+ Reageren op discussie
Pagina 58 van 65 EersteEerste ... 8 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.711 t/m 1.740 van 1922

Discussie: Bruikbare Trainers

Aanvoerder
    -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040-'s schermafbeelding
    Registratie
    7 juni 2011
    Punten
    11.105

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mocro Bekijk bericht
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Zo denken mensen die het geld niet hebben, maar Hiddink bewijst jouw ongelijk. Die gast heeft volgens mij nog meer geld dan Advocaat en koos vervolgens voor Anzhi.
    Of Cor Boonstra, die ondanks ettelijke miljoenen, nog een schimmige deal maakte in een Belgisch kantoortje, met aandelen waar zijn vrouw/vriendin weet van had. En met een beetje fantasie is een bak geld zo weg. Boek je in Moskou een hotelkamer van 5000 euro per nacht, ben je op jaarbasis wel wat geld kwijt.
    Wat ik wel een mooi verhaal van Advocaat vond is dat hij in St Petersburg weet ik hoe vaak langs de Hermitage was gelopen, maar het nooit had bezocht. Hij zat dan liever op zijn hotelkamer video's van de komende tegenstander te bekijken.

Routinier
    huez heeft een spectaculair aura over zich huez heeft een spectaculair aura over zich huez heeft een spectaculair aura over zich
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    9.518

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elio Bekijk bericht
    Ik ben het met Disselbak eens (vorige pagina, geloof ik) dat het triest is om te moeten afwachten of het Advocaat behaagt naar PSV te komen. Graag of niet en PSV kan beter zèlf de regie houden!

Wat mij betreft liever niet. Ik vergeet nooit meer zijn "Robbenwissel" tegen Portugal en het weggeven van die wedstrijd en een goed vervolg van dat kampioenschap. Ik vind het een net-niet-coach, een zakkenvuller die ons niet het gewenste structurele succes gaat brengen. Dan kan je beter (voor veel minder geld) een nieuwe generatie de kans geven, een coach die graag wil komen en geen bedenktijd nodig heeft om de afweging te maken of de miljoenen uit Rusland misschien toch aantrekkelijker zijn.
    Zoals?

Aanvoerder
    CNG MrKrateos een ongeslepen diamant CNG MrKrateos een ongeslepen diamant CNG MrKrateos een ongeslepen diamant CNG MrKrateos's schermafbeelding
    Registratie
    7 januari 2009
    Punten
    12.701

Standaard

Zo denken mensen die het geld niet hebben, maar Hiddink bewijst jouw ongelijk. Die gast heeft volgens mij nog meer geld dan Advocaat en koos vervolgens voor Anzhi.
    Weet ik allemaal wel. Ik hoop alleen dat het zo zou zijn. Onrealistisch en blind wordt je van veel geld, dat is wat ik vooral van Hiddink heb geleerd.
    Carpe Noctem Gaming: CNG MrVaas - CNG MrBedlampje - CNG MrNoctus - CNG MrJort - CNG MrAthar - CNG MrAristonius - CNG MrKrateos

Hopliet der PhalanX, dispuut der N.S.G.

Basisspeler
    kreukelzone wordt snel een beroemdheid, let maar op kreukelzone wordt snel een beroemdheid, let maar op kreukelzone's schermafbeelding
    Registratie
    2 maart 2009
    Punten
    5.418

Standaard

Zijn ervaring. Hij is toch een coach die landstitels en een europese prijs heeft gepakt.
    Advocaat zit wat mij betreft in dezelfde hoek als Leo Beenhakker (die heeft nog meer ervaring en prijzen), en beiden vind ik ze totaal geen toegevoegde waarde hebben voor PSV. Als je dan ook nog weet dat Advocaat totaal geen loyaliteit kent naar zijn club, er geen moeite mee heeft om die tussentijds in de steek te laten als er ergens een oligarch met een grote geldbuidel begint te rammelen, dan ben ik serieus bang dat Advocaat het zoveelste mislukte project wordt bij PSV.
    Laatst gewijzigd door kreukelzone; 28 april 2012 om 15:10

Assistent Coach
    Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan's schermafbeelding
    Registratie
    14 november 2008
    Punten
    24.441

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikasa Bekijk bericht
    Tegenwoordig weegt iedereen, jong en oud, ervaren en onervaren, zijn mogelijkheden af. Financiën, uitdaging, kans op succes en familie zullen hier factoren in zijn. Wij kunnen niet zien hoe dit bij Advocaat is. Voor mij is het geen probleem om tot de eerste week van mei te wachten om te weten of Advocaat naar PSV wil komen. Ik denk dat Advocaat op dit moment de juiste keuze is, gezien de gewenste ontwikkeling, opleiding en mogelijkheden van Faber en Cocu.
    Met alle respect voor Faber en Cocu, denk ik eerder aan het belang van psv, de jeugd en de scouting dan aan de carrierre van de twee heren. Bovendien gaat Cocu terug naar de A1.
    Advocaat maakt de jeugdopleiding van psv nog kapotter dan het al is. Hij is in Rusland gewend om spelers van 30 miljoen te kopen en ze vervolgens op de bank te zetten. Zoveel luxe is hij wel gewend. En vervolgens wint hij de EL, een toernooi waar de niettige Sporting tot bijna in de finale komt, en wij zeggen dat ie een topper is. Bij Glascow mocht hij uitgeven wat ie wilde maar bereiktte hij niets. Het Russische team gaat op het nippertje naar het EK, wooww wat een topcoach.

Assistent Coach
    Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro's schermafbeelding
    Registratie
    15 augustus 2008
    Punten
    28.717

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kreukelzone Bekijk bericht
    Advocaat zit wat mij betreft in dezelfde hoek als Leo Beenhakker (die heeft nog meer ervaring en prijzen), en beiden vind ik ze totaal geen toegevoegde waarde hebben voor PSV. Als je dan ook nog weet dat Advocaat totaal geen loyaliteit kent naar zijn club, er geen moeite mee heeft om die tussentijds in de steek te laten als er ergens een oligarch met een grote geldbuidel begint te rammelen, dan ben ik serieus bang dat Advocaat het zoveelste mislukte project wordt bij PSV.
    Die twee lijken totaal niet op elkaar. Beenhakker is een demagoog en amateurpsycholoog. Advocaat is een gedreven trainer die puur met zijn vak bezig is. Advocaat heeft in het verleden wel eens discutabele beslissingen genomen, maar hij heeft op dit moment een bod van 6 miljoen euro aan salaris naast zich neergelegd. Als hij nu voor PSV kiest, dan lijkt me dat geld niet meer zijn drijfveer is...anders was hij wel in Rusland gebleven.
    Verstuurd vanaf mijn iPhone

Basisspeler
    kreukelzone wordt snel een beroemdheid, let maar op kreukelzone wordt snel een beroemdheid, let maar op kreukelzone's schermafbeelding
    Registratie
    2 maart 2009
    Punten
    5.418

Standaard

Die twee lijken totaal niet op elkaar. Beenhakker is een demagoog en amateurpsycholoog. Advocaat is een gedreven trainer die puur met zijn vak bezig is. Advocaat heeft in het verleden wel eens discutabele beslissingen genomen, maar hij heeft op dit moment een bod van 6 miljoen euro aan salaris naast zich neergelegd. Als hij nu voor PSV kiest, dan lijkt me dat geld niet meer zijn drijfveer is...anders was hij wel in Rusland gebleven.
    Ik heb niet gezegd dat ze op elkaar lijken, ik zeg alleen dat ze van hetzelfde niveau zijn. Net niet dus. Neem daarbij de mentaliteit van Advocaat, en het wordt weer het zoveelste verloren jaar voor PSV.

