Zou fantastisch zijn: minimaal halve finale Champions League halen met PSV , de KNVB beker winnen en landskampioen worden met PSV, dat zou toch nog een ultieme droom moeten zijn voor Modric...??
Inderdaad, bereiken wat Messi nooit gehaald heeft, om zo te tonen dat je een grotere speler bent :love:
 
  • Hahaha!
Reactions: DrJ
Til speelde wel heel vaak. Sowieso voor hem. Beetje rouleren met Veerman zodat ook hij nog fitter was gebleven. Altijd wel een plek voor Mario te vinden maar niet persé voor alle wedstrijden noodzakelijk.
Eind 2023 was er een mooi filmpje hoe Til altijd actief was in het vroeg drukzetten, weet niet of Götze in de rol had gepast. Maar had zeker geen kwaad gekund om heb erbij te hebben als 1e stand in ofzo
 
Tja, ondanks dat ik af en toe best genoten heb van Götze, heeft hij PSV behalve uitstraling niet heel veel gebracht. Toch? Of is mijn geheugen te kort?
Gotze vond ik een belangrijke speler maar moest te veel werken voor een stylist. Had na een tijdje een zelfs behoorlijk gestegen marktwaarde.
Maakte veel meters bij ons, en in een statistiek voor Frankfurt zag ik dat hij wat snelheid heeft. Hij speelde niet in het beste PSV en zo goed als vroeger was hij niet maar ik vond hem zeker nuttig.
 
Gotze vond ik een belangrijke speler maar moest te veel werken voor een stylist. Had na een tijdje een zelfs behoorlijk gestegen marktwaarde.
Maakte veel meters bij ons, en in een statistiek voor Frankfurt zag ik dat hij wat snelheid heeft. Hij speelde niet in het beste PSV en zo goed als vroeger was hij niet maar ik vond hem zeker nuttig.
Nuttig is wat anders dan een hele belangrijke speler zijn.
 
Nuttig is wat anders dan een hele belangrijke speler zijn.
Dat klopt, toch vond ik hem belangrijk en nuttig. Maar niet zo belangrijk als Gakpo in zijn laatste seizoen bij PSV of een andere speler.
Uiteindelijk vind ik het goed dat Gotze hier was, en ik vind het mooi dat we weer een oud wereldklasse speler aan onze club hebben verbonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan