+ Reageren op discussie
Pagina 17 van 17 EersteEerste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Weergegeven resultaten: 481 t/m 501 van 501

Discussie: Guus Hiddink

Aanvoerder
    Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems's schermafbeelding
    Registratie
    3 januari 2009
    Punten
    17.492

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iraanse psv-fan Bekijk bericht
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Oke akkoord. excuses als ik je fout heb geciteerd of geinterpreteerd
    No problem

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leonshoolie Bekijk bericht
    Clubliefde bestaat niet meer bij trainers spelers , alleen geld , dus guus zal wel naar anzi gaan samen met doedelzak zakken vullen.
    Je bedoelt dat Guus z'n doedelzak gaat vullen?

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Primera División & Serie A 2011-2012
    Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again's schermafbeelding
    Registratie
    22 oktober 2011
    Punten
    11.421

Standaard

na dit weekend gaat hij in gesprek met Anzhi.
    Denk dat het al langer op de rol stond

Routinier
    Disselbak is op de goeie weg Disselbak's schermafbeelding
    Registratie
    8 februari 2011
    Punten
    4.752

Standaard

Zo zie je maar weer....Guus heeft eigenlijk alleen maar oog voor geld....maar dat wisten we al wat langer ook. Niets mis mee ook hoor.
    Schat dat ze er binnen de kortste keren uit zijn
    PSV-Forum-Bejaarde since 2003-Still the same,only 100 pounds less fat

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Primera División & Serie A 2011-2012
    Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again's schermafbeelding
    Registratie
    22 oktober 2011
    Punten
    11.421

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Disselbak Bekijk bericht
    Zo zie je maar weer....Guus heeft eigenlijk alleen maar oog voor geld....maar dat wisten we al wat langer ook. Niets mis mee ook hoor.
    Schat dat ze er binnen de kortste keren uit zijn
    Tja leven in Moskou is ook wel geweldig hoor, vooral voor de happy few. en ach ja, dat geld... in de media wordt altijd maar gedaan alsof geld smerig is.
    Beetje pot verwijt de ketel, menig journalist begint links en eindigt rechts. Als ik tussen 7 a 8 ton of 7 a 8 miljoen kon kiezen wist ik het ook wel.

Heb trouwens zelf een tijdje (paar maanden) in Moskou gezeten en snap wel wat Hiddink er aantrekt. Heel anders dan de Westerse maatschappij, elke dag is een avontuur

Invaller
    Trevor Ford wordt snel een beroemdheid, let maar op
    Registratie
    26 februari 2009
    Punten
    4.204

Standaard

Voor zakelijk succesvolle mensen is het bezit van geld hun doel. Verder niets. Ze hebben een goed leven en dan maakt het niet uit of je 1 miljoen of vijftig miljoen op de bank hebt staan. Het zijn verzamelaars en later zijn hun erfgenamen en de fiscus er goed mee. Komt er toch nog wat terug in ons gezamelijk potje.

Moderator
    Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel's schermafbeelding
    Registratie
    31 oktober 2008
    Punten
    50.084

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trevor Ford Bekijk bericht
    Voor zakelijk succesvolle mensen is het bezit van geld hun doel. Verder niets. Ze hebben een goed leven en dan maakt het niet uit of je 1 miljoen of vijftig miljoen op de bank hebt staan. Het zijn verzamelaars en later zijn hun erfgenamen en de fiscus er goed mee. Komt er toch nog wat terug in ons gezamelijk potje.
    Bij Guus niet alles toch?
    Don't you think if I were wrong, I'd know it?

Dr. Sheldon Lee Cooper

Forummer van het Jaar 2012
    Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.325

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark van Bommel Bekijk bericht
    Bij Guus niet alles toch?
    Als hij dit leest, komt hij helemaal nooit meer terug!

Administrator
    Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    47.853

Standaard

VI @VI_nl

BREKEND: Hiddink definitief aan de slag bij Anzhi. Ton du Chatinier en Zeljko Petrovic gaan mee als assistenten.
    Dus toch. Leuk voor Petro, benieuwd wat Hiddink van die club gaat maken.
    The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid

Assistent Coach
    Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro's schermafbeelding
    Registratie
    15 augustus 2008
    Punten
    28.717

Standaard

Hiddink: ‘Geld is natuurlijk niet het belangrijkste’.

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Deze gebruiker is verwijderd. casper is op het moment niet iemand om rekening mee te houden
    Registratie
    4 december 2011

Standaard

hiddink is het praten niet waard,geldwolf,is geen psv er,zou ook nog ajax boven psv verkiezen,gewoon streep erdoor en er nooit meer over praten,en schrappen uit dat psv liedje.

