Speler van de week 2023/2024

De eindstand leek misschien niet spannend meer, maar er veranderde toch nog wat op het podium. Joey Veerman sprokkelde namelijk precies genoeg punten om Olivier Boscagli op de finish te kloppen.

66507ff5eb726-podium_2023-2024.JPG


6650738320e8e-stand_20.JPG


De opstelling van 2023-2024 is daarmee:

Benitez
Teze - Schouten - Boscagli - Dest
Veerman
Saibari - Tillman
Bakayoko - De Jong - Lang​
Toch verbaast zo'n 2e plek van Teze mij dan. Ik zou verwachten dat anderen toch wel boven hem zouden eindigen. Wellicht helpt het ook dat Teze niet of nauwelijks geblesseerd is geweest.
Maar Mikasa, duizendmaal dank voor het bijhouden!
 
Toch verbaast zo'n 2e plek van Teze mij dan. Ik zou verwachten dat anderen toch wel boven hem zouden eindigen. Wellicht helpt het ook dat Teze niet of nauwelijks geblesseerd is geweest.
Maar Mikasa, duizendmaal dank voor het bijhouden!
Teze heeft zich echt ontwikkeld dit seizoen. Kan me ook geen mindere wedstrijd van m herinneren.
 
Toch verbaast zo'n 2e plek van Teze mij dan. Ik zou verwachten dat anderen toch wel boven hem zouden eindigen. Wellicht helpt het ook dat Teze niet of nauwelijks geblesseerd is geweest.
Maar Mikasa, duizendmaal dank voor het bijhouden!
Constant gespeeld, bijna alles gespeeld en heeft bij veel de gunfactor ook nog eens. Als je kijkt wie beter en belangrijker is Teze of Veerman… dan is die keuze niet moeilijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan