Ik Wacht Elfrink af als je het niet erg vindt. Ik snap dat de speculatie en roddels lekker zijn, maar Klein Entink zegt wel meer..
Dat doe ik ook voor ik echt conclusies ga trekken, maar ik denk dat de kans vrij groot is dat het waar is dat Bosz nu in het stadion is.

Plus het zijn weer de kriebels van een nieuw seizoen. Geruchten, roddels, teleurstellingen en vreugde. Ik zit er al klaar voor
 
  • Leuk
Reactions: znq
Mensen die denken dat Cocu het 'weer' kan flikken.. Ik ben te moe om te lachen echt :cry::lmao: Simons gaat weg, dus het wonderkindverhaal stopt, wat Cocu toen had met Depay, Guardado, Wijnaldum, Rekik, Narsingh en Bruma zal die nu niet hebben maar wel veel los zand, good luck..

1 geheel maken van los zand kan alleen met goede ervaren trainer, geen noobs die we afgelopen jaren hadden of trainers die te makkelijk kampioen werden door puur op goede moment op het goede plek te zijn (Cocu)

Afgelopen 15 seizoenen is PSV slechts 3 keer kampioen geworden, en 3 keer was dat met Cocu.

Wow, nu ik er zo over nadenk, PSV is maar 1 keer vaker kampioen geworden dan Feyenoord in de afgelopen 15 jaar. :eek::cry:
 
Afgelopen 15 seizoenen is PSV slechts 3 keer kampioen geworden, en 3 keer was dat met Cocu.

Wow, nu ik er zo over nadenk, PSV is maar 1 keer vaker kampioen geworden dan Feyenoord in de afgelopen 15 jaar. :eek::cry:
Ja, maar doe je de laatste 20 jaar...komen er ineens 4 bij en bij Feyenoord 0.
 
Afgelopen 15 seizoenen is PSV slechts 3 keer kampioen geworden, en 3 keer was dat met Cocu.
Ja, maar volgens Derksen was dat toeval. Een keertje kan toevallig zijn (slot zou toevallig kunnen zijn, Gio ook bij fn) maar 3x op rij is geen toeval meer natuurlijk.
 
Als Bosz trainer wordt - wat ik wel hoop, ik word ook liever 2e met mooi voetbal dan 1ste met afzichtelijk voetbal -
Een SUPPORTER wil altijd dat zijn club kampioen wordt. En geen tweede.
Afgelopen 15 seizoenen is PSV slechts 3 keer kampioen geworden, en 3 keer was dat met Cocu.

Wow, nu ik er zo over nadenk, PSV is maar 1 keer vaker kampioen geworden dan Feyenoord in de afgelopen 15 jaar. :eek::cry:
Een niet zo leuke constatering. En de komende 15 jaar maar afwachten of het ons uberhaupt nog 3 keer lukt.
Ja, maar doe je de laatste 20 jaar...komen er ineens 4 bij en bij Feyenoord 0.
Dat is wel waar, maar doe je de laatste 5 jaar is het PSV 0.
Precies de tijd dat de VAR het voetbal "eerlijker" gemaakt heeft.
Zegt Zeist waar men verder heel "transparant" zwijgt.
En de VAR blijft , dus tel uit je winst.

Wie ook de trainer wordt , hopelijk vergeet onze directie niet om zich goed voor te bereiden op de vergadering van 27 juni.
Misschien kan daar ook eens een en ander op de schop.:unsure:
 
Zou die Hjulmand van Denemarken ook wel zien zitten. Las ook op VP dat Ajax interesse heeft.
Speelt met Denemarken ook een bijzonder systeem.
 
Zou die Hjulmand van Denemarken ook wel zien zitten. Las ook op VP dat Ajax interesse heeft.
Speelt met Denemarken ook een bijzonder systeem.

Een Deen? Die moet uit het netwerk van Stewa..... Mislintat komen!

(sorry ik wacht hier al op sinds gisteravond)
 
Alsof PSV en Peter Bosz in het Philips Stadion zouden gaan zitten om te onderhandelen.
Als ze al gesprekken voeren doen ze dat wel elders.

Lijkt me dat hij alleen komt om kennis te maken met iedereen, een rondleiding en om voor de pers een handtekeningetje op een leeg vel papier te zetten.
 
Alsof PSV en Peter Bosz in het Philips Stadion zouden gaan zitten om te onderhandelen.
Als ze al gesprekken voeren doen ze dat wel elders.
Ja, maar de geruchten aangaande Bosz werden gevoed door mensen die op internet schreven dat ze hem bij het PSV-stadion hadden gezien. Kortom, dat is ontkracht.
 
Als het deze week een keuze wordt tussen Bosz en Cocu, dan hoop ik dat de clubleiding voor Peter Bosz gaat: daar zit meer aanvallend voetbal in met een duidelijker visie en strategie, dan wat Cocu dit seizoen bij Vitesse heeft laten zien.
 
De grootste schande inderdaad, waarmee de record-lange onafgebroken aanwezigheid van PSV bij een europese competitie tot een einde kwam.

Maar wat een armoe, als Bosz en Cocu de enige twee opties zijn waar aan gedacht wordt. Dat zijn twee namen die zo voor het oprapen liggen en getuigt niet echt van een grondige zoektocht.
Het is logisch dat wij als supporters met dit soort namen komen. Wij zijn dan ook niet de professionals die alle competities in en uit volgen en coaches spotten die buiten onze vizier zijn. De uiteindelijke keuze voor een trainer zal veel verraden over hoe goed netwerk td zal blijken te zijn
 
Als het deze week een keuze wordt tussen Bosz en Cocu, dan hoop ik dat de clubleiding voor Peter Bosz gaat: daar zit meer aanvallend voetbal in met een duidelijker visie en strategie, dan wat Cocu dit seizoen bij Vitesse heeft laten zien.
En hoe vaak heb jij Vitesse gezien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan