+ Reageren op discussie
Pagina 63 van 74 EersteEerste ... 13 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.861 t/m 1.890 van 2215

Discussie: Jonathan Reis

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Eredivisie 2011-2012
    Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06's schermafbeelding
    Registratie
    12 juli 2010
    Punten
    20.140

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bacchus Bekijk bericht
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Ik las het ook vanmorgen. Gaat werkelijk nergens over.
    Wat een mafkees.
    +1
    mafklapper dat t is
    Van Bommel, Held tot in de eeuwigheid!

<(^_^)>

Bondscoach
    Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    38.181

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mocro Bekijk bericht
    Ook al maakt hij er 100. Ik hoef hem niet meer bij PSV te zien.
    +1

En wat een idioot zeg... Boos dat PSV geen meerjarige optie licht op een moment dat het zeer twijfelachtig was of hij ooit nog op een voetbalveld te zien zou zijn? Fucking hell man...

In die categorie ben ik nog altijd laaiend op de staatsloterij dat ik met nieuwjaar die 30 miljoen niet won. Those bastards!
    Laatst gewijzigd door Kronos; 17 april 2012 om 07:53
    “The essence of the independent mind lies not in what it thinks, but in how it thinks.”
    - Christopher Hitchens -

Forummer van het Jaar 2012
    Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    31.628

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kronos Bekijk bericht
    +1

In die categorie ben ik nog altijd laaiend op de staatsloterij dat ik met nieuwjaar die 30 miljoen niet won. Those bastards!
    Dat snap ik niet. Dat was mijn prijs en ik won hem niet!

Assistent Coach
    Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    28.925

Standaard

Wat een gek, je zou bijna denken dat hij weer aan de drugs zit.
    Meespelen met het beste online manager spel?: www.Soccerproject.com

Terreinknecht sanmiquelle is op de goeie weg
    Registratie
    12 november 2008

Standaard

Reis, jongen...... je bent een uitgedroogde kontkorrel. mongool

Aanvoerder
    Nistelaria is er één om zuinig op te zijn Nistelaria is er één om zuinig op te zijn Nistelaria is er één om zuinig op te zijn Nistelaria is er één om zuinig op te zijn Nistelaria is er één om zuinig op te zijn Nistelaria is er één om zuinig op te zijn Nistelaria is er één om zuinig op te zijn Nistelaria is er één om zuinig op te zijn Nistelaria's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    6.556

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bacchus Bekijk bericht
    Ik las het ook vanmorgen. Gaat werkelijk nergens over.
    Wat een mafkees.
    Uit de papieren versie van het ED:

'Ik ben gewoon fit' verzekert hij. 'Waar ik volgend jaar speel, weet ik nog niet. Ik mis PSV niet, zeker Marcel Brands niet. Alleen een aantal mensen van de club'

Eens per jaar werd PSV kampioen

Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    31.628

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nistelaria Bekijk bericht

'Ik ben gewoon fit' verzekert hij. 'Waar ik volgend jaar speel, weet ik nog niet. Ik mis PSV niet, zeker Marcel Brands niet. Alleen een aantal mensen van de club'

Het is echt een klein kind. Als de kinderen thuis stout zijn en ik geef ze op hun donder, worden ze ook boos op mij. Accepteren dat de fout bij jezelf ligt, is voor kleine kinderen erg moeilijk.

Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06 is één van de grote meneren op het forum. Jackal06's schermafbeelding
    Registratie
    12 juli 2010
    Punten
    20.140

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikasa Bekijk bericht
    Het is echt een klein kind. Als de kinderen thuis stout zijn en ik geef ze op hun donder, worden ze ook boos op mij. Accepteren dat de fout bij jezelf ligt, is voor kleine kinderen erg moeilijk.
    beetje kansloos ook

<(^_^)>

Jeugdspeler
    Mieke is op de goeie weg Mieke's schermafbeelding
    Registratie
    3 april 2012
    Punten
    1.224

Standaard

Dr gaan geruchten in Arnhem dat ie niet 100%clean meer is... Maar dan kan/mag ie toch niet op de bank?? of telt dat pas als je echt invalt?? Als dr iets van waarheid in zou zitten...

