Aankondiging

Dichtvouwen
Nog geen aankondiging

Vragen aan (& mededelingen van) de forumleiding

Dichtvouwen
Dit is een sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
Nieuwe posts

• Oorspronkelijk gepost door Hoetierick Bekijk bericht

Heeft u een voorbeeld? Bij welk topic gaat het mis?
    Bij het chat-topic en Transfergruchten.
    Edit: inmiddels lijkt het opgelost.
    Bericht bewerkt door IPF; 28 December 2017, 15:19.
    Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door IPF Bekijk bericht

Bij het chat-topic en Transfergruchten.
      Edit: inmiddels lijkt het opgelost.
      Graag gedaan!
      Ik zeg maar zoo, da's korter dan dierentuin.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Hoetierick Bekijk bericht

Graag gedaan!
        Je kunt echt wonderen verrichten Hoeti. Bedankt
        Sommigen voelen de regen, anderen worden slechts nat.

Geef reactie

• Update m.b.t. het nieuwe forum: De afgelopen week zou ik beginnen met het inrichten van de software en installeren van de addons / plugins. Helaas loopt dat op het moment wat vertraging op door problemen bij KPN. Een andere klant die dezelfde software gebruikt, heeft hetzelfde probleem. Wees gerust, het probleem zit 'm niet in de software, maar ergens bij KPN.
          Het werk gaat door, maar er is wat vertraging. U bent weer op de hoogte. Ik hoop dat ik spoedig positiever nieuws kan brengen.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Bacchus Bekijk bericht
            Update m.b.t. het nieuwe forum: De afgelopen week zou ik beginnen met het inrichten van de software en installeren van de addons / plugins. Helaas loopt dat op het moment wat vertraging op door problemen bij KPN. Een andere klant die dezelfde software gebruikt, heeft hetzelfde probleem. Wees gerust, het probleem zit 'm niet in de software, maar ergens bij KPN.
            Het werk gaat door, maar er is wat vertraging. U bent weer op de hoogte. Ik hoop dat ik spoedig positiever nieuws kan brengen.
            Onlangs gestart met de opleiding tot autodidact.

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door De Bouterbaas Bekijk bericht

Positief nieuws: Het forum is weer prima toegankelijk.
              Minder positief nieuws: mijn IP is niet (langer) gevalideerd. (Not allowed (code 405) Er is iets fout gegaan bij het weergeven van deze pagina.Probeer opnieuw. RequestID: 137722)

KPN is weer op de hoogte gebracht.

Inmiddels is bij vBulletin een dump van de database opgevraagd.

Geef reactie

• Als het goed is -fingers crossed- wordt er later vandaag een begin gemaakt met de migratie.

Geef reactie

Als het goed is -fingers crossed- wordt er later vandaag een begin gemaakt met de migratie.
                  Succes.
                  Er zit opmerkelijk veel verschil tussen mijn to do list (veel) en mijn want to do list (niks).

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Pimmet Bekijk bericht

Succes.
                    Ik hoef er weinig aan te doen. Mijn 'werk' zit er zo goed als op. Voor nu. De bal ligt bij KPN en PSV.

Geef reactie

Als het goed is -fingers crossed- wordt er later vandaag een begin gemaakt met de migratie.
                      Ligt het forum er dan een tijdje uit? Of wat kunnen we verwachten?

Geef reactie

Ik hoef er weinig aan te doen. Mijn 'werk' zit er zo goed als op. Voor nu. De bal ligt bij KPN en PSV.
                        Ojee, afhankelijk van anderen..
                        Er zit opmerkelijk veel verschil tussen mijn to do list (veel) en mijn want to do list (niks).

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Penalty Bekijk bericht

Het nieuwe forum is al 'uitgerold' en actief op een andere server. Daar heb ik de afgelopen weken aan gewerkt. Dus als ik me niet vergis wordt de data van dit forum middels RAR-files en een migratieprogramma rechtstreeks overgezet en hoeft men straks alleen het pad er naartoe aan te passen. Ik zal het voor de zekerheid nog even navragen.

Oorspronkelijk gepost door Pimmet Bekijk bericht

Ojee, afhankelijk van anderen..
                          Correct. Al moet ik zeggen dat ik de afgelopen vier à vijf weken prettig heb samengewerkt met de mensen van PSV én met die van KPN. E-mails die binnen het half uur beantwoord worden en in het geval van PSV zelfs 's avonds laat en in de weekenden. Dus ik ben toto op heden positief gestemd.

Geef reactie

• Goed om te lezen, Bacchus.

Wij zijn in blijde verwachting.....

Geef reactie

• Oorspronkelijk gepost door Penalty Bekijk bericht

Reactie van KPN: We gaan nu een eerste migratie uitvoeren van de content.
                              Daarna pakken we een nader te bepalen tijdstip en dan (denk ik) zetten we het voor 4 uurtjes dicht totdat de content over is

Geef reactie

Reactie van KPN: We gaan nu een eerste migratie uitvoeren van de content.
                                Daarna pakken we een nader te bepalen tijdstip en dan (denk ik) zetten we het voor 4 uurtjes dicht totdat de content over is
                                OK bedankt. Hopelijk gaat alles goed.

Geef reactie

We zijn er maar druk mee...
                                X