Eerst was het allemaal, Rutten flikker is op zet Derijck er is in. En nu moet hij weer vertrekken?
Eerst was het allemaal, Rutten flikker is op zet Derijck er is in. En nu moet hij weer vertrekken?
Nog drie jaar.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Hij heeft vandaag toch best wat steken laten vallen en was hoofdverantwoordelijk voor de 1-1. Ik had toch wat meer van hem verwacht.
Lekker beleid dit.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Voortaan gewoon een 2+3 contract of een 1+4 contract. 3+2 kan ook nog wel, maar 4 of 5 jaar directe contracten moeten ze echt verbieden bij PSV. Zie hier de reden.
Naja, als wissel kan hij nog wel even mee, niet? Ik stel me zo voor dat hij relatief goedkoop is.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Een eenzijdige optie is wel een goed idee. De vraag is natuurlijk of spelers daar in de onderhandelingen mee in stemmen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Vorig jaar speelde Derijck een topseizoen bij ADO, zoals eigenlijk iedereen bij ADO. Persoonlijk denk ik dat hij wel beter kan dan dat hij laat zien. Waarschijnlijk is het toch ook een stukje zelfvertrouwen. Dat hij een ongelukkig seizoen speelt is wel duidelijk.
Met Zanka volgend jaar komt ie denk ik niet meer echt aan spelen toe. En ik denk dat hij qua salariskosten niet hoog op de lijst staat. Dan is het wel een bruikbare speler die je af en toe (tegen een zwakkere tegenstander) mee kan laten spelen om de rest rust te gunnen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Hij laat idd teveel steken vallen. En schiet de bal te vaak gewoon maar naar voren ipv op te bouwen.
Derijck kost PSV elke wedstrijd dat hij meespeelt minimaal een tegendoelpunt. Of hij verspeelt de bal op een kinderachtige manier of hij loopt terug zodat de aanvaller van de tegenpartij feilloos kan aanleggen voor een doeltreffende schietpoging. De laatste duidelijke voorbeelden waren woensdag tegen RKC en gisteravond tegen AZ.
Helaas is ook Derrijck dit seizoen (net als het hele team) door het ijs gezakt. Het is vaak zo dat als het hele team niet lekker loopt, iedereen wordt mee getrokken. Ik ben er nog niet helemaal uit wat Derrijck betreft. Hij maakt veel fouten, maar dat doen veel spelers momenteel. Mocht hij komend seizoen weer zo blunderen dan ben ik er wel klaar mee om eerlijk te zijn. Maar aan de andere kant, welke alternatieven heb je dan?
Laten we hopen dat Zanka zijn belofte inlost.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Don't you think if I were wrong, I'd know it?
Dr. Sheldon Lee Cooper
Er moet alleen nog iemand naast. Nuytinck.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
En Marcelo dan?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Don't you think if I were wrong, I'd know it?
Dr. Sheldon Lee Cooper
Derijck kent natuurlijk wel erg weinig vertrouwen, Rutten ging belachelijk met hem om. Timothy heeft een periode ijzersterk gespeeld, in die week tegen Twente en Heerenveen voor de winterstop was hij tot tweemaal toe de beste man op het veld, m.i. Ik denk dat we Derijck niet te vroeg af moeten schrijven.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
You'd celebrate the minute you was having dough.
Luister, als hij zo had gespeeld op de trainingen zoals hij nu doet, kan ik me die omgang van Rutten wel voorstellen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Zou hij op trainingen zoveel minder zijn dan dat hij vorig seizoen bij ADO speelde? Daar moet hij op afgerekend worden door de trainer. PSV heeft hem gehaald, terwijl ze zijn niveau kenden. Dan kun je wellicht teleurgesteld zijn in zijn progressie, maar niet in zijn basisniveau.
Zoals hij nu doet wel ja, maar zoals hij in die periode speelde niet. Ik moet ook bekennen dat ik vind dat je niet helemaal eerlijk vind.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show QuoteVukovic blundert de ene na de andere wedstrijd maar zou toch een versterking moeten zijn, Derijck zit in een mindere periode en is de kop van jut. Volgens mij had Derijck nog een hele mooie pass met buitenkantje rechts waardoor PSV uiteindelijk met 3-2 won van AZ.
![]()
You'd celebrate the minute you was having dough.
Van Rutten kan ik mij dat niet voorstellen. Hij liet Berg rustig staan na iedere keer weer een teleurstelling. Berg zal wel goed zijn geweest op de training.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Berg was Fredjes personal kapperThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
(\_/)
( '_')
Staat vandaag prima in de VI beschreven. Moisander en Zanka waren te duur, en dus was de competitie al onderweg terwijl PSV alleen Marcelo en Bouma als CV's onder contract had staan... PSV moest iets en kocht Derijck, omdat die goedkoop was. Brands wist ook wel dat hij ons niet verder zou helpen... Verder zegt het al genoeg dat hij voor slechts 7,5 ton weg mocht, en enkel Utrecht en Groningen interesse toonden. Volgens Slegers stond 'ie bij Ajax en Twente niet op een lijstje.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Eens per jaar werd PSV kampioen
Dat vind ik toch wel kwalijk. Die miljoenen zijn besteed aan Wijnaldum, die niet nodig was. Ze hadden beter een goede CV (liever niet Moisander) kunnen kopen en dan evt. voor een habbekrats een Schöne ophalen, in plaats van Wijnaldum + Derijck. Jammer.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Timothy Derijck heeft dit jaar niet gebracht wat van hem verwacht werd.
Maar aan de andere kant worden verdedigers wel snel opgegeven.
Het sterkste voorbeeld is Marcellis. Die kan ab-so-luut niet verdedigen (volgens Johan Derksen). Nu is hij een succesvolle rechtsback bij AZ, terwijl PSV de dure Manolev als vervanger heeft gehaald.
Je kunt pas presteren als centrale verdediger als je een tijdje een vast kopeltje hebt gevormd met iemand. Dat is er dit jaar nauwelijks van gekomen.
Volgens mij is hij voor de breedte gekocht. We zaten al niet breed in de verdedigers en hij was goedkoop. Ik vind hem eigenlijk niet goed genoeg voor PSV , zelfs niet voor de breedte.
VI
PSV'er Derijck staat open voor transfer naar Anderlecht
30/07/2012 06:00
Het Belgische Anderlecht van trainer John van den Brom heeft concrete belangstelling voor Timothy Derijck (25). De Belgische verdediger van PSV werkte in het verleden al samen met Van den Brom bij ADO Den Haag en staat allesbehalve onwelwillend tegenover een transfer naar de club waar hij nog enige tijd in de jeugdopleiding speelde.
Bij PSV heeft Derijck er door de komst van de Deen Mathias 'Zanka' Jørgensen een serieuze concurrent bij gekregen, waardoor hij naast een basisplaats lijkt te gaan grijpen.
Dat de verdediger positief tegenover de gang naar Anderlecht staat, heeft ook te maken met de aanwezigheid van zijn voormalige trainer. Met Van den Brom won Derijck in het seizoen 2010/11 de play-offs met ADO Den Haag, waardoor de ploeg het seizoen daarop na 23 jaar afwezigheid terugkeerde in het Europese voetbal.
Mede door zijn goede prestaties onder Van den Brom dwong Derijck destijds zijn transfer naar PSV af. Met die overgang was 750.000 euro, de hoogte van zijn gelimiteerde transfersom, gemoeid.
Anderlecht, dat zaterdag de eerste competitiewedstrijd met 1-1 gelijkspeelde tegen KV Kortrijk, heeft inmiddels contact met PSV. De Eindhovenaren staan niet afwijzend tegenover een verkoop, maar willen de Belg pas definitief van de hand doen ná de play-offs van de Europa League (23 en 30 augustus). Bij blessuregevallen zou Derijck immers wel weer in aanmerking kunnen komen voor meer speelminuten.
PSV zal bij een verkoop winst maken op de verdediger. Anderlecht is naar verluidt bereid een bedrag tussen de één en twee miljoen euro te betalen. Derijck kwam in het verleden uit voor Feyenoord, NAC Breda, FCV Dender (Bel) en ADO Den Haag. Bij PSV heeft hij tot op heden twintig competitieduels achter zijn naam staan.
Ook AZ-verdediger Niklas Moisander wordt regelmatig gelinkt aan Anderlecht. De Fin sprak al uit graag de overstap te maken om met Van den Brom te gaan werken. Moisander werkte bij Jong Ajax met de voormalige coach van AGOVV Apeldoorn, ADO Den Haag en Vitesse samen.
--> Wat mij betreft mag is voor 1,5 weg. En dan voor 3 Moisander, Viergever of Nuytink halen. Denk in die volgorde. Al zou NL top zijn, maar denk dat Moisander verste is. Of De Vrij. Ti's lastig, maar komt er iig op neer dat we versterking centraal achterin kunnen ophalen dan.
Dus de carrousel gaat draaien.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Wat ik heb begrepen is dat het niet de bedoeling is een vervanger te kopen. Pieterse zou immers ook centraal kunnen. Als je dan een vervanger koopt dan moet dat maar een soort van 2e Jetro zijn. Maar gelukkig hebben we genoeg eigen jeugd, komt vast in orde.
Ik hoop het. Hoop ook dat de spoeling niet te dun wordt, als er 1 geblesseerd en 1 geschorst is.
We hebben met Zanka al een centrale verdediger extra in vergelijking met vorig seizoen, dus dat zal geen probleem zijn denk ik.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Maarre 1 to 2 miljoen terwijl wij er 7.5 ton voor betaald hebben. Vind ik niet slecht voor een zo matige verdediger.
Nobody is perfect.
Een goed begin is het halve werk... Ik hou niet van half werk.
Some people just need a high-five... To the face... With a chair!
Mooie stap voor Derijck, lekker terug onder vd Brom. Voor hem valt bij Anderlecht veel meer eer te behalen dan bij PSV.
ΠΣB Αϊντχόβεν!!..................................#letsdoittogether!
SV Waldhof Mannheim, mehr als ein Verein!
Nou, ik ben vooral bang dat bij gebrek aan beter Bouma weer gaat spelen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Derijck is in principe natuurlijk onze vierde keus centraal achterin. Als men Koch klaar acht om die rol tijdelijk in te nemen, en als ze in Pieters best een mogelijke CV zien, is het wat mij betreft prima. Ik vraag me wel af waar Anderlecht mee bezig is.
The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid
Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)