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Primera División & Serie A 2011-2012
    Jay_again is één van de grote meneren op het forum. Jay_again is één van de grote meneren op het forum. Jay_again is één van de grote meneren op het forum. Jay_again is één van de grote meneren op het forum. Jay_again is één van de grote meneren op het forum. Jay_again is één van de grote meneren op het forum. Jay_again is één van de grote meneren op het forum. Jay_again is één van de grote meneren op het forum. Jay_again is één van de grote meneren op het forum. Jay_again is één van de grote meneren op het forum. Jay_again is één van de grote meneren op het forum. Jay_again's schermafbeelding
    Registratie
    22 oktober 2011
    Punten
    18.985

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mieke Bekijk bericht
    Dr gaan geruchten in Arnhem dat ie niet 100%clean meer is... Maar dan kan/mag ie toch niet op de bank?? of telt dat pas als je echt invalt?? Als dr iets van waarheid in zou zitten...
    kom zelf uit Arnhem. skyboxjes bij de georgiers gezeten enz. kan je vertellen dat Reis erg goed in de gaten wordt gehouden. hoewel arnhem natuurlijk wel een drugs doorvoerhaven is en vrijwel iedere hoek van de straat een overschot te vinden is. toch lijkt het mij onwaarschijnlijk dat meneertje Reis er nu alweer aan zou zitten.

Jeugdspeler
    Registratie
    3 april 2012
    Punten
    1.224

Standaard

Daarom zeg ik ook dat het Geruchten zijn.. Maar Arnhem is niet de veiligste plek voor iemand met dat verleden daar geef ik je gelijk in..

Maar mijn vraagt blijft hetzelfde, Als je gebruikt mag je dan op de bank of word er pas na je gekeken als je het veld betreed??

Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    31.628

Standaard

Daarom zeg ik ook dat het Geruchten zijn.. Maar Arnhem is niet de veiligste plek voor iemand met dat verleden daar geef ik je gelijk in..

Maar mijn vraagt blijft hetzelfde, Als je gebruikt mag je dan op de bank of word er pas na je gekeken als je het veld betreed??
    Als je toevallig ingeloot wordt voor een dopingcontrole, zal het pas opvallen. Reserves kunnen volgens mij ook een dopingcontrole krijgen.

Assistent Coach
    robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11's schermafbeelding
    Registratie
    14 januari 2009
    Punten
    25.077

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gini Bekijk bericht
    De wereld op zijn kop.

Reis is boos op PSV!
    'Spits Reis boos op voormalig werkgever PSV'

Jonathan Reis is boos op zijn voormalige club PSV. De Braziliaan vertrok afgelopen zomer uit Eindhoven, nadat hij eerder dat seizoen zwaar geblesseerd was geraakt.
    Volgens het Eindhovens Dagblad is Reis boos omdat PSV niet zijn contract openbrak op het moment dat hij een zware knieblessure opliep. De clubleiding van PSV wilde wachten om te zien of de aanvaller volledig zou herstellen.

Reis, die transfervrij vertrok, is daar boos over en gaf aan dat de kans op een terugkeer naar PSV uiterst klein is. De jongeling staat inmiddels onder contract bij Vitesse, maar daar is hij slechts wisselspeler.
    Moet hij lekker boos zijn Wij missen je niet hoor..
    1e: Premier League 11/12, Europa League 12/13, Tourpoule 2013 en 2014
    2e: Jupiler League 13/14
    3e: Bundesliga 11/12, Premier League 13/14, Primiera Division 13/14

Jeugdspeler
    Registratie
    3 april 2012
    Punten
    1.224

Standaard

Als je toevallig ingeloot wordt voor een dopingcontrole, zal het pas opvallen. Reserves kunnen volgens mij ook een dopingcontrole krijgen.
    Thanks voor antwoord.. zijn die loting toevallig of zijn sommige eerder de klos vanwege hun verleden?? Bij verdenking krijgen ze het eerder neem ik aan..

Bondscoach
    Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    38.181

Standaard

Vitesse zou sowieso achterlijk zijn als ze hem niet zelf controleren.
    “The essence of the independent mind lies not in what it thinks, but in how it thinks.”
    - Christopher Hitchens -

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen 2011-2012 Champions League
    Steevast & Rechttoe is één van de grote meneren op het forum. Steevast & Rechttoe is één van de grote meneren op het forum. Steevast & Rechttoe is één van de grote meneren op het forum. Steevast & Rechttoe is één van de grote meneren op het forum. Steevast & Rechttoe is één van de grote meneren op het forum. Steevast & Rechttoe is één van de grote meneren op het forum. Steevast & Rechttoe is één van de grote meneren op het forum. Steevast & Rechttoe is één van de grote meneren op het forum. Steevast & Rechttoe is één van de grote meneren op het forum. Steevast & Rechttoe is één van de grote meneren op het forum. Steevast & Rechttoe is één van de grote meneren op het forum. Steevast & Rechttoe's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    16.889

