Fortuna Sittard - PSV | Zondag 12 mei | Eindstand 1-1

PSV wil deze inderdaad winnen en dat gaat ook gebeuren. Fortuna speelt nergens meer om en bovendien moeten ze het voorlopig doen zonder Sierhuis. Triest voor die jongen natuurlijk, maar daarmee is wel de angel uit de aanval van Fortuna. 0-3.
 
PSV wil deze inderdaad winnen en dat gaat ook gebeuren. Fortuna speelt nergens meer om en bovendien moeten ze het voorlopig doen zonder Sierhuis. Triest voor die jongen natuurlijk, maar daarmee is wel de angel uit de aanval van Fortuna. 0-3.
Voor Sparta stond er ook niets op het spel want Heerenveen kan hen nooit meer voorbij.
Toch waren ze in staat tot echte tegenstand.

Ook zondag zal er focus nodig zijn om te winnen.
Het is en blijft voetbal.

Op naar het record van "Beste Eredivisie kampioen aller tijden".
WIE ?
PSV Eindhoven !
 
Voor Sparta stond er ook niets op het spel want Heerenveen kan hen nooit meer voorbij.
Toch waren ze in staat tot echte tegenstand.

Ook zondag zal er focus nodig zijn om te winnen.
Het is en blijft voetbal.

Op naar het record van "Beste Eredivisie kampioen aller tijden".
WIE ?
PSV Eindhoven !
Het zal meespelen dat je niet meer voor een bepaalde plek in de ranglijst kan voetballen.
Maar het lijkt me dat je daarnaast als prof ook nog genoeg hebt om voor te spelen. Je wil kunnen zeggen dat je overeind bleef tegen het grote PSV en je wil jezelf in de kijker spelen of als team een prestatie neerzetten voor de supporters en de club.

Ik verwacht ook een 0-3, maar het kan natuurlijk net zo goed 0-0 worden of zo.
 
Het zal meespelen dat je niet meer voor een bepaalde plek in de ranglijst kan voetballen.
Maar het lijkt me dat je daarnaast als prof ook nog genoeg hebt om voor te spelen. Je wil kunnen zeggen dat je overeind bleef tegen het grote PSV en je wil jezelf in de kijker spelen of als team een prestatie neerzetten voor de supporters en de club.

Ik verwacht ook een 0-3, maar het kan natuurlijk net zo goed 0-0 worden of zo.
0-0 niet, want wij scoorden in alle 32 wedstrijden. Dus minstens 0-1. ;)
 
0-0 niet, want wij scoorden in alle 32 wedstrijden. Dus minstens 0-1. ;)
Ook al is de kans kleiner, het kan he.
Ik noem maar een willekeurige uitslag waarin het resultaat kan tegenvallen.
In de wedstrijd van het 100 jarig bestaan tegen Cambuur zag ik de brilstand niet aankomen. Gaat vast niet weer gebeuren, maar het kan.
 
Ook al is de kans kleiner, het kan he.
Ik noem maar een willekeurige uitslag waarin het resultaat kan tegenvallen.
In de wedstrijd van het 100 jarig bestaan tegen Cambuur zag ik de brilstand niet aankomen. Gaat vast niet weer gebeuren, maar het kan.
Dat was ook echt een klote seizoen waar het allemaal moeizaam was. Die wedstrijd staat model voor dat hele seizoen wat mij betreft..
 
Ook al is de kans kleiner, het kan he.
Ik noem maar een willekeurige uitslag waarin het resultaat kan tegenvallen.
In de wedstrijd van het 100 jarig bestaan tegen Cambuur zag ik de brilstand niet aankomen. Gaat vast niet weer gebeuren, maar het kan.
Dat was inderdaad tenenkrommend slecht. En dat voor een jubileumwedstrijd.
PSV van dit seizoen is echter vele malen beter. PSV gaat zondag winnen.
 
Voor Sparta stond er ook niets op het spel want Heerenveen kan hen nooit meer voorbij.
Toch waren ze in staat tot echte tegenstand.
En Sparta zat ook echt in zak en as na het laatste fluitsignaal. Ze zaten daar gehurkt op het veld alsof ze net in de halve finale CL waren uitgeschakeld. Waar hadden die last van zeg? :shrug:
Misschien had hun baas Ajax ze een zak geld beloofd als ze zouden winnen van PSV, zodat het puntenrecord dat in handen van Ajax is, niet meer door ons voorbijgestreefd kon worden ofzo :ROFL:
 
Laatst bewerkt:
En Sparta zat ook echt in zak en as na het laatste fluitsignaal. Ze zaten daar gehurkt op het veld alsof ze net in de halve finale CL zijn uitgeschakeld. Waar hadden die last van zeg? :shrug:
Misschien had hun baas Ajax ze een zak geld beloofd als ze zouden winnen van PSV, zodat het puntenrecord dat in handen van Ajax is, niet meer door ons voorbijgestreefd kon worden ofzo :ROFL:
Gewoon sportieve prestige van Sparta. Ik ben eigenlijk wel blij dat tegenstanders extra hun best doen tegen Psv. Ron Jans was bijvoorbeeld heel trots met het gelijke spel.
 
En Sparta zat ook echt in zak en as na het laatste fluitsignaal. Ze zaten daar gehurkt op het veld alsof ze net in de halve finale CL waren uitgeschakeld. Waar hadden die last van zeg? :shrug:
Misschien had hun baas Ajax ze een zak geld beloofd als ze zouden winnen van PSV, zodat het puntenrecord dat in handen van Ajax is, niet meer door ons voorbijgestreefd kon worden ofzo :ROFL:
Ja viel mij op ze deden of ze een finale speelde ipv van een kampioen wedstrijd van je tegenstander en ipv het feestje mee vieren wilde ze het verzieken. Zeer opvallend en kost ze van mij veel sympathie die ik altijd wel had voor Sparta ben er na PSV het meeste geweest en altijd gemoedelijk in het Kasteel.
 
  • Hahaha!
Reactions: DrJ
Heel benieuwd wat voor een potje dit wordt, maar eens even kijken of die beentjes nog fris zijn na al het gefeest.
 
GNC0EFtWAAA4VPX


PSV gaat vandaag in het nieuwe uittenue spelen.
Ondanks het lelijke shirt hopelijk een mooie wedstrijd met een dikke overwinning voor PSV. :hope:

:PSV:
 
Hmm ga het begin missen. Vermoed overigens dat deze niet op TV is maar via een van de extra kanalen
 
Leuk voor Drommel, ook gaaf Saibari lekker lang te zien vandaag.

Moet zeggen dat ik het lelijke shirt wel steeds minder lelijk begin te vinden. Bij een speler aan ziet het er toch beter uit dan zo los op de foto.

Winnen met goals voor Luuk aub
 
Terug
Bovenaan Onderaan