Aanvoerder
    JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS's schermafbeelding
    Registratie
    11 mei 2009
    Punten
    12.053

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door casper Bekijk bericht
    hiddink is het praten niet waard,geldwolf,is geen psv er,zou ook nog ajax boven psv verkiezen,gewoon streep erdoor en er nooit meer over praten,en schrappen uit dat psv liedje.
    Ja, ja.

Kijk, Hiddink mag toch gewoon voor veel centjes in Rusland gaan werken? Hij heeft toch helemaal geen verplichting ten opzichte van ons? Was hij niet een beetje betrokken bij die ene grote cup, die ons naast de landstitels het recht geeft ons topclub te noemen? Stond hij niet aan het hoofd van het laatste competente PSV elftal, dat team dat ons de Milan-kater bezorgde?

We kunnen lullen wat we willen over wat wij voelen over en vinden van Hiddink. Een ding, echter, staat buiten kijf. Als coach heeft hij buitengewoon veel geleverd. Die plek in dat liedje heeft hij wel verdiend. Ik zou, als ik hem was, ook mijn fikken niet meer branden aan PSV. Er valt voor hem hier niets meer te winnen, hij kan alleen maar verliezen.

Grappigste Forummer van het Jaar 2012
    De Bouterbaas is één van de grote meneren op het forum. De Bouterbaas is één van de grote meneren op het forum. De Bouterbaas is één van de grote meneren op het forum. De Bouterbaas is één van de grote meneren op het forum. De Bouterbaas is één van de grote meneren op het forum. De Bouterbaas is één van de grote meneren op het forum. De Bouterbaas is één van de grote meneren op het forum. De Bouterbaas is één van de grote meneren op het forum. De Bouterbaas is één van de grote meneren op het forum. De Bouterbaas is één van de grote meneren op het forum. De Bouterbaas is één van de grote meneren op het forum. De Bouterbaas's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    44.777

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JCS Bekijk bericht
    Ja, ja.

Kijk, Hiddink mag toch gewoon voor veel centjes in Rusland gaan werken? Hij heeft toch helemaal geen verplichting ten opzichte van ons? Was hij niet een beetje betrokken bij die ene grote cup, die ons naast de landstitels het recht geeft ons topclub te noemen? Stond hij niet aan het hoofd van het laatste competente PSV elftal, dat team dat ons de Milan-kater bezorgde?

We kunnen lullen wat we willen over wat wij voelen over en vinden van Hiddink. Een ding, echter, staat buiten kijf. Als coach heeft hij buitengewoon veel geleverd. Die plek in dat liedje heeft hij wel verdiend. Ik zou, als ik hem was, ook mijn fikken niet meer branden aan PSV. Er valt voor hem hier niets meer te winnen, hij kan alleen maar verliezen.
    En zo is het. +1 Jos!
    Van alle geloven vind ik religie wel het meest suf

Moderator
    Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    39.153

Standaard

Ja, ja.

Punten voor Alpenjos!
    Dont get mad
    Get even!

Assistent Coach
    Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro's schermafbeelding
    Registratie
    15 augustus 2008
    Punten
    28.717

Standaard

Ja, ja.

Het gaat mij niet om PSV. Ik vind het gewoon treurig om te zien dat een 65-jarige toptrainer die 80 miljoen bij elkaar heeft verdiend op zijn oude dag in Dagestan nog meer geld wil verdienen. Doe dan iets vrijwillig bij De Graafschap.
    Verstuurd vanaf mijn iPhone

Aanvoerder
    JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS heeft een briljante toekomst JCS's schermafbeelding
    Registratie
    11 mei 2009
    Punten
    12.053

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mocro Bekijk bericht
    Het gaat mij niet om PSV. Ik vind het gewoon treurig om te zien dat een 65-jarige toptrainer die 80 miljoen bij elkaar heeft verdiend op zijn oude dag in Dagestan nog meer geld wil verdienen. Doe dan iets vrijwillig bij De Graafschap.
    Aye, dat zou een charmantere zet van hem zijn geweest. Ik reageerde op casper, die een iets scherpere post formuleerde.

Administrator
    Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    47.853

Standaard

Hiddink wil opleider Goes losweken bij PSV

PSV moet serieus vrezen voor een vertrek van Jelle Goes. De hoofd jeugdopleiding is door Guus Hiddink gepolst om dezelfde functie te gaan uitoefenen bij de Russische topclub Anzhi Makhachkala.

Guus Hiddink, hoofdtrainer van Anzhi, bevestigt aan NUSport dat hij een Nederlander wil aanstellen als hoofd jeugdopleiding. "Er wordt gewerkt aan een jeugdacademie, aan een echte voetbalopleiding. Daar ga ik me ook tegenaan bemoeien. Ik heb al een Nederlander op het oog die prima hoofd opleidingen kan worden."

De 42-jarige Goes trad in januari 2010 in dienst bij PSV en tekende een contract tot medio 2014. De kans is dan ook klein dat hij transfervrij mag vertrekken naar Rusland. Het is niet bekend of het steenrijke Anzhi bereid is een transfersom te betalen voor de trainer.
    Eerst zelf ervoor zorgen dat we de uitstekende opleiding Goes nemen, en hem vervolgens komen wegkapen voor het belachelijk rijke Anzhi. Bah. Ik hoop dat Goes hier geen trek in heeft.
    The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid

Forummer van het Jaar 2012
    Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.325

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kronos Bekijk bericht
    Eerst zelf ervoor zorgen dat we de uitstekende opleiding Goes nemen, en hem vervolgens komen wegkapen voor het belachelijk rijke Anzhi. Bah. Ik hoop dat Goes hier geen trek in heeft.
    Een hoop centen en...... there he goes......

International
    Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    40.480

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikasa Bekijk bericht
    Een hoop centen en...... there he goes......
    Jep, en ik baal dat er bij mij niet een baas komt die mij het 10 voudige van mijn huidige salaris biedt.
    Meespelen met het beste online manager spel?: www.Soccerproject.com

Jeugdspeler
    strijp wordt snel een beroemdheid, let maar op
    Registratie
    25 april 2012
    Punten
    1.309

Standaard

Hoe is de verhouding tussen het PSV-bestuur en Hiddink op het ogenblik?
    Hiddink is met ruzie vertrokken indertijd. Daarna is geloof ik weer wat toenadering geweest. Maar ik weet er het fijne niet van.
    Niet dat ik een terugkeer als trainer of zo verwacht. Guus is nijna geschiedenis en ik gun hem zijn goudomrande pensioen binnenkort van harte.
    Maar het zou fijn zijn als Hiddink nu van Jelle Goes afblijft. Wel zo prettig en loyaal. Waar slaat het op om zoiets nog te doen als je zelf allang aan het afbouwen bent?
    Valt me toch op dat Hiddink zich niet gauw met PSV laat associëren. PSV is voor hem toch iets anders dan Feijenoord voor Van Hanegem en Ajax voor Cruijff. Die rol van trouw clubicoon is natuurlijk meer voor Van der Kuijlen weggelegd. Nee, Guus is de wereldburger, de Amsterdammer, de veelvuldig bondscoach.
    Laatst gewijzigd door strijp; 17 mei 2012 om 13:05 Reden: typfout

Jeugdspeler
    strijp wordt snel een beroemdheid, let maar op
    Registratie
    25 april 2012
    Punten
    1.309

Standaard

'Hiddink weekt Goes los bij jeugdopleiding van PSV'

17-05-2012 om 09:39 - Bron: Voetbalcentraal - Foto: Voetbalcentraal - Gelezen: 161 keer
    PSV kan waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe hoofd opleidingen. Jelle Goes staat op het punt om de overstap te maken naar het Russische Anzhi Makhachkala, waar hij nauw zal gaan samenwerken met hoofdtrainer Guus Hiddink. Hiddink bevestigt dat er met Goes is gesproken: '

Zucht ...

Routinier
    huez heeft een spectaculair aura over zich huez heeft een spectaculair aura over zich huez heeft een spectaculair aura over zich
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    9.511

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door strijp Bekijk bericht
    'Hiddink weekt Goes los bij jeugdopleiding van PSV'

17-05-2012 om 09:39 - Bron: Voetbalcentraal - Foto: Voetbalcentraal - Gelezen: 161 keer
    PSV kan waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe hoofd opleidingen. Jelle Goes staat op het punt om de overstap te maken naar het Russische Anzhi Makhachkala, waar hij nauw zal gaan samenwerken met hoofdtrainer Guus Hiddink. Hiddink bevestigt dat er met Goes is gesproken: '

Zucht ...
    Top dank je wel Guus!! Blijf nu maar helemaal weg uit Eindhoven.

+ Reageren op discussie Nieuwe Berichten

Topic-informatie

Users Browsing this Thread

Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)

Tags voor dit topic

Regels voor berichten