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kronos Bekijk bericht
    Vitesse zou sowieso achterlijk zijn als ze hem niet zelf controleren.
    Tja, ze kopen hem en zijn daarna zeer verbaasd dat hij nog niet op niveau zit, wat dat betreft dicht ik ze dat achterlijke wel toe.
    Berry van Aerle: Ik mak die sliding ennu, hij goat tekeer alsof ie z'n enkel gebroken het, ennuh, ik denk, ik trek 'm aan z'n haren dan zal'k kijken of 't echt zo is, maar hij ston gelijk op, dus da was gewoon matennaaien.

International
    Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems's schermafbeelding
    Registratie
    3 januari 2009
    Punten
    23.940

Standaard

Dat gaat helemaal op voor kleine kinderen die ook nog eens aan de coke zitten. Moet meteen aan dit filmpje denken:

International
    Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems's schermafbeelding
    Registratie
    3 januari 2009
    Punten
    23.940

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boertjekoe Bekijk bericht
    Tja, ze kopen hem en zijn daarna zeer verbaasd dat hij nog niet op niveau zit, wat dat betreft dicht ik ze dat achterlijke wel toe.
    Sorry dat mijn bijdrages niet zo inhoudelijk zijn vandaag op het forum, maar ik moet zo hard lachen om jouw Jackie Chan avatar

Registratie
    12 juli 2010
    Punten
    20.140

Standaard

lijkt me wel aangezien zij gewoon op het wedstrijd formulier zullen staan

<(^_^)>

Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    31.628

Standaard

Thanks voor antwoord.. zijn die loting toevallig of zijn sommige eerder de klos vanwege hun verleden?? Bij verdenking krijgen ze het eerder neem ik aan..
    Volgens mij is het bij teamsport gewoon een loting, zonder sturing.

Deze gebruiker is gebanned. casper is op het moment niet iemand om rekening mee te houden
    Registratie
    4 december 2011

Standaard

dat hij maar lekker mag wegrotten op de bank in arnhem,bij supertopclub vitesse,hahaha,verslaafde eikel

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Premier League, Ligue 1 & Bundesliga 2013, Eredivisie 2014
    Penalty is één van de grote meneren op het forum. Penalty is één van de grote meneren op het forum. Penalty is één van de grote meneren op het forum. Penalty is één van de grote meneren op het forum. Penalty is één van de grote meneren op het forum. Penalty is één van de grote meneren op het forum. Penalty is één van de grote meneren op het forum. Penalty is één van de grote meneren op het forum. Penalty is één van de grote meneren op het forum. Penalty is één van de grote meneren op het forum. Penalty is één van de grote meneren op het forum. Penalty's schermafbeelding
    Registratie
    1 maart 2011
    Punten
    17.839

Standaard

De wereld op zijn kop.

Reis is boos op PSV!
    'Spits Reis boos op voormalig werkgever PSV'

Jonathan Reis is boos op zijn voormalige club PSV. De Braziliaan vertrok afgelopen zomer uit Eindhoven, nadat hij eerder dat seizoen zwaar geblesseerd was geraakt.
    Volgens het Eindhovens Dagblad is Reis boos omdat PSV niet zijn contract openbrak op het moment dat hij een zware knieblessure opliep. De clubleiding van PSV wilde wachten om te zien of de aanvaller volledig zou herstellen.

Reis, die transfervrij vertrok, is daar boos over en gaf aan dat de kans op een terugkeer naar PSV uiterst klein is. De jongeling staat inmiddels onder contract bij Vitesse, maar daar is hij slechts wisselspeler.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nistelaria Bekijk bericht

Nee een kans op een terugkeer bij PSV is nihil. En waar hij volgend jaar speelt weet hij nog niet.
    Nou ik wel.
    Volgend jaar keert Jonathan terug naar de sloppenwijken van Rio de Janeiro of Sao Paulo
    En daar gaat hij ook spelen, maar niet met een voetbal maar met z'n piemel.
    Prettige terugreis Jonathan

International
    -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040-'s schermafbeelding
    Registratie
    7 juni 2011
    Punten
    18.643

Standaard

Hij is al blijkbaar vergeten dat hij op kosten van PSV heeft onderhandeld met Vitesse. Waardeloze mentaliteit, en volledig gebrek aan zelfinzicht. Volgens mij hebben we echt geen ongewervelde spelers meer nodig. Laat hem maar lekker scoren in al die onbelangrijke duels. Of zoals we in Eindhoven zeggen: Houdoe hè!

Routinier
    strijp is er één om zuinig op te zijn strijp is er één om zuinig op te zijn strijp is er één om zuinig op te zijn strijp is er één om zuinig op te zijn strijp is er één om zuinig op te zijn strijp is er één om zuinig op te zijn strijp is er één om zuinig op te zijn strijp is er één om zuinig op te zijn
    Registratie
    25 april 2012
    Punten
    4.403

Standaard

Ik zag het filmpje van Jong PSV tegen Jong Vitesse, en het viel me op dat Reis het voetbal nog niet verleerd is. Hij leek wel wat te zwaar, maar niet lichamelijk beschadigd. Hij is nu een probleem voor John van den Brom, en misschien volgend jaar wel weer het goudhaantje. Maar ik denk niet dat Brands veel anders had kunnen doen dan wat hij gedaan heeft. Soms lopen de dingen raar.
    Overigens heb ik wel een bezwaar tegen dat spandoek van een paar maanden terug: "Jonathan, jouw gedrag komt ons de neus uit", met verwijzing naar zijn vroegere cocaïnegebruik. Dat is niet fair. Geef hem op zijn flikkker voor zijn stiekeme contacten met Vitesse, maar houd andere (irrelevante) persoonlijke zaken daarbuiten. Hetzelfde met het spandoek over Labyad. Scheld hem verrot voor zijn gedrag, maar noem hem geen rat. Hij een mens en zijn naam is Labyad. Dat zijn subtiele maar belangrijke dingen waar de clubleiding wel wat beter op moet letten. Voor je het weten is het hek van de dam en dan hebben de heren hun egzag inmiddels verspeeld.

Aanvoerder
    Gini heeft een spectaculair aura over zich Gini heeft een spectaculair aura over zich Gini heeft een spectaculair aura over zich Gini's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    10.403

Standaard

Wha ha ha , Reis eist een penalty op tegen NEC en schiet op de paal, ohhhh dit gun ik hem zo!!!!!!

Routinier
    Bowden is op de goeie weg
    Registratie
    22 mei 2010
    Punten
    6.360

Standaard

Waarom al die haat en nijd?
    Disclaimer: aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend en alle uitspraken, stellingen en beweringen zijn des inziens schrijvers, tenzij anders vermeld.

Verdedigers moeten afbreken, niet opbouwen.

Assistent Coach
    robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11 is één van de grote meneren op het forum. robpsv11's schermafbeelding
    Registratie
    14 januari 2009
    Punten
    25.077

Standaard

Wha ha ha , Reis eist een penalty op tegen NEC en schiet op de paal, ohhhh dit gun ik hem zo!!!!!!
    Anders ik wel
    1e: Premier League 11/12, Europa League 12/13, Tourpoule 2013 en 2014
    2e: Jupiler League 13/14
    3e: Bundesliga 11/12, Premier League 13/14, Primiera Division 13/14

Ninja-Administrator
    Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    33.819

Standaard

Ik heb ook ontzettend genoten van die misser!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bowden Bekijk bericht
    Waarom al die haat en nijd?
    Was het gisteren open deurendag, of probeer je gewoon een lekkere reactie los te peuteren door net te doen alsof je achterlijk bent?
    A glorious bundle of contradictions.

Basisspeler
    cresendo wordt snel een beroemdheid, let maar op
    Registratie
    29 juni 2011
    Punten
    3.612

Standaard

Ik zag hem gisteren ook die pingel missen, mooi man.......... jammer dat er geen goede counter uitkwam, dat had helemaal mooi geweest dat hij de inleiding had gegeven voor een gelijk spel.

Basisspeler
    Leo123 is op de goeie weg Leo123's schermafbeelding
    Registratie
    23 mei 2010
    Punten
    3.409

Standaard

Wat is het heerlijk om deze judas zo te zien falen.

+ Reageren op discussie Nieuwe Berichten

Topic-informatie

Users Browsing this Thread

Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten