+ Reageren op discussie
Pagina 145 van 209 EersteEerste ... 45 95 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 195 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.321 t/m 4.350 van 6263

Discussie: Phillip Cocu & Technische Staf

Terreinknecht
    wijnaldum is op de goeie weg
    Registratie
    6 juli 2011
    Punten
    1.247

Standaard

Ik bid voor een trainer komend seizoen, die twitter verbied-gekleurde schoentjes verbied-koptelefoons verbied-achteruitlopen verbied en elke competitie (thuis) wedstrijd met deze selectie vol op de aanval speelt, vanaf minuut 1 de boel afjaagt en elke wedstrijd tot de 90e minuut zoveel mogelijk doelpunten probeerd te maken. Spelers die dit niet wekelijks kunnen opbrengen vervangen(dit per wedstrijd bekijken).Als het dan mis gaat(zoals de laatste 4 jaar), dan heeft PSV er tenminste alles aan gedaan en zullen de fans tevreden zijn(nu absoluut niet). Als laatste moet de trainer spelers die niet presteren eerder op de bank of tribune zetten en niet zoals nu in 2012 na elke wanprestatie gewoon met bijna dezelfde 11 doorgaan.
    Zou er zo´n trainer bestaan??? Ik hoop het en ik hoop dat hij komt in de zomer.

Moderator
    Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    39.420

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wijnaldum Bekijk bericht
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Ik bid voor een trainer komend seizoen, die twitter verbied-gekleurde schoentjes verbied-koptelefoons verbied-achteruitlopen verbied en elke competitie (thuis) wedstrijd met deze selectie vol op de aanval speelt, vanaf minuut 1 de boel afjaagt en elke wedstrijd tot de 90e minuut zoveel mogelijk doelpunten probeerd te maken. Spelers die dit niet wekelijks kunnen opbrengen vervangen(dit per wedstrijd bekijken).Als het dan mis gaat(zoals de laatste 4 jaar), dan heeft PSV er tenminste alles aan gedaan en zullen de fans tevreden zijn(nu absoluut niet). Als laatste moet de trainer spelers die niet presteren eerder op de bank of tribune zetten en niet zoals nu in 2012 na elke wanprestatie gewoon met bijna dezelfde 11 doorgaan.
    Een stuk antiek, met vooroorlogse moraal?
    Kom, het is 2012. Twitteren en kekke schoentjes horen erbij. 90 minuten jagen gaat ook niet lukken. Iemand na 1 slechte wedstrijd vervangen is onzin.

Je beschrijving doet me denken aan Frans Körver. Die meldde ooit dat Romario helemaal niet zo'n goede voetballer was, met zijn gesjok over het veld. "Mensen komen niet voor een doelpuntje of 2, die willen strijd zien".
    Ik kon de goede man daarna nooit meer serieus nemen. Dus laat zo'n type maar achterwege. Iemand met tactisch inzicht, en die het team optimaal laat renderen, dan zijn we al ver.
    Dont get mad
    Get even!

Aanvoerder
    Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems is één van de grote meneren op het forum. Retro Willems's schermafbeelding
    Registratie
    3 januari 2009
    Punten
    17.694

Standaard

Cocu: "Denk niet dat een extra prikkel nodig is"

Denk het ook niet. Zat eerder te denken aan kneiterharde stroomstoot met een Philips defibrillator.

Routinier
    Sssupergrobert is een lichtend voorbeeld voor velen Sssupergrobert is een lichtend voorbeeld voor velen Sssupergrobert is een lichtend voorbeeld voor velen Sssupergrobert is een lichtend voorbeeld voor velen Sssupergrobert is een lichtend voorbeeld voor velen Sssupergrobert's schermafbeelding
    Registratie
    19 augustus 2011
    Punten
    4.331

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Geeman Bekijk bericht
    Cocu: "Denk niet dat een extra prikkel nodig is"

Denk het ook niet. Zat eerder te denken aan kneiterharde stroomstoot met een Philips defibrillator.
    Haha.. ik stem voor!!

