Malik Tillman (M/A)

Whahah, ik vind hem mooi. Blij met een extra middenvelder. Het middenveld stond de afgelopen wedstrijden goed, maar je hebt gewoon vier goede middenvelders nodig.
Moet er nog wel een verdedigende bij, eigenlijk. Sangare is de enige echt verdedigende middenvelder die we nu hebben. Veerman maakt er stappen in, maar is hoofdzakelijk een spelverdeler. Saibari is meer een lopende 8 en Tillman + Babadi zijn de nummers 10.
 
Welkom Tillman! Ik hoop dat hij een goede aanvulling gaat zijn, heb nog geen beelden van hem bekekend. Dus ik laat me graag verassen!
 
Tillman, wat extra kwaliteit en ervaring. Clausulevrees of koopoptiecalamiteitenangst kunnen we door deze huur nog een jaartje voor ons uit schuiven. Het zou mooi zijn als Babadi door deze koop eerder wil tekenen.
Ik hoop echter niet dat hij de ontwikkeling van Babadi en eventueel Saibari in de weg staat.
Maar gelukkig staan er nog veel wedstrijden op het programma waardoor er hopelijk genoeg kansen voor iedereen zijn.
 
Tillman, wat extra kwaliteit en ervaring. Clausulevrees of koopoptiecalamiteitenangst kunnen we door deze huur nog een jaartje voor ons uit schuiven. Het zou mooi zijn als Babadi door deze koop eerder wil tekenen.
Ik hoop echter niet dat hij de ontwikkeling van Babadi en eventueel Saibari in de weg staat.
Maar gelukkig staan er nog veel wedstrijden op het programma waardoor er hopelijk genoeg kansen voor iedereen zijn.
Ik denk dat het voor Babadi goed is concurrentie te hebben en niet alles te spelen. Hij is nog jong, zit net bij het eerste. Laatste wat je wilt is dat hij een (slepende) blessure krijgt door overbelasting. Kwalitatief dubbel bezet zijn is voor PSV met de drukte ook goed. We gaan vast wel weer blessures krijgen.

Saibari kan ook op 8, dus dat loopt wel los.
 
Terug
Bovenaan Onderaan