+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Weergegeven resultaten: 241 t/m 244 van 244

Discussie: Zakaria Bakkali (A)

Aanvoerder
    Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems's schermafbeelding
    Registratie
    3 januari 2009
    Punten
    17.576

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iraanse psv-fan Bekijk bericht
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Nou als hij de ontbrekende schakel blijkt te zijn in onze selectie, dan zou ik daar niet zoveel moeite mee hebben hoor. Als een speler weg wil, dan kan niet spelen daar ook een goede reden voor zijn.
    Niet al tijdens zijn eerste seizoen bij het Eerste. Dan heeft hij er alle begrip voor dat hij rustig gebracht zal worden. Leuk zo'n ontbrekende schakel als hij een half jaar later permanent ontbreekt zonder enige financiële compensatie.
    No, don't say I'm arguing with you. I'm simply explaining why I'm right.

Assistent Coach
    Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan's schermafbeelding
    Registratie
    14 november 2008
    Punten
    24.441

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Retro Willems Bekijk bericht
    Niet al tijdens zijn eerste seizoen bij het Eerste. Dan heeft hij er alle begrip voor dat hij rustig gebracht zal worden. Leuk zo'n ontbrekende schakel als hij een half jaar later permanent ontbreekt zonder enige financiële compensatie.
    En je denkt dat als hij geen minuten krijgt hij wel gaat bijtekenen en langer hier wil blijven waardoor we bij de verkoop wat aan hem gaan verdienen? Die logica was inderdaad niet bij me opgekomen
    Revolutie! Kampioenswaardig is het woord.....

Aanvoerder
    miskendtalent is één van de grote meneren op het forum. miskendtalent is één van de grote meneren op het forum. miskendtalent is één van de grote meneren op het forum. miskendtalent is één van de grote meneren op het forum. miskendtalent is één van de grote meneren op het forum. miskendtalent is één van de grote meneren op het forum. miskendtalent is één van de grote meneren op het forum. miskendtalent is één van de grote meneren op het forum. miskendtalent is één van de grote meneren op het forum. miskendtalent is één van de grote meneren op het forum. miskendtalent is één van de grote meneren op het forum. miskendtalent's schermafbeelding
    Registratie
    1 december 2012
    Punten
    11.275

Standaard

En je denkt dat als hij geen minuten krijgt hij wel gaat bijtekenen en langer hier wil blijven waardoor we bij de verkoop wat aan hem gaan verdienen? Die logica was inderdaad niet bij me opgekomen
    Ik ben een beetje bang dat er eigenlijk geen echt scenario is waarmee je Bakkali kunt binden voor langere tijd. Voor mijn gevoel is hij tamelijk ongrijpbaar en is PSV echt voor hem alleen een etalage -club; een (liefst zo kort mogelijk) tussendoortje naar ware droomclubs en vooral naar veel geld.
    Hopelijk zit mijn voorgevoel er naast.....

Aanvoerder
    Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems's schermafbeelding
    Registratie
    3 januari 2009
    Punten
    17.576

Standaard

Ja. Je moet hem een worst voor houden. Laten zien dat iedereen met hem bezig is en hem een basisplek gunt in het eerste. Overigens is dat volgens mij nog geen één jeugdspeler in het eerste seizoen gelukt. Maar je moet hem niet net als Labyad helemaal ophemelen een basisplek geven en dan pas de onderhandelingen gaan voeren. Dat is gewoon niet slim. Als jij zegt dat hij hoe dan ook is vertrokken na een half of heel seizoen dan kan hij de pleuris krijgen ook. Dan gaan we hem niet helpen om zich zelf in de etalage te zetten. Dan maar lekker verpieteren op de bank. Dus links of rechtsom zou ik hem op de bank houden totdat hij een contract tekent.
    No, don't say I'm arguing with you. I'm simply explaining why I'm right.

+ Reageren op discussie Nieuwe Berichten

Topic-informatie

Users Browsing this Thread

Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten