Jij klinkt gewoon echt verliefd!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Jij klinkt gewoon echt verliefd!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Just so you know; I have never faked a sarcasm in my life.
ineens ben ik dat ook wel een beetje, het begint er nu op te lijken dat PSV de zaakjes toch goed geregeld krijgtThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Romario en Ronaldo waren onze helden
Precies waarom ik liever een goed aanspeelpunt zie, die een balletje kan vasthouden i.p.v een statische afmaker.En je beoordeelt hem op één actie?
Hij durfde dat omdat hij door drie keer te scoren aan zelfvertrouwen had getankt en dan kan je dat een keer proberen tegen een abominabele ADO-verdediging, haha. Verder inderdaad alleen een afmaker, wél een hele goede!
Maar in oranje scoorden onze beste spitsen ook vaak niet omdat er geen aanvoer was, dus alleen een spits is niet voldoende. Dan moet je ook een jongens als Verhoek (ADO) of Tadic (Groningen) erbij nemen. Verder kost hij bijna 50% meer dan El Hamdaoui maar zullen zijn salariseisen wellicht wat bescheidener zijn.
Je moet ze van goeie voorzetten voorzien, wat ik behoorlijk twijfelachtig vind bij dit PSV.
Spelers die in en rond het centrum trekken rond een balvast aanspeelpunt, ligt ons met dit materiaal veel beter.
Mertens zijn voorzet is stuk minder dan die van Balasz, maar zijn individuele actie is wel beter. Net als op rechts waar Lens zijn voorzet van hetzelfde niveau als die van Mertens, nog maar te zwijgen over die Manolev.Wij hebben mertens en lens.
zou in principe voldoende moeten zijn.
Betekent niet dat Matavz een slechte spits is, maar of hij succesvol zal zijn met deze mensen die hem van voorzetten moet voorzien, vind ik twijfelachtig.
This quote is hidden because you are ignoring this member. Show QuoteGeef hem 2 seizoenen en hij is 20 miljoen waard. Men betaalt nou eenmaal meer voor creatieve middenvelders en doelpuntenmakers.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Niet alleen de voorzetten en passes van de zijkant, maar ook met steekballen uit het centrum van Toivonen of Wijnaldum weet hij raad. Maar het belangrijkste is nog wel dat Matavz zorgt voor ruimte. Hij blijft in de punt staan, waardoor er veel meer combinatievoetbal mogelijk is.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
geen Matavz dus. Volens psvnetwerk heeft psv 5mil bod gedaan om Ari te halen.
Az netwerk?
Juist en vergeet Strootman niet. Die zou dat ook kunnen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
En dat is dan ook gelijk waar.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Waar lees jij dat Matavz niet komt? PSV heeft een bod uitgebracht op Ari, maar die speelt wel in Rusland, waar ze 5 miljoen een lachertje vinden.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Daarnaast denk ik niet dat Ari terug wil naar Nederland, en Matavz juist wél in Nederland wil blijven. Ook voor het feit dat die jongen hoger op wil, en duidelijk kan ziet hij PSV als een betere springplank lijkt mij.
Ook, Ari heeft daar hoogst waarschijnlijk een leuk salaris gehad, wat PSV hem denk ik niet gaat of kan geven. In mijn ogen is het bod op Ari een beetje achterdochtig..
Eens per jaar..
Is het feest aan ons..
Ari is een miskoop. Brands, doet het niet! Asjeblieft!
Heren, Matavs.![]()
:-) Emotionele reactie he..This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Het zij u -na verwijdering van de off topic bijdrage- vergeven.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Geen probleem, al droeg het qua opbouw wel degelijk bij tijdens mijn Matavz-verkooppraatje.
ok BacchuZ !This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Als je Matavz kunt halen voor 7 miljoen spaar je zomaar een miljoen per jaar aan salaris uit tov EH. Hang daarbij het prijskaartje van EH (ik schat minimaal 3 miljoen) en je hebt het verschil in aankoopbedrag binnen 4 jaar op het salaris bespaart. Neem dan de restwaarde die bij Matavz normaal gesproken hoger zal liggen dan bij de oudere EH en je hebt een argument om deze Matavz te verkiezen boven EH
Eigenlijk vallen de stats van Matavz best mee. Heeft een erg moeilijk begin gehad bij Groningen, kon in de Jupiler League niet echt overtuigen bij Emmen. Nu loopt hij langzaamaan 1 op 2. Het zal best een aardige spits zijn, maar zo vol overtuigd als velen zijn, ben ik nog niet meteen.
ΠΣB Αϊντχόβεν!!..................................#letsdoittogether!
SV Waldhof Mannheim, mehr als ein Verein!
valt het dan niet tegen?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Eens per jaar..
Is het feest aan ons..
Het is maar hoe je het leest.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
ΠΣB Αϊντχόβεν!!..................................#letsdoittogether!
SV Waldhof Mannheim, mehr als ein Verein!
Daarbij kun je het contract van Matavs dan nog eens verlengen, indien hij dan nog te houden is, en is dat bij EH niet meer mogelijk.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Want immers bij een verlenging hoort in de voetballerij helaas ophoging van het salaris.
Tevens is EH over 4 jr al 30 en is het maar de vraag of hij dan nog zijn oude niveau haalt.
Voor Maravs beginnen over 3 jr zijn beste jaren eraan te komen.
Dus als ze hem kunnen halen zou ik een contract voor 5 jr + optie voor nog 2 jr proberen te bedingen.
Al zijn die 2 jr maar om hem voor een goed bedrag te kunnen doorverkopen.
Aan die dingen voldeed onze vorige ex-spits van Groningen ook, maar goed.Niet alleen de voorzetten en passes van de zijkant, maar ook met steekballen uit het centrum van Toivonen of Wijnaldum weet hij raad. Maar het belangrijkste is nog wel dat Matavz zorgt voor ruimte. Hij blijft in de punt staan, waardoor er veel meer combinatievoetbal mogelijk is.
In de punt blijven staan dat doen El Hamdaoui, Dost en Ari ook. En voor de rest doen ze niks tot zeer weinig. Dus als je weer eens onder druk word gezet, is het hopen dat een lange bal voor een counter kan zorgen, anders sta je met 10 man te verdedigen omdat onze spits maar staat te wachten op de bal.
Daarnaast combinatievoetbal, zij wachten op de bal en doen dan ding, voornamelijk op eigen succes, dus denk niet dat er veel combinatievoetbal van terecht zal komen, met aanspeelpunt met oog voor zijn medespelers krijg je het veel meer. Waardoor je veelzijdiger word, het gevaar kan van alle kanten komen (veel moeilijker te verdedigen)en nu als zo'n statische afmaker komt, hoef je die alleen uit te schakelen en je haalt gelijk minimaal 50% uit de angel van PSV.
Leuk en aardig, maar met een Statische Afmaker kun je wel kampioen worden, maar Europees hebben we zelfs met Romario, Ronaldo, Van Nistelrooy, Nilis, en Kezman nooit de 2e ronde v.d CL gehaald, wat voorbarig om nu te zeggen, maar daar willen uiteindelijk toch wel weer naar toe, toch???
Matavz.. Ik weet het niet. Ja, het ziet er naar uit dat hij een zeer goede spits KAN worden. Bij Grun legt ie ze er aardig in, in ieder geval. Spreekt Nederlands, kent het Nederlandse voetbal... Heeft zeker zn voordelen!
Maar, 7 á 8 miljoen.. Erg veel geld. Zie hem wel liever komen dan Ari of Amoah (Like wtf..) Mijn voorkeur ligt denk ik nog steeds bij El Hamdaoui. Maar als het Matavz zou worden krijgt die zeker het voordeel v/d twijfel!
