmondsson toch echt meer een aanvaller. Mauro zou nog wel als 10 uit de voeten kunnen.
                              Volgens zaakwaarnemer Gudmundsson zou hij als '10 beste uit de verf komen. Lijkt me een interessante experiment. Pereiro heeft het ook dit seizoen niet. Ramselaar heeft het nooit gehad. Tijd voor vers bloed op die positie. Mauro lijkt me ook een serieuze gegadigde voor de '10. Heerlijke voetballer.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Retro Willems Bekijk bericht

Volgens zaakwaarnemer Gudmundsson zou hij als '10 beste uit de verf komen. Lijkt me een interessante experiment. Pereiro heeft het ook dit seizoen niet. Ramselaar heeft het nooit gehad. Tijd voor vers bloed op die positie. Mauro lijkt me ook een serieuze gegadigde voor de '10. Heerlijke voetballer.
                                Oh dat wist ik niet. Ik dacht dat hij met Ijsland zelfs als spits speelde. Maar uitproberen ben ik altijd bij, laat maar doorkomen.

Mauro vind ik inderdaad een hele goeie optie om meer te zien.

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                                X