Forummer van het Jaar 2012
    Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.775

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Penalty Bekijk bericht
    Dat begrijpen ze al het hele seizoen niet. Het is een mentaliteitskwestie. Hoe vaak kun je in een seizoen de kampioenskansen verprutsen?
    In totaal 15 uitwedstrijden heeft PSV maar 4 keer gewonnen. De laatste uitwinst dateert van 18-12-2011 !!! De laatste 4 uitwedstrijden verloren !!!
    Tegen de top 4 maar 1 wedstrijd gewonnen !!! En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar daar word ik alleen maar beroerder en verdrietiger van.

En dan wordt nog gezegd dat de spelers voor de wedstrijd tegen AZ geen prikkel nodig hebben. Nou volgens mij kunnen ze wel een prikkel gebruiken voor dit seizoen:

http://www.ru.nl/publish/pages/61330...se_prikkel.jpg
    Daarom vroeg ik me al af waarom Cocu er vertrouwen in had. Maar hij bleek gelijk te hebben. Gisteren waren ze gemotiveerd.

Voorheen bekend als Tyton
    Be The Ball wordt snel een beroemdheid, let maar op Be The Ball wordt snel een beroemdheid, let maar op Be The Ball's schermafbeelding
    Registratie
    13 november 2008
    Punten
    7.210

Standaard

Uitwedstrijden, altijd lastig.... Roda won van AZ en speelde gelijk tegen Feyenoord.. Dus voor de wedstrijd tegen Roda JC => SMS defibrillator ON
    Het is nog vroeg... tijd voor een ristretto.

Basisspeler
    cresendo is op de goeie weg
    Registratie
    29 juni 2011
    Punten
    2.972

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyton Bekijk bericht
    Uitwedstrijden, altijd lastig.... Roda won van AZ en speelde gelijk tegen Feyenoord.. Dus voor de wedstrijd tegen Roda JC => SMS defibrillator ON
    Dat zal lastig worden ja........... maar ik hoop maar op een beetje geluk en depay goeie speler is dat zeg. in ieder geval is ons middenveld weer terug tegen roda, ben voor het inbrengen van depa, met lens en mertens dat wordt knallen.

PSV-supporters Afdeling Engeland
    LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    23.625

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoetierick Bekijk bericht
    Eigenlijk wel een slimme zet van Cocu, terug naar de A1. Ik geloof dat het voor een beginnende coach niet te doen is om PSV uit het moeras te trekken.
    Cocu valt me wel tegen als coach, hij doet namelijk niets anders dan dat Rutten zou doen. Er is geen enkele visie.
    PARTICK THISTLE - SCOTTISH DIVISION ONE - CHAMPIONS 2012/2013

PSV-supporters Afdeling Engeland
    LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies is er één om zuinig op te zijn LeicesterPhoolies's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    23.625

Standaard

Ja, die bestaat. Zijn naam is Louis van Gaal.
    PARTICK THISTLE - SCOTTISH DIVISION ONE - CHAMPIONS 2012/2013

Basisspeler
    Robaljo is op de goeie weg Robaljo's schermafbeelding
    Registratie
    27 februari 2011
    Punten
    2.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LeicesterPhoolies Bekijk bericht
    Ja, die bestaat. Zijn naam is Louis van Gaal.
    mee eens.
    komt er iig wat gif in de ploeg, de meedogenloosheid van het afmaken en verdedigen.
    Dat laatste zal van Gaal ze wel bijbrengen, benik van overtuigd. Van mij mag ie komen. Nog liever dan van Bommel.
    Het zegt overigens al genoeg dat Cocu niet het zelfvertrouwen heeft om ook deze ploeg volgend jaar bij de hand te nemen. Vind zichzelf dus ook nog niet echt overtuigend genoeg om met deze groep volgend seizoen tot een goed resultaat te komen.
    Een gifkikker als trainer selecteren met een vlot van de tongriem gesneden communicatie met een no nonsense-instelling is het devies voor volgend jaar.
    Philip mag lekker bij de A1 blijven.Heeft het ook niet als trainer van een "top"team en zal dat ook nooit worden. Te timide!!

Routinier
    Disselbak is op de goeie weg Disselbak's schermafbeelding
    Registratie
    8 februari 2011
    Punten
    4.752

Standaard

Die bestaat...z'n naam is al genoemd. Advocaat is het in elk geval niet. Dat is minimaal dezelfde slappe hap als we al een hele tijd gewend zijn. Moeten we dat willen?
    PSV-Forum-Bejaarde since 2003-Still the same,only 100 pounds less fat

Assistent Coach
    Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan's schermafbeelding
    Registratie
    14 november 2008
    Punten
    24.733

Standaard

Cocu valt me wel tegen als coach, hij doet namelijk niets anders dan dat Rutten zou doen. Er is geen enkele visie.
    Al sinds hij assistent van Bert werd en ook later toen ik hem zo onbewogen op de bank naast Rutten zag, heb ik geroepen dat Phillip te timide is voor dit niveau. Je hoeft natuurlijk niet als een dorpsgek langs de lijn gaan schreeuwen maar hij straalt echt werkelijk niets uit. Ik mocht dat allemaal niet zeggen omdat wij het hier over een clubicoon hadden. Gelukkig zijn er nu meerdere mensen die dat constateren.

Routinier
    Sssupergrobert is een lichtend voorbeeld voor velen Sssupergrobert is een lichtend voorbeeld voor velen Sssupergrobert is een lichtend voorbeeld voor velen Sssupergrobert is een lichtend voorbeeld voor velen Sssupergrobert is een lichtend voorbeeld voor velen Sssupergrobert's schermafbeelding
    Registratie
    19 augustus 2011
    Punten
    4.331

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iraanse psv-fan Bekijk bericht
    Al sinds hij assistent van Bert werd en ook later toen ik hem zo onbewogen op de bank naast Rutten zag, heb ik geroepen dat Phillip te timide is voor dit niveau. Je hoeft natuurlijk niet als een dorpsgek langs de lijn gaan schreeuwen maar hij straalt echt werkelijk niets uit. Ik mocht dat allemaal niet zeggen omdat wij het hier over een clubicoon hadden. Gelukkig zijn er nu meerdere mensen die dat constateren.
    Ik heb liever iemand die "rust" uitstraalt als het niet goed gaat, dan iemand die als een dolle gaat staan schreeuwen en springen.
    Daarnaast vind ik dat we Cocu ten alle tijden moeten steunen. Het zal je namelijk maar gevraagd worden om Fred Rutten te gaan vervangen en iets te gaan maken van een dolend elftal in 3 dagen.
    Dat lukt niemand.

Assistent Coach
    Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan's schermafbeelding
    Registratie
    14 november 2008
    Punten
    24.733

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sssupergrobert Bekijk bericht
    Ik heb liever iemand die "rust" uitstraalt als het niet goed gaat, dan iemand die als een dolle gaat staan schreeuwen en springen.
    Daarnaast vind ik dat we Cocu ten alle tijden moeten steunen. Het zal je namelijk maar gevraagd worden om Fred Rutten te gaan vervangen en iets te gaan maken van een dolend elftal in 3 dagen.
    Dat lukt niemand.
    Lezen is ook een kunst he? Ik zeg toch dat je geen schreuuwlelijk hoeft te zijn maar Cocu heeft niet eens een rustige uitstraling maar gewoon geen uitstraling. Rustig dat is Hiddink maar af en toe laat ie zich gelden, gaat ie gebaren en geeft ie de scheids op zijn donder. Ik hoef hier ook geen type Mourinho.
    En wie heeft het nou over wel of niet steunen? Kom op zeg, wat een dooddoener.

Aanvoerder
    Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93 is er één om zuinig op te zijn Sjoerd93's schermafbeelding
    Registratie
    10 mei 2009
    Punten
    14.970

Standaard

Cocu heeft Labyad en Wijnaldum omgedraaid. Hij heeft Manolev en Matavz, die onder Rutten áltijd speelden, gepasseerd. Depay heeft onder Rutten geloof ik één keer mogen invallen in de Eredivisie, onder Cocu krijgt hij veel meer minuten. Het roer is niet helemaal omgegooid, maar er zijn wel verschillen.

Sommigen (Derksen bijvoorbeeld) roepen ook nog wel eens dat Rutten nooit had moeten ontslagen, maar daarbij vergeten ze ook de sfeer die er op het laatst was. Rutten kon niets meer goed doen, bij het minste of geringste kwam er een fluitconcert. Cocu heeft meer krediet. Als die een keer Engelaar brengt om wat meer zekerheid te brengen, vindt men het prima. Dat was onder Rutten wel anders.

Basisspeler
    Robaljo is op de goeie weg Robaljo's schermafbeelding
    Registratie
    27 februari 2011
    Punten
    2.076

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iraanse psv-fan Bekijk bericht
    Lezen is ook een kunst he? Ik zeg toch dat je geen schreuuwlelijk hoeft te zijn maar Cocu heeft niet eens een rustige uitstraling maar gewoon geen uitstraling. Rustig dat is Hiddink maar af en toe laat ie zich gelden, gaat ie gebaren en geeft ie de scheids op zijn donder. Ik hoef hier ook geen type Mourinho.
    En wie heeft het nou over wel of niet steunen? Kom op zeg, wat een dooddoener.
    Zo, dit is duidelijke taal. Nu de nieuwe trainer nog..........duidelijk zijn en we worden misschien weer een keer 3e.

Routinier
    Registratie
    8 februari 2011
    Punten
    4.752

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sssupergrobert Bekijk bericht
    Ik heb liever iemand die "rust" uitstraalt als het niet goed gaat
    Rust prima...maar daadkracht is ook van belang. En ik mis bij Cocu toch echt nog e.e.a. Ik ben nog niet erg rouwig dat Cocu het stokje volgend jaar nog niet overneemt. Tot nu toe overtuigd hij niet erg.
    Aan de andere kant....als het Advocaat gaat worden, gaat het niet veel beter worden vrees ik.

Administrator
    Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    47.853

Standaard

@thijsslegers

Keeperstrainer #Scheutjens heeft z'n aflopende contract met 3 jaar verlengd. #PSV
    The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid

Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.775

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kronos Bekijk bericht
    @thijsslegers

Keeperstrainer #Scheutjens heeft z'n aflopende contract met 3 jaar verlengd. #PSV
    En heeft deze man kwaliteit? De kwaliteit van de keepers is (nog) niet om over naar huis te schrijven.

Routinier
    Registratie
    8 februari 2011
    Punten
    4.752

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikasa Bekijk bericht
    En heeft deze man kwaliteit? De kwaliteit van de keepers is (nog) niet om over naar huis te schrijven.
    Denk niet dat dat aan de keeerstrainer ligt....maar aan degene die ze wilde hebben

Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.775

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Disselbak Bekijk bericht
    Denk niet dat dat aan de keeerstrainer ligt....maar aan degene die ze wilde hebben
    Nou ja, vinden wij dan dat Isaksson beter is geworden onder de trainingen van Scheutjens? Ik weet het niet, hoor. Ik ken de beste man niet. Ik heb alleen wat vragen.

Routinier
    Registratie
    8 februari 2011
    Punten
    4.752

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikasa Bekijk bericht
    Nou ja, vinden wij dan dat Isaksson beter is geworden onder de trainingen van Scheutjens? Ik weet het niet, hoor. Ik ken de beste man niet. Ik heb alleen wat vragen.
    Isaksson WAS al niet zo'n ster....daar ligt het grotere probleem.

Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.775

Standaard

Isaksson WAS al niet zo'n ster....daar ligt het grotere probleem.
    Je hoeft mij niet te overtuigen over de (ontbrekende) kwaliteiten van Isaksson. Ik probeer alleen uit te vinden of we blij moeten zijn met de contractverlenging van Scheutjens of juist niet. Of dat het wellicht helemaal niets uitmaakt wie de keepers traint.

Routinier
    Registratie
    8 februari 2011
    Punten
    4.752

Standaard

Noem mij een GOEDE keeperstrainer....op Frans Hoek na....

Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.775

Standaard

Joh, ik heb geen idee. Maar ik zag in gedachten alle juichkreten al voorbij komen en vroeg mij af of dit terecht was.

Administrator
    Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    47.853

Standaard

Noem mij een GOEDE keeperstrainer....op Frans Hoek na....
    Noem mij eens op hoe jij wil beoordelen hoe goed een keeperstrainer is....
    The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid

Routinier
    Registratie
    8 februari 2011
    Punten
    4.752

Standaard

Goed lezen..dat wil IK ook helemaal niet... Er is echter iemand, die vraagtekens zet bij de kwaliteiten van de keeperstrainer en diens contractverlenging.

En goed...er is in ons land, tot nu toe maar 1 keeper/keeperstrainer, die zelfs een trainingsmethode voor keepers heeft ontwikkeld. En dat is dus Frans Hoek. En ja...die methode wordt alom geroemd (internationaal). Ik denk dat we dus kunnen stellen, dat Frans Hoek in elk geval een goede keeperstrainer is geweest. Daar mag je anders over denken, maar zelfs in de KNVB-keeperstrainerscursussen, komt de stof van Frans Hoek als leidraad naar voren.

Maar...ik ben het met je eens: kwaliteit van keeperstrainers is heel moeilijk (zo niet NIET) meetbaar voor ons leken en supporters.
    Laatst gewijzigd door Disselbak; 24 april 2012 om 18:58

Jeugdspeler
    strijp wordt snel een beroemdheid, let maar op strijp wordt snel een beroemdheid, let maar op
    Registratie
    25 april 2012
    Punten
    1.404

Standaard

Philip Cocu na Roda - PSV (1-3):

slordig in de tweede helft
    concentratie
    vergeten de wedstrijd neutraal te maken (of hoor ik het niet goed?)
    tegenstander kan terugkomen, vanuit de reactie
    daarna niks weggegeven

Kortom: het taalgebruik van Fred Rutten is niet verdwenen uit de Frederiklaan. (Gewoon zomaar een observatie.)

Jeugdspeler
    strijp wordt snel een beroemdheid, let maar op strijp wordt snel een beroemdheid, let maar op
    Registratie
    25 april 2012
    Punten
    1.404

Standaard

Mooie gedachte, maar helaas: dat bestaat niet. Misschien lukte het Barcelona af en toe.
    Je kunt niet 90 minuten aanvallen. Je zult de wedstrijd moeten indelen en opbouwen, zoals Cocu en Van Bommel dat indertijd goed konden doen. Heb de indruk dat PSV zich de laatste tijd voor rust leeg speelt en na rust zijn trekken thuis krijgt. Het moderne voetbal is al erg snel en fysiek. PSV heeft en krijgt de spelers niet om de hele wedstrijd te jagen. En (de wat trage) Strootman is moeilijk te vervangen. (En hou er ook maar rekening mee dat Van Bommel volgend jaar niet meer de oude Van Bommel is.)

Invaller
    Van der Gijp is op de goeie weg Van der Gijp's schermafbeelding
    Registratie
    13 november 2008
    Punten
    3.871

Standaard

Als PSV weer als vanouds kan leunen op een solide verdediging, kan het ook de momenten kiezen om in de aanval te gaan en een doelpunt te scoren.
    Nu heeft het voetbal van PSV veel weg van het "kip zonder kop-" voetbal van Ajax: spelen op balbezit en als de gelegenheid zich voordoet vol op de aanval gaan. Niet de beste optie als je weet dat je kwetsbaar bent in de omschakeling...
    maak mij de pis niet lauw

+ Reageren op discussie Nieuwe Berichten

Topic-informatie

Users Browsing this Thread

Dit topic wordt op dit moment gelezen door 2 forummers. (0 leden en 2 gasten)

Tags voor dit topic

Regels voor berichten