Dat is toch Toivonen met z'n moeder?!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Dat is toch Toivonen met z'n moeder?!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Eens per jaar werd PSV kampioen
Oja, ik had mijn bril niet op.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, PSV ik hou van jou
GABY BLAASER!!!
Van de week in levende lijve ontmoet. Wat een heerlijk ding. Echte mooie nederlandse vrouw @Gabytje op twitter
![]()
Das gewoon zijn zusThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Voor de liefhebbers hier, oa Kronos:
![]()
kan ik ook prima mee leven![]()
(\_/)
( '_')
Volgens haar wikipedia ben je een dag te laat.![]()
![]()
The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid
*kent ie uit z'n hoofd*This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
(\_/)
( '_')
Nee, dan had ik wikipedia niet nodig gehad.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
ik bedoelde dan ook dat je haar wikipedia pagina uit je hoofd kentThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
(\_/)
( '_')
Ik had graag een fotografisch geheugen gehad, maar dat is helaas niet het geval.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Ik heb Emma net even gebeld, en ze heeft er geen problemen mee als ik haar verjaardag een dag vooruitschuif. Problem solved!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
![]()
Heb je ook meteen gevraagd of ze het erg vond als je haar verjaardag een dag naar achter schuift?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Die 3e en 4eThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Emma Watson wordt zeker gewaardeerd!![]()
![]()
The crown slips from heads unworthy, as we take control.
Ze heeft nog zo'n kindergezichtje. =/
Ik vind er ook niet veel aan. Dat zal wel een generatiekloof zijn.
Volgens mij zit jij ook niet heel ver van het kind zijn af. Of vergis ik me?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Doutzen:
![]()
Ooh shitThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Oei, je zal er mee gestraft worden....This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Rosamund Pike:
![]()
Ok, dit was ff mislukt.
Hoe krijg ik die foto's zichtbaar in m'n post?
Laatst gewijzigd door TechN9ne; 18 april 2012 om 19:19
The adventures of Captain Save a Hoe and Lieutenant Roast a Botch featuring Sherrie Stack a Grip.
Still One Deep.
Ze niet eerst opslaan, maar gewoon de links pakken en binnen de IMG haken zetten.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Don't you think if I were wrong, I'd know it?
Dr. Sheldon Lee Cooper
Aha, thanks.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
The adventures of Captain Save a Hoe and Lieutenant Roast a Botch featuring Sherrie Stack a Grip.
Still One Deep.
Eva nog maar eens?
![]()
(\_/)
( '_')
This quote is hidden because you are ignoring this member. Show QuoteThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Of Internet Explorer gebruiken ipv Firefox.
Laatst gewijzigd door Be The Ball; 20 april 2012 om 08:06
Een paardesprong. Aankomend seizoen 1 rij lager en 13 stoelen naar rechts. Da's mooi.
firefox doet t hier prima? ^^
(\_/)
( '_')
Die forumbijlage's werkt echt niet fijn, gebruik gewoon de IMG-tags.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Laatst gewijzigd door aalst4psv; 21 april 2012 om 00:24
Vooruit nu Rood-Witten!!!!
Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)