Herkenbaar!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Herkenbaar!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid
Het omhoog scrollen zit inderdaad nogal ingebakken! Ik betrap me er ook op.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Just so you know; I have never faked a sarcasm in my life.
Ik denk dat er iets niet goed gaat qua instellingen. De tekst "pagina 120 van 120" staat door de knoppen "reageren op discussie" en 'Nieuwe berichten" heen.
Meespelen met het beste online manager spel?: www.Soccerproject.com
Vreemd, hier niet. Eens afwachten of er meer mensen met die klacht komen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Dont get madGet even!
Optie: ctrl inhouden en scrollen met je muiswieltje. Werkt dat?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ja dat werkt prima, alleen is de tekst nu zo klein dat ik het niet meer kan lezen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Op 100% grootte staat de tekst door elkaar heen. Ik kan eventueel een printscreentje posten? Wat misschien ook werkt is de beeldscherm resolutie aanpassen. Ik zal morgen op de zaak eens kijken of ik het daar ook heb. Het is me niet eerder opgevallen dus waarschijnlijk is het er sinds de invoering van de "nieuwe berichten" knop.
Heeft ook te maken met de afmetingen van je beeldscherm. Indien je denkt dat dit niet het geval hoort te zijn - en je hebt toevallig een PC met grafische kaart - open de software van die kaart dan eens (Catalyst Control Center) en kijk daar de beeldscherm instellingen eens na. Je kunt je beeld namelijk over- en underscrollen (of iets dergelijks).This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
| Success is not Final, Failure is not Fatal: it is the Courage to Continue that Counts |
Ik krijg het probleem hier met geen mogelijkheid gereproduceerd.
Ik zit hier nu op de zaak en ik heb het probleem ook niet. Ik denk dat het aan mijn beeldscherminstellingen ligt. Ik zal eens kijken of ik het thuis opgelost krijg.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Mocht dat niet lukken dan kun je ook iedere dag de monitor van je werk heen en weer naar je huis slepen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Van alle geloven vind ik religie wel het meest suf
Ik gok erop dat de schermresolutie niet goed staat.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Genie!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Ik heb hetzelde probleem als ik het scherm verklein.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Van mij wel.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
On Topic heren, dit kan ook in de chat.
| Success is not Final, Failure is not Fatal: it is the Courage to Continue that Counts |
Ergo: Bats heeft zijn scherm verkleind. Bats, doe er iets aan!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Poging 2:
Van mij wel.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
On Topic heren, dit valt nu te lezen in de chat.
Om Goodfella terzijde te staan (dirty job, someone's gotta do dit), zijn alle schermproblemen naar de chat verplaatst. De chat, voor beeldschermen, olympisch schermen, scherm- en VN-resolutie's, pixels en flatscreens.
Dont get madGet even!
Bacchus, ook mijn dank is groot. Ontdek net het knopje (ik weet het, beetje laat). Was een paar dagen afwezig, en kreeg kramp in mijn scrollvinger bij het bijlezen. En toen... zag ik het licht!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
On your six, Boss!
Over welk knopje gaat het?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Het knopje Naar boven dat rechtsonder is verschenen (naast de titel van het onderwerp waar je in aan het lezen bent).This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
On your six, Boss!
Die knop zit er al een hele tijd. Rechts van de '+ reageren op discussie' knop is een nieuwe knop verschenen die je naar het 'nieuwe (ongelezen) berichten' menu stuurt.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ik lees 'm nu pas... Die knop rechts zit er altijd al, inderdaad.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Dan is het helemaal erg dat ik dat nu pas zie!
De knop met nieuwe berichten is bij mij ook helemaal weggevallen. Heb de laatste week een beetje zitten klungelen met mijn eerste tablet (iPad, wel nog de 2), en heb het knopje Nieuwe berichten helemaal niet gezien. Nu, op mijn gewone pc, zie ik het pas... Maar ja, met andere schermresoluties waar ik wel eens mee kijk loopt wel meer over elkaar. Ik vind ook deze knop inmiddels wel heel handig! Nu ga ik maar weg voordat ik ivm on topic weggestuurd wordt.
On your six, Boss!
Ooh die knop, als je die nog niet had ontdektThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Hallo, ik heb een vraagje!
Als ik naar mijn profiel ga kan ik wel mijn gegevens veranderen enzo, want er staat een potloodje achter, maar mijn handtekening kan ik niet veranderen. Weet iemand hoe je dit oplost?
PSV Eindhoven
Klik in je profiel op 'instellingen', rechts bovenin, en vervolgens op 'wijzig handtekening'.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid
DankjeThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
PSV Eindhoven
In het gedeelte "stellingen en polls" zijn de topics "selectie 2012/2013" en "doorselecteren 2012/2013" zijn samengevoegd, net als de 2 topics over seizoenskaarten. Topics die niet meer ter zake doen, zijn verwijderd.
Dont get madGet even!
Mijn oog viel daarnet op de Tag-cloud op de FORUM-pagina; en wat blijkt :ajax is daar het eerste en grootste woord, zelfs groter dan PSV. Nu geloof ik wel dat daar een rationele reden voor is, maar dat kan toch echt niet! Ik zit meestal op de nieuwe berichten-pagina dus het was me nog niet echt opgevallen, maar een beetje pijnlijk is het toch wel!
De tag cloud wordt niet door ons samengesteld, dat doen de forummers.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
De woorden die het meest gebruikt en / of gezocht worden, duiken op in de tag cloud. Hoe vaker het woord gebruikt en / of gezocht wordt, hoe groter het wordt weergegeven.
Zodra Elio stopt met het deponeren van zijn ajaks-lofzang, in zo'n beetje élk voetbalgerelateerd topic (zo rond St. Juttemis), zul je zien dat ajaks weer kleiner wordt...
Het is een berekening die door het systeem wordt gemaakt, daar kunnen wij niets aan doen, anders dan hem uitzetten.
Vanaf het begin staat Blackberry erin. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat een soort van sluikreclame ofzo is. Kan dat? Of hebben we echt mensen op het forum die de hele dag zoekacties uitvoeren naar blackberries op het forum? Het maakt me verder niets uit, hoor, maar ik ben wel nieuwsgierig.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)