The crown slips from heads unworthy, as we take control.
Wat zijn nou de grootste pluspunten van Matavz op voetballend gebied? Want ik moet eerlijk bekennen dat ik hem afgelopen seizoen niet zo heb gevolgd. Met wat voor een spits is hij een beetje vergelijkbaar?
Ik werd wakker met nieuws van tyton
Nu nog Matavzs erbij en we spelen bijna weer mee voor het kampioenschap indien nog een verdediger erbij komt. Maar ook als we het dit jaar niet halen hebben we een goede basis voor volgend jaar aangezien al onze aankopen zich hebben kunnen ontwikkelen. Vind ze allemaal nog redelijk jong. Daarnaast zijn de andere 'dragers' van het elftal ook niet zo heel oud. Waardoor we volgend jaar zonder aankopen in principe al sterker zijn. Dus snap daarmee de opmerking van Sanders wel heel goed. Aangezien ik kan voorstellen dat dit jaar een wenningsjaar is. Dus dat de jongen spelers kunnen wennen aan het niveau, zich kunnen ontwikkelen en als we kampioen worden is dat alleen mooi meegenomen maar het echte doel is om volgend jaar en het jaar daarna etc kampioen te worden met dit beleid. Heb ik het gevoel![]()
Ik zal hier wel over aangevallen worden maar goedThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show QuoteKan zo snel geen betere vergelijking vinden. Vergelijk hem met met een type van Nistelrooy. In de dekking, uit de kleinste gaatjes een goal kunnen produceren. Goede loopacties waar een steekpass op gegeven kan worden en vaak op de juiste plek staand voor de intikkertjes.
Met Berg. In z'n Groningentijd, dat wel. Niet de allerbeste voetballer, maar wel een echte afmaker. Juiste plek, neusje voor de goal, je kent al die termen wel...This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Thanx, hopelijk iets succesvoller als Berg danThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Klinkt in ieder geval goed. Naar mijn mening klinkt het beter als wat ik tot nu toe heb gehoord. Laten we hopen dat het de gedroomde nummer 9 voor PSV is dan!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ik vind hem technisch wel beter onderlegd dan Berg. Die jongen kan aannemen, passen en afronden. Ik vind hem fysiek niet de beste, zoals gezegd: niet bijzonder sterk en niet bijzonder snel maar misschien dat PSV zich ook beter kan richten op dit soort spelers juist omdat ze complementair zijn aan de buitenspelers. Is al eens gezegd, nu nog maar eens: het hangt helemaal van Rutten af, hoe hij wil spelen. Een technische afmaker is net zo goed een optie als die van een targetman met voldoende fysiek. Gokt Rutten op een topscorer, of op scorende wingers Mertens, Lens en aanvallende middenvelders Toivonen en Wijnaldum?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
| Success is not Final, Failure is not Fatal: it is the Courage to Continue that Counts |
This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
hee ik zit regelmatig ook een pot voetbal (tenminste ze proberen het) te kijken bij Fc Emmen, en heb Matavz daar regelmatig aan het werk gezien.. hij viel me toen direct op, hoe betrokken hij bij het spel was, toentertijd heb ik wel gezegd dat hij het niet zou redden omdat hij simpelweg te weinig scoorde, maar inmiddels is dat wel veranderd hahaneee MAtavz heeft een goeie actie, een échte 9, staat vaak op de goeie plek..!! en voor de mensen die zeggen dat de aanvoer naar Matavz goed moet zijn, ben ik het mee eens DAAROM is Matavz ook de gedroomde PSV-Spits.
Kijk naar het type Kezman en V Nistelrooy waren dat echte voetballende spitsen??? neee ze stonden altijd op de goeie plek..!! PSV moet z,n oude identiteit weer terug krijgen, en zijn met het beleid van Meneer Brands een hele goeie weg ingeslagen..!! Meneer Bands?!?! GA ZO DOOR..!!!!![]()
Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)