Administrator
    Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    47.853

Standaard

Ik heb niet gezegd dat ze op elkaar lijken, ik zeg alleen dat ze van hetzelfde niveau zijn. Net niet dus. Neem daarbij de mentaliteit van Advocaat, en het wordt weer het zoveelste verloren jaar voor PSV.
    Advocaat net niet noemen... Heb jij zijn palmares al eens bekeken? Mijn god man...

Als wij, die al jaren buiten zelfs de top 2 eindigen in de afglijdende eredivisie, een coach als Advocaat kunnen binnenhalen, horen we dank u te zeggen. Het alternatief is Maaskant. Of Jans.
    The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid

Routinier
    boekhout een ongeslepen diamant boekhout een ongeslepen diamant boekhout een ongeslepen diamant
    Registratie
    13 november 2008
    Punten
    7.293

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Bouterbaas Bekijk bericht
    Las net dat Jonker van Bayern weggaat. Zou dat iets kunnen zijn?
    Meen je dit serieus?

Routinier
    boekhout een ongeslepen diamant boekhout een ongeslepen diamant boekhout een ongeslepen diamant
    Registratie
    13 november 2008
    Punten
    7.293

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kronos Bekijk bericht
    Advocaat net niet noemen... Heb jij zijn palmares al eens bekeken? Mijn god man...

Als wij, die al jaren buiten zelfs de top 2 eindigen in de afglijdende eredivisie, een coach als Advocaat kunnen binnenhalen, horen we dank u te zeggen. Het alternatief is Maaskant. Of Jans.
    eens. Advocaat zou heel mooi zijn!

Erelijst als trainer[bewerken] SVVKampioen Eerste Divisie: 1990
    [bewerken] PSVKampioen Eredivisie: 1997
    Amstel Cup: 1996
    Johan Cruijff Schaal: 1996, 1997
    [bewerken] Rangers FCKampioen Schotland: 1999, 2000
    Scottish Cup: 1999, 2000
    Scottish League Cup: 1999
    [bewerken] Nederlands ElftalKwartfinale WK: 1994
    Halve finale EK: 2004
    [bewerken] Zenit Sint-PetersburgKampioen Rusland: 2007
    Russische Super Cup: 2008
    UEFA Cup: 2008
    UEFA Supercup: 2008
    [bewerken] IndividueelRussisch Trainer van het Jaar: 2008
    Dick Advocaat is winnaar bij de Haagse Sportprijzen 2008; hij kreeg de prijs ‘de beste Haagse profsporter van 2008’ op 31 januari 2009

aardige erelijst dacht ik zo.
    Laatst gewijzigd door boekhout; 29 april 2012 om 13:19

Jeugdforummer van het Jaar 2012
    vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss's schermafbeelding
    Registratie
    21 oktober 2010
    Punten
    15.036

Standaard

AD: Intimi zien kans op terugkeer Advocaat naar PSV groeien

Volgens het Algemeen Dagblad groeit de kans dat Dick Advocaat naar PSV terugkeert. Volgens de krant leek het er lang op dat Advocaat het aanbod van PSV afhield. 'De laatste tijd hebben intimi hem zien twijfelen en de krijgen steeds meer de overtuiging dat de 'Kleine Generaal' toch terugkeert in Eindhoven. De 64-jarige coach wil nog een klus gaan doen. Hij heeft meerdere malen aangegeven nog wel eens aan de slag te willen in de Premier League, maar ook dat hij PSV uit de brand zou willen helpen, mocht dat nodig zou zijn.
    Hopelijk wordt er vandaag meer bekend bij de persconferentie.
    rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, PSV ik hou van jou

Basisspeler
    Registratie
    2 maart 2009
    Punten
    5.418

Standaard

wat hebben jullie toch met die lijstjes, die zeggen toch helemaal niks. Dit is het erelijstje van Leo beenhakker:

Nederlands landskampioen: 1980, 1990 (met Ajax), 1999 (met Feyenoord)
    Mexico,Clausura:Chivas de Guadalajara: 1996/1997
    Nederlandse Supercup: 1999 (met Feyenoord)
    Zwitserse beker:1994 (met Grasshopper-Club Zürich )
    Spaans landskampioen: 1987, 1988, 1989 (met Real Madrid)
    Spaanse beker: 1989,1993 (met Real Madrid)
    Spaanse Supercup: 1988 (met Real Madrid)

daar kan Advocaat niet aan tippen

en toch vind ik Advocaat en Beenhakker niet goed genoeg voor PSV. Bij Advocaat speelt dan nog mee dat het een bijzonder onbetrouwbaar manneke is. Die verkoopt zijn ziel voor meer glorie en macht.

Alternatieven genoeg: Rijkaard, Ten Cate, Adriaans, Van Gaal (mits Van Bommel zijn veto intrekt) Dit zijn trainers die een jong elftal beter maken

Aanvoerder
    Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93's schermafbeelding
    Registratie
    10 mei 2009
    Punten
    14.900

Standaard

Ik zit op m'n mobiel dus ik kan even geen linkje plaatsen maar Advocaat heeft z'n vertrek bijvRusland bevestigd.

Welkom Dick

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Eredivisie 2011-2012
    Jackal06 heeft veel om trots op te zijn Jackal06 heeft veel om trots op te zijn Jackal06 heeft veel om trots op te zijn Jackal06 heeft veel om trots op te zijn Jackal06 heeft veel om trots op te zijn Jackal06 heeft veel om trots op te zijn Jackal06 heeft veel om trots op te zijn Jackal06 heeft veel om trots op te zijn Jackal06 heeft veel om trots op te zijn Jackal06 heeft veel om trots op te zijn Jackal06's schermafbeelding
    Registratie
    12 juli 2010
    Punten
    26.990

Standaard

ook een artikel erover op vi.nl
    (\_/)
    ( '_')

Voorheen bekend als Tyton
    Be The Ball wordt snel een beroemdheid, let maar op Be The Ball wordt snel een beroemdheid, let maar op Be The Ball's schermafbeelding
    Registratie
    13 november 2008
    Punten
    7.194

Standaard

Idd.. zag een tweet van Slegers.. mooi.. we hebben een nieuwe trainer.. nu van Bommel en een nieuwe rechtsback. Maar euhm.. misschien moet van de Weerden de voorbereiding gaan doen aangezien Advocaat, Cocu en Faber op EK zijn.
    Laatst gewijzigd door Be The Ball; 30 april 2012 om 10:55
    Het is nog vroeg... tijd voor een ristretto.

Terreinknecht
    Wailer is op het moment niet iemand om rekening mee te houden
    Registratie
    6 februari 2009
    Punten
    4.130

Standaard

Hopelijk wil dick zich dan wel voor het EK aan PSV binden, anders loop je het risico dat hij bij een goed EK meerdere en beter betalende clubs kan trainen.

Als hij komt vind ik het chapeau, want het is toch fors inleveren wat betreft salaris. Overigens ben ik voor zijn komst.

Terreinknecht
    was10 is op de goeie weg
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    3.635

Standaard

meen dat advocaat wel een andere speelstijl hanteert
    d8 dat hij meer van het 4-4-2 van Hiddink houdt

opstelling dus dan?
    --------------Tyton--------------
    Hutch--Marcelo---Zanka---Willems
    Mertens-Bommel-Strootman-Depay
    ---------Wijnaldum---------------
    ------------Lens-----------------

Zoiets?

Aanvoerder
    Penalty heeft veel om trots op te zijn Penalty heeft veel om trots op te zijn Penalty heeft veel om trots op te zijn Penalty heeft veel om trots op te zijn Penalty heeft veel om trots op te zijn Penalty heeft veel om trots op te zijn Penalty heeft veel om trots op te zijn Penalty heeft veel om trots op te zijn Penalty heeft veel om trots op te zijn Penalty heeft veel om trots op te zijn Penalty's schermafbeelding
    Registratie
    1 maart 2011
    Punten
    9.274

Standaard

Advocaat vertrekt na EK bij Rusland

Laatste update: 30 april 2012 13:27 info
    MOSKOU - Dick Advocaat stopt na het EK als bondscoach van Rusland. Dat zei de 64-jarige Hagenaar maandag in Russische media.

''Het klopt, na het EK vertrek ik'', zei Advocaat. ''Ik wil de redenen voor mijn besluit niet toelichten, maar het heeft in ieder geval niet met geld te maken.''
    Met deze mededeling lijkt de weg vrij voor Advocaat om terug te keren naar PSV.

De oud-bondscoach van het Nederlands elftal is de voornaamste kandidaat om volgend seizoen in Eindhoven als hoofdtrainer aan de slag te gaan.
    Phillip Cocu, sinds maart op interim-basis de vervanger van de ontslagen Fred Rutten, gaat na de zomer de A1 van PSV leiden.
    Advocaat ondertekende in 2010 een tweejarig contract bij de Russische voetbalbond, met een optie op nog twee jaar.
    De Hagenaar volgde als bondscoach Guus Hiddink op. Onder leiding van Advocaat kwalificeerden de Russen zich rechtstreeks voor het EK.

Mooie uitspraak: ''Ik wil de redenen voor mijn besluit niet toelichten, maar het heeft in ieder geval niet met geld te maken.''.
    Nee roebels zat in de pocket.

Assistent Coach
    Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan's schermafbeelding
    Registratie
    14 november 2008
    Punten
    24.441

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Penalty Bekijk bericht
    Advocaat vertrekt na EK bij Rusland

Laatste update: 30 april 2012 13:27 info
    MOSKOU - Dick Advocaat stopt na het EK als bondscoach van Rusland. Dat zei de 64-jarige Hagenaar maandag in Russische media.

''Het klopt, na het EK vertrek ik'', zei Advocaat. ''Ik wil de redenen voor mijn besluit niet toelichten, maar het heeft in ieder geval niet met geld te maken.''
    Met deze mededeling lijkt de weg vrij voor Advocaat om terug te keren naar PSV.

De oud-bondscoach van het Nederlands elftal is de voornaamste kandidaat om volgend seizoen in Eindhoven als hoofdtrainer aan de slag te gaan.
    Phillip Cocu, sinds maart op interim-basis de vervanger van de ontslagen Fred Rutten, gaat na de zomer de A1 van PSV leiden.
    Advocaat ondertekende in 2010 een tweejarig contract bij de Russische voetbalbond, met een optie op nog twee jaar.
    De Hagenaar volgde als bondscoach Guus Hiddink op. Onder leiding van Advocaat kwalificeerden de Russen zich rechtstreeks voor het EK.

Mooie uitspraak: ''Ik wil de redenen voor mijn besluit niet toelichten, maar het heeft in ieder geval niet met geld te maken.''.
    Nee roebels zat in de pocket.
    Hij leest iig de Nederlandse kranten en weet goed hoe men hier over hem denkt

Invaller
    PSVwatbenjemooi is op de goeie weg PSVwatbenjemooi's schermafbeelding
    Registratie
    3 maart 2010
    Punten
    2.865

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door was10 Bekijk bericht
    opstelling dus dan?
    --------------Tyton--------------
    Hutch--Marcelo---Zanka---Willems
    Mertens-Bommel-Strootman-Depay
    ---------Wijnaldum---------------
    ------------Lens-----------------

Zoiets?
    Ga ik liever voor matavz en lens in de spits.
    laat Wijnaldum maar concureren op rechts met Mertens.
    Laatst gewijzigd door PSVwatbenjemooi; 30 april 2012 om 17:16

