+ Reageren op discussie
Pagina 54 van 54 EersteEerste ... 4 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54
Weergegeven resultaten: 1.591 t/m 1.619 van 1619

Discussie: Dries Mertens (A)

Invaller
    Gijpie68 is op de goeie weg Gijpie68's schermafbeelding
    Registratie
    18 november 2008
    Punten
    4.408

Standaard

Dries laat het de afgelopen seizoenen steeds afweten in de topwedstrijden en de wedstrijden die ergens om gaan (ook in de bekerfinale was hij echt dramatisch...). Daarnaast is hij echt veel te zelfzuchtig. Als hij meer ook zou hebben voor zijn medespelers dan was dat voor iedereen veel beter (geldt ook voor Lens natuurlijk)

Moderator
    Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    39.254

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weltmeister Bekijk bericht
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    We kunnen natuurlijk ook een beetje over zijn leeftijd gaan liegen en zijn foto er even tussen plakken op een elftalfoto van de B1. Talentje heur!
    Beetje ontharingscreme in de douchegel, en we komen er mee weg.
    Dont get mad
    Get even!

International
    Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister's schermafbeelding
    Registratie
    26 januari 2011
    Punten
    20.236

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoetierick Bekijk bericht
    Beetje ontharingscreme in de douchegel, en we komen er mee weg.
    Voetballers worden vroeg oud. Zo'n Robben mag dan 41 zijn, hij lijkt al wel 50.

Supporter
    Sambazzz is op de goeie weg
    Registratie
    13 mei 2013
    Punten
    65

Standaard

Haha, ze zullen het zo geloven! Wat vind jij? Heb jij veel vertrouwen in Depay?

International
    Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister's schermafbeelding
    Registratie
    26 januari 2011
    Punten
    20.236

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sambazzz Bekijk bericht
    Haha, ze zullen het zo geloven! Wat vind jij? Heb jij veel vertrouwen in Depay?
    Ja. Moet wel even met hem gepraat worden. Hij heeft jaren Lens, Mertens en Toivonen voor zich gehad en denkt dat het normaal is om eerst voor eigen succes te gaan. Hij weet niet beter. Leuke speler, met wat vertrouwen en wedstrijdritme kan dat zomaar een van de revelaties van een seizoen worden.

Basisspeler
    RAZINHO wordt snel een beroemdheid, let maar op RAZINHO's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    5.339

Standaard

Ik heb op diverse sites gelezen dat Mertens' aangegeven heeft om te blijven bij PSV.....jammer, want ik heb liever 12 miljoen voor Mertens' en Depay op zijn positie, zodat we voor 12 miljoen Van Dijk, Van den Hoorn en Omeruo kunnen halen om de verdediging compleet te krijgen, dan dat kabouter Dries nog een jaartje zijn wispelturige spel voortzet bij PSV..!

International
    Registratie
    26 januari 2011
    Punten
    20.236

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RAZINHO Bekijk bericht
    Ik heb op diverse sites gelezen dat Mertens' aangegeven heeft om te blijven bij PSV.....jammer, want ik heb liever 12 miljoen voor Mertens' en Depay op zijn positie, zodat we voor 12 miljoen Van Dijk, Van den Hoorn en Omeruo kunnen halen om de verdediging compleet te krijgen, dan dat kabouter Dries nog een jaartje zijn wispelturige spel voortzet bij PSV..!
    Zou de Efteling 'em niet willen?

Moderator
    Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    39.254

Standaard

Zou de Efteling 'em niet willen?
    Die bieden slechts 9 miljoen.
    Dont get mad
    Get even!

International
    Registratie
    26 januari 2011
    Punten
    20.236

Standaard

Die bieden slechts 9 miljoen.
    En 'em vervolgens doorverkopen voor 40 miljoen. De kloof met de grotere pretparken wordt steeds groter.

Aanvoerder
    Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems's schermafbeelding
    Registratie
    3 januari 2009
    Punten
    17.621

Standaard

Ik vind het gek dat iedereen naar het vertrek snakt van Mertens. Koning assists van de eredivisie en bijna topscorer van PSV. Hij heeft nog een driejarig contract, dus echt haast is er niet geboden bij zijn vertrek. En de kleine wedstrijden moeten ook gewonnen worden als je kampioen wilt worden. Depay is een talent, maar acht ik niet rijp voor de basis als je het mij vraagt. Wie weet komt daar volgend seizoen verandering in.
    No, don't say I'm arguing with you. I'm simply explaining why I'm right.

Moderator
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    39.254

Standaard

En 'em vervolgens doorverkopen voor 40 miljoen. De kloof met de grotere pretparken wordt steeds groter.
    Vraag is of ie wel bij een groter pretpark slaagt. Holle Bolle Gijs, jarenlang een onbetwiste topper, is al na 1 seizoen Eurodisney te licht bevonden. Had niemand gedacht, holle bolle Gijs te licht.
    Dont get mad
    Get even!

Moderator
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    39.254

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Retro Willems Bekijk bericht
    Ik vind het gek dat iedereen naar het vertrek snakt van Mertens. Koning assists van de eredivisie en bijna topscorer van PSV. Hij heeft nog een driejarig contract, dus echt haast is er niet geboden bij zijn vertrek. En de kleine wedstrijden moeten ook gewonnen worden als je kampioen wilt worden. Depay is een talent, maar acht ik niet rijp voor de basis als je het mij vraagt. Wie weet komt daar volgend seizoen verandering in.
    Mertens is een prima speler voor PSV.
    het is wel de vraag of je de aankoopsom van 7 miljoen nog terug gaat verdienen als je 2 jaar wacht.
    Dont get mad
    Get even!

Routinier
    Sarape is een naam die iedereen kent Sarape is een naam die iedereen kent Sarape is een naam die iedereen kent Sarape is een naam die iedereen kent Sarape is een naam die iedereen kent Sarape is een naam die iedereen kent Sarape's schermafbeelding
    Registratie
    17 februari 2011
    Punten
    4.778

Standaard

Goh als de spelers ooit een keer op dit forum kijken, denk ik dat ze allemaal hard wegrennen naar een andere club. Er wordt werkelijk niemand gespaard, behalve de nieuwelingen die nog maar eens moeten bewijzen dat ze het kunnen....

Aanvoerder
    Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93's schermafbeelding
    Registratie
    10 mei 2009
    Punten
    14.923

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Retro Willems Bekijk bericht
    Ik zie Mertens ook graag blijven, hoewel voor het juiste bedrag iedereen uiteraard te koop is.. Hij is een van onze weinige aanvallers die nog iets van voetbalintelligentie heeft, hij heeft nog wel eens een verrassend overstapje of een goede steekpass. Dat mis ik bij jongens als Lens, Wijnaldum en Narsingh.

Depay wordt vaak genoemd als argument waarom Mertens zou moeten vertrekken, maar ik denk dat Depay ook prima rechtsbuiten kan spelen.

Basisspeler
    RAZINHO wordt snel een beroemdheid, let maar op RAZINHO's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    5.339

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sarape Bekijk bericht
    Goh als de spelers ooit een keer op dit forum kijken, denk ik dat ze allemaal hard wegrennen naar een andere club. Er wordt werkelijk niemand gespaard, behalve de nieuwelingen die nog maar eens moeten bewijzen dat ze het kunnen....
    Ik weet zeker dat ze een account hebben of een goeie vriend in dienst hebben die regelmatig dit forum bezoekt ....zelfs Brands' is een regelmatige bezoeker...!

Routinier
    Libaboy wordt snel een beroemdheid, let maar op Libaboy wordt snel een beroemdheid, let maar op Libaboy's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    7.751

Standaard

Een beetje laat, maar ik vraag me nog steeds af waarom hij afwezig was op de supportersavond.. Dat van Marcelo en Engelaar snap ik nog wel.
    Legen - wait for it - Dary!
    PSV forum league 1 bekerwinnaar

Aanvoerder
    Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems's schermafbeelding
    Registratie
    3 januari 2009
    Punten
    17.621

Standaard

Mertens is een prima speler voor PSV.
    het is wel de vraag of je de aankoopsom van 7 miljoen nog terug gaat verdienen als je 2 jaar wacht.
    Nee, dat begrijp ik. Maar nog een seizoen kan geen kwaad voor zijn transferwaarde. Geldt trouwens ook voor Stroot.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerd93 Bekijk bericht
    Ik zie Mertens ook graag blijven, hoewel voor het juiste bedrag iedereen uiteraard te koop is.. Hij is een van onze weinige aanvallers die nog iets van voetbalintelligentie heeft, hij heeft nog wel eens een verrassend overstapje of een goede steekpass. Dat mis ik bij jongens als Lens, Wijnaldum en Narsingh.

Depay wordt vaak genoemd als argument waarom Mertens zou moeten vertrekken, maar ik denk dat Depay ook prima rechtsbuiten kan spelen.
    Precies, als Lens vertrekt houd je drie buitenspelers over: Mertens, Narsingh en Depay. Mogen ze mooi met z'n drieën uitmaken wie van de drie spelen. Wijnaldum vind ik eerlijk gezegd een noodoplossing, een beetje net als Hutch op de RB. Bovendien zou ik Gini wel verkopen aangezien zijn contract over 2 jaar verloopt. Bakkali moet eerst zijn brommerrijbewijs halen. Dus Mertens mag van mij zeker blijven. Dan laat je hem in de grote wedstrijden op de bank als dat het probleem is
    No, don't say I'm arguing with you. I'm simply explaining why I'm right.

International
    Registratie
    26 januari 2011
    Punten
    20.236

Standaard

Ik weet zeker dat ze een account hebben of een goeie vriend in dienst hebben die regelmatig dit forum bezoekt ....zelfs Brands' is een regelmatige bezoeker...!
    Tuurlijk. Al onze ideeën zijn vandaag in een jasje van een gejat vijfjarenplan gepresenteerd.

Administrator
    Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    47.853

Standaard

[...]
    Wijnaldum en Lens verkopen, en Depay dan met Narsingh om de rechtsbuitenplek laten strijden? Bakkali kan er dan ook bijkomen als 'vierde' keus voor de flanken.
    The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid

Ballenjongen
    Martijngrandia wordt snel een beroemdheid, let maar op Martijngrandia's schermafbeelding
    Registratie
    13 mei 2013
    Punten
    152

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Libaboy Bekijk bericht
    Een beetje laat, maar ik vraag me nog steeds af waarom hij afwezig was op de supportersavond.. Dat van Marcelo en Engelaar snap ik nog wel.
    Zoals Thijs Slegers op twitter al aangaf, de relatie van de afwezige is niet goed tot slecht met het publiek. Dit is dus de reden waarom hij met de supportersavond afwezig was.

Van mij mag Mertens vertrekken, heeft de afgelopen 2 seizoenen in de wedstrijden tegen kleine clubjes leuk gespeeld en af en toe een hattrick gescoord, maar in de grote wedstrijden gaf hij niet thuis. En de laatste 2 maanden was zijn vorm om te huilen.

Routinier
    Libaboy wordt snel een beroemdheid, let maar op Libaboy wordt snel een beroemdheid, let maar op Libaboy's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    7.751

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijngrandia Bekijk bericht
    Zoals Thijs Slegers op twitter al aangaf, de relatie van de afwezige is niet goed tot slecht met het publiek. Dit is dus de reden waarom hij met de supportersavond afwezig was.

Van mij mag Mertens vertrekken, heeft de afgelopen 2 seizoenen in de wedstrijden tegen kleine clubjes leuk gespeeld en af en toe een hattrick gescoord, maar in de grote wedstrijden gaf hij niet thuis. En de laatste 2 maanden was zijn vorm om te huilen.
    Maar de relatie van Mertens met de supporters is toch niet slecht? of heb ik iets gemist.
    Legen - wait for it - Dary!
    PSV forum league 1 bekerwinnaar

Ballenjongen
    Martijngrandia wordt snel een beroemdheid, let maar op Martijngrandia's schermafbeelding
    Registratie
    13 mei 2013
    Punten
    152

Standaard

Maar de relatie van Mertens met de supporters is toch niet slecht? of heb ik iets gemist.
    Nou Mertens heeft zich de afgelopen maanden ook niet echt populair gemaakt bij de supporters. Niet alleen door zijn slechte spel, maar ook door zijn arrogante gedrag richting het publiek. Kan me nog een aantal thuiswedstrijden herinneren waar het publiek het wel een beetje op Drieske gemunt had.
    PSV-Supporter in hart en nieren.
    Seizoenskaarthouder vak T, volg me op twitter @MartijnGrandia

Aanvoerder
    Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93's schermafbeelding
    Registratie
    10 mei 2009
    Punten
    14.923

Standaard

Thijs zei ook nadrukkelijk dat sommige van de afwezigen er niet waren vanwege hun relatie met het publiek.

Mertens zou een andere reden voor z'n afwezigheid hebben gehad.

Basisspeler
    Lucky-Nilis wordt snel een beroemdheid, let maar op Lucky-Nilis's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    26.017

Standaard

Bij Mertens is mijn gevoel een beetje dubbel, kan fantastisch spelen en vrije trappen prachtig inschieten (ik weet binnen deze selectie niemand anders die dat kan) maar kan ook wedstrijden geheel onzichtbaar zijn. Maar wat ik vooral mis aan Mertens is dat als het team niet draait hij nooit de kar trekt en altijd meegaat in de malaise en alles zelf wil doen tot schwalbes aan toe. Van mij mag hij nog een seizoen blijven maar denk dat als hij vertrekt het met Depay prima op te vangen valt

Forummer van het Jaar 2012
    Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.537

Standaard

Denk je? Ik denk van niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky-Nilis Bekijk bericht
    Bij Mertens is mijn gevoel een beetje dubbel, kan fantastisch spelen en vrije trappen prachtig inschieten (ik weet binnen deze selectie niemand anders die dat kan) maar kan ook wedstrijden geheel onzichtbaar zijn. Maar wat ik vooral mis aan Mertens is dat als het team niet draait hij nooit de kar trekt en altijd meegaat in de malaise en alles zelf wil doen tot schwalbes aan toe. Van mij mag hij nog een seizoen blijven maar denk dat als hij vertrekt het met Depay prima op te vangen valt
    Van Bommel heeft het ook laten zien.

Aanvoerder
    Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    22.592

Standaard

Nou Mertens heeft zich de afgelopen maanden ook niet echt populair gemaakt bij de supporters. Niet alleen door zijn slechte spel, maar ook door zijn arrogante gedrag richting het publiek. Kan me nog een aantal thuiswedstrijden herinneren waar het publiek het wel een beetje op Drieske gemunt had.
    Thijs zei ook nadrukkelijk dat sommige van de afwezigen er niet waren vanwege hun relatie met het publiek.

Mertens zou een andere reden voor z'n afwezigheid hebben gehad.

Ik meen ergens gelezen te hebben dat hij naar een bruiloft moest.
    COME ON PSV, COME ON PSV!!!!!!

Basisspeler
    Basc heeft een spectaculair aura over zich Basc heeft een spectaculair aura over zich Basc's schermafbeelding
    Registratie
    17 november 2008
    Punten
    8.362

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikasa Bekijk bericht
    Van Bommel heeft het ook laten zien.
    Ik heb zo'n vermoeden dat je aan de vrije trappen van Van Bommel volgend seizoen niet heel veel meer hebt
    The reason people use a crucifix against vampires is because vampires are allergic to bullshit.
    (Richard Pryor)

Administrator met een dansprobleem...
    Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    65.468

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basc Bekijk bericht
    Ik heb zo'n vermoeden dat je aan de vrije trappen van Van Bommel volgend seizoen niet heel veel meer hebt
    Partypooper.

Oh, I offended you with my opinion? You should hear the ones I keep to myself...

Forummer van het Jaar 2012
    Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.537

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Basc Bekijk bericht
    Het ging over de huidige selectie, toch? Komend seizoen kan er wel een kanon worden aangetrokken, waarbij de trapjes van Mertens verbleken. Dat weten we nu nog niet.

+ Reageren op discussie Nieuwe Berichten

Topic-informatie

Users Browsing this Thread

Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten