Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Binnenlandse Politiek

Dichtvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Oorspronkelijk gepost door De Bouterbaas Bekijk bericht

Toch knap.
    Schijnt iets spiegologisch te zijn.
    Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

• Aaah, Michael P. heeft spijt van zijn daad. Die spijt trad in op het moment dat hij gepakt was en verhoord werd, waarschijnlijk toen hij met bewijzen werd geconfronteerd. De man die eerder geen spijt had van het verkrachten van 2 tienermeisjes heeft nu wel spijt. Had ie nog niet na de daad, toe hij haar begroef. Of toen hij naar huis ging, Nee, toe hij gepakt was, toen kwam de spijt.
      Ik vraag me af waarvan. Misschien heeft ie oprecht spijt...van het feit dat ie sporen heeft achtergelaten. Waar ik normaliter tegen de doodstraf ben vanwege het grote risico op fouten, mogen ze deze meneer op middeleeuwse manier aanpakken.
      Michael P. heeft in een verhoor aan de politie bekend dat hij Anne Faber op de dag van haar verdwijning heeft verkracht en om het leven heeft gebracht. Dat heeft de officier van justitie woensdag bekendgemaakt tijdens de eerste pro-formazitting voor de rechtbank in Utrecht.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Hoetierick Bekijk bericht
        . Waar ik normaliter tegen de doodstraf ben vanwege het grote risico op fouten, mogen ze deze meneer op middeleeuwse manier aanpakken.
        Ter inspiratie:

Onlangs gestart met de opleiding tot autodidact.

Geef reactie

Aaah, Michael P. heeft spijt van zijn daad. Die spijt trad in op het moment dat hij gepakt was en verhoord werd, waarschijnlijk toen hij met bewijzen werd geconfronteerd. De man die eerder geen spijt had van het verkrachten van 2 tienermeisjes heeft nu wel spijt. Had ie nog niet na de daad, toe hij haar begroef. Of toen hij naar huis ging, Nee, toe hij gepakt was, toen kwam de spijt.
          Ik vraag me af waarvan. Misschien heeft ie oprecht spijt...van het feit dat ie sporen heeft achtergelaten. Waar ik normaliter tegen de doodstraf ben vanwege het grote risico op fouten, mogen ze deze meneer op middeleeuwse manier aanpakken.
          Ja hoor, gewoon doen. Die kan de samenleving liever kwijt dan rijk zijn.

Geef reactie

• Er is een nieuwe Amerikaanse ambassadeur in Nederland. Da's op zich niet schokkend, maar het is wel een mooi voorbeeld van de moderne Amerikaanse republikein.

In 2015 riep hij dat moslims in Nederland auto's in de fik zetten, en dat er politici verbrand werden. Ja, dat leest u goed. Schijnbaar worden hier politici in de hens gezet. Later werd hij geconfronteerd met deze beelden, waarbij hij zijn uitspraak ontkende. Dat was "fake news". Wéér even later ontkent hij dat hij zijn uitspraken "fake news" noemde.

Hij is ook tegen het homohuwelijk, abortus en waarschijnlijk tegen een boel andere zaken die wij in Nederland doen. Fijn om zo'n man hier te hebben. Een aartsconservatieve beroepsleugenaar.
            U.S. Ambassador to the Netherlands Pete Hoekstra criticized a Dutch journalist for "fake news," then denied saying the words "fake news."

Geef reactie

Er is een nieuwe Amerikaanse ambassadeur in Nederland. Da's op zich niet schokkend, maar het is wel een mooi voorbeeld van de moderne Amerikaanse republikein.

In 2015 riep hij dat moslims in Nederland auto's in de fik zetten, en dat er politici verbrand werden. Ja, dat leest u goed. Schijnbaar worden hier politici in de hens gezet. Later werd hij geconfronteerd met deze beelden, waarbij hij zijn uitspraak ontkende. Dat was "fake news". Wéér even later ontkent hij dat hij zijn uitspraken "fake news" noemde.

Hij is ook tegen het homohuwelijk, abortus en waarschijnlijk tegen een boel andere zaken die wij in Nederland doen. Fijn om zo'n man hier te hebben. Een aartsconservatieve beroepsleugenaar.
              Hij is nog Nederlands ook! Maar een rare keuze van Trump om zo’n niet passende ambassadeur te stationeren.

Geef reactie

Er is een nieuwe Amerikaanse ambassadeur in Nederland. Da's op zich niet schokkend, maar het is wel een mooi voorbeeld van de moderne Amerikaanse republikein.

Is toch te gek voor woorden, je eigen 'fake news' weer 'fake news' noemen. Lijkt wel een parodie.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door CNG MrKrateos Bekijk bericht

Is toch te gek voor woorden, je eigen 'fake news' weer 'fake news' noemen. Lijkt wel een parodie.
                  En ook nog terwijl alles op beeld staat. Zo'n man is toch niet meer geloofwaardig?

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Mikasa Bekijk bericht

Hij is nog Nederlands ook! Maar een rare keuze van Trump om zo’n niet passende ambassadeur te stationeren.
                    Nou, die Nederlandse afkomst verloochent ie keihard. Laat overal weten dat hij op-en-top, echte Amerikaan is. Ook iemand die het op veel vlakken eens is met Trump. Die houdt ook geen rekening met anderen, dus de benoeming kan ik wel begrijpen vanuit hun standpunt.

Geef reactie

En ook nog terwijl alles op beeld staat. Zo'n man is toch niet meer geloofwaardig?
                      Vergeleken met dit, is de Nederlandse politiek nog prima geloofwaardig.

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                      X