Routinier
    Hustler is gewoon verdomd aardig Hustler is gewoon verdomd aardig Hustler is gewoon verdomd aardig Hustler is gewoon verdomd aardig Hustler is gewoon verdomd aardig Hustler's schermafbeelding
    Registratie
    13 november 2008
    Punten
    8.370

Standaard

wat hebben jullie toch met die lijstjes, die zeggen toch helemaal niks. Dit is het erelijstje van Leo beenhakker:

Nederlands landskampioen: 1980, 1990 (met Ajax), 1999 (met Feyenoord)
    Mexico,Clausura:Chivas de Guadalajara: 1996/1997
    Nederlandse Supercup: 1999 (met Feyenoord)
    Zwitserse beker:1994 (met Grasshopper-Club Zürich )
    Spaans landskampioen: 1987, 1988, 1989 (met Real Madrid)
    Spaanse beker: 1989,1993 (met Real Madrid)
    Spaanse Supercup: 1988 (met Real Madrid)

daar kan Advocaat niet aan tippen

en toch vind ik Advocaat en Beenhakker niet goed genoeg voor PSV. Bij Advocaat speelt dan nog mee dat het een bijzonder onbetrouwbaar manneke is. Die verkoopt zijn ziel voor meer glorie en macht.

Alternatieven genoeg: Rijkaard, Ten Cate, Adriaans, Van Gaal (mits Van Bommel zijn veto intrekt) Dit zijn trainers die een jong elftal beter maken
    Kom op zeg, je gaat toch zeker Beenhakker niet met Advocaat vergelijken. Advocaat is een echt voetbaldier, die vent hoeft al jaren niets meer te doen en krijgt zijn geld nooit meer opgemaakt en toch kiest zo iemand er nog voor om bij PSV aan de gang te gaan. Daar straat wat mij betreft ambitie vanaf, hij weer donders goed dat het al 3 jaar niet al te best gaat en hij kan in Rusland een veelvoud verdienen van datgene wat hij bij PSV op zal strijken maar toch lijkt hij er voor te kiezen om PSV terug te brengen waar ze horen. Ik vind dat pure klasse, ongetwijfeld zal hem ook verteld zijn dat er weinig te besteden valt en dat er met de jeugd gewerkt moet worden, het lijkt me sterk dat ze hem daar pas op wijzen als hij al zijn handtekening heeft staan. Tevens denk ik dat Advocaat ook wel de man kan zijn die van Bommel terug weet te halen. Van die 4 overige kandidaten die je noemt zijn er zowieso een paar niet haalbaar en ik vraag er ook van af of ze uberhaupt wel bij PSV passen.

Be The Ball wordt snel een beroemdheid, let maar op Be The Ball wordt snel een beroemdheid, let maar op Be The Ball's schermafbeelding
    Registratie
    13 november 2008
    Punten
    7.194

Standaard

Kan voorlopig een slotje op volgens mij.. Advocaat komt.

Jeugdspeler
    niels is op de goeie weg niels's schermafbeelding
    Registratie
    10 januari 2009
    Punten
    3.814

Standaard

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164309

Bijna rond met Advocaat. Eerste reactie van bovenstaand artikel is ook interessant, al wisten we het eigenlijk al.

Basisspeler
    Registratie
    2 maart 2009
    Punten
    5.418

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hustler Bekijk bericht
    Kom op zeg, je gaat toch zeker Beenhakker niet met Advocaat vergelijken. Advocaat is een echt voetbaldier, die vent hoeft al jaren niets meer te doen en krijgt zijn geld nooit meer opgemaakt en toch kiest zo iemand er nog voor om bij PSV aan de gang te gaan. Daar straat wat mij betreft ambitie vanaf, hij weer donders goed dat het al 3 jaar niet al te best gaat en hij kan in Rusland een veelvoud verdienen van datgene wat hij bij PSV op zal strijken maar toch lijkt hij er voor te kiezen om PSV terug te brengen waar ze horen. Ik vind dat pure klasse, ongetwijfeld zal hem ook verteld zijn dat er weinig te besteden valt en dat er met de jeugd gewerkt moet worden, het lijkt me sterk dat ze hem daar pas op wijzen als hij al zijn handtekening heeft staan. Tevens denk ik dat Advocaat ook wel de man kan zijn die van Bommel terug weet te halen. Van die 4 overige kandidaten die je noemt zijn er zowieso een paar niet haalbaar en ik vraag er ook van af of ze uberhaupt wel bij PSV passen.
    Persoonlijk heb ik meer respect voor Beenhakker dan voor Advocaat. Beenhakker is wel loyaal. Als trainer hebben ze nooit echt met de grote jongens mee mogen doen.
    Wel goed te horen dat Mark weer terugkomt bij PSV, hopelijk loopt Advocaat hem niet teveel voor de voeten.

Routinier
    Disselbak is op de goeie weg Disselbak's schermafbeelding
    Registratie
    8 februari 2011
    Punten
    4.752

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyton Bekijk bericht
    Kan voorlopig een slotje op volgens mij.. Advocaat komt.
    Laat dat lachebekje maar weg
    PSV-Forum-Bejaarde since 2003-Still the same,only 100 pounds less fat

Assistent Coach
    Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro's schermafbeelding
    Registratie
    15 augustus 2008
    Punten
    28.717

Standaard

Persoonlijk heb ik meer respect voor Beenhakker dan voor Advocaat. Beenhakker is wel loyaal. Als trainer hebben ze nooit echt met de grote jongens mee mogen doen.
    Wel goed te horen dat Mark weer terugkomt bij PSV, hopelijk loopt Advocaat hem niet teveel voor de voeten.
    Waarom zou Advocaat hem voor de voeten lopen?

Basisspeler
    Registratie
    2 maart 2009
    Punten
    5.418

Standaard

Waarom zou Advocaat hem voor de voeten lopen?
    omdat ik meer vertrouwen heb in de toegevoegde waarde van Van Bommel dan die van Advocaat, maar ik er sterk aan twijfel of Advocaat dat ook zo ziet, waardoor hij zich genoodzaakt ziet om aan Van Bommel duidelijk te maken wie de baas is. En als er iets is waar Mark het schurft aan heeft....

Assistent Coach
    Registratie
    15 augustus 2008
    Punten
    28.717

Standaard

omdat ik meer vertrouwen heb in de toegevoegde waarde van Van Bommel dan die van Advocaat, maar ik er sterk aan twijfel of Advocaat dat ook zo ziet, waardoor hij zich genoodzaakt ziet om aan Van Bommel duidelijk te maken wie de baas is. En als er iets is waar Mark het schurft aan heeft....
    Ik denk juist dat Advocaat slim genoeg is om gebruik van Van Bommel te maken, dus echt als verlengstuk belangrijk maken. Hij weet ook dat de kans op prijzen alleen maar zal toenemen als Van Bommel zijn stempel op het relatief jeugdig PSV kan drukken.

Registratie
    13 november 2008
    Punten
    7.194

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Disselbak Bekijk bericht
    Laat dat lachebekje maar weg
    Dan moet je die uit de quote verwijderen. Ik haal hem in ieder geval niet weg.

Aanvoerder
    Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems's schermafbeelding
    Registratie
    3 januari 2009
    Punten
    17.576

Standaard

Ik ben ook alles behalve van Advocaat. Vrees dat het amusementsgehalte van PSV sterk achteruit gaat. Natuurlijk. Hij zal vast meer punten binnen vissen dan Rutten. Maar ik vrees dat het voetbal niet om aan te zien is en de jeugd het kan vergeten. Depay, Locadia en Ritzmaier mogen zich opmaken voor een seizoen in Jong PSV. Is maar goed dat hij voor 1 jaar tekent.

+ Reageren op discussie Nieuwe Berichten

Topic-informatie

Users Browsing this Thread

Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten