+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 419 EersteEerste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 52 102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 60 van 12548

Discussie: Studio Voetbal / Voetbal International / Eredivisie Live

Deze gebruiker is verwijderd. M@ximus is op de goeie weg
    Registratie
    12 november 2008

Standaard

1. Honda is te duur voor 10 miljoen tenzij je interessante constructied weet te bedenken echter is het dan rendabel voor PSV, Honda en VVV? 1 partij wordt altijd benadeeld......slagen tot succes? Neej!

2. Waar moet Honda spelen? We hebben Bakkal, Afellay, Nijland en ook Ola als nr. 10 of aanvallende middenvelder.

3. Als controleur krijgen Simons en Engelaar echt wel de voorkeur met hun ervaring en routine...alleen maar talenten levert ook geen renedement.

4. Ik zou De Guzman halen transfervrij na dit seizoen, Afellay lekker verkopen en met De Guzman en een echte spits PSV CL laten spelen.

Basisspeler
    Davy-040 is op de goeie weg Davy-040's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    4.413

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M@ximus Bekijk bericht
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    1. Honda is te duur voor 10 miljoen tenzij je interessante constructied weet te bedenken echter is het dan rendabel voor PSV, Honda en VVV? 1 partij wordt altijd benadeeld......slagen tot succes? Neej!

2. Waar moet Honda spelen? We hebben Bakkal, Afellay, Nijland en ook Ola als nr. 10 of aanvallende middenvelder.

3. Als controleur krijgen Simons en Engelaar echt wel de voorkeur met hun ervaring en routine...alleen maar talenten levert ook geen renedement.

4. Ik zou De Guzman halen transfervrij na dit seizoen, Afellay lekker verkopen en met De Guzman en een echte spits PSV CL laten spelen.
    De Guzman is bezig met een Spaanse subtopper.
    ---- Mertens----Matavz----Lens-------------
    ---
    Strootman--Toivonen--Wijnaldum--------
    Pieters-----Derijck--Zanka----Atiba
    ------------------Tyton---------------

Deze gebruiker is verwijderd. M@ximus is op de goeie weg
    Registratie
    12 november 2008

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davy-040 Bekijk bericht
    De Guzman is bezig met een Spaanse subtopper.
    Tja, of dat verstandig is..De Guzman zou Feyenoord wel eens CL kunnen bezorgen.....20 miljoen zou dat in gunstigste geval kunnen opleveren.
    Of je daar Honda voor moet over hebben die eigendom is van externe mensen......tjaaaaaaaaaaaaaaa

Terreinknecht
    Stifler is op de goeie weg Stifler's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    2.787

Standaard

Tja, of dat verstandig is..De Guzman zou Feyenoord wel eens CL kunnen bezorgen.....20 miljoen zou dat in gunstigste geval kunnen opleveren.
    Of je daar Honda voor moet over hebben die eigendom is van externe mensen......tjaaaaaaaaaaaaaaa
    ach ze zijn bij feyenoord niet anders gewend.
    die vullen het ene gat met het ander op momenteel.

bah bah me gisteren weer rot geergerd aan die kraaij.
    dat ie net als zijn pa de eer aan zichzelf houd.
    99% of your life is what you make of it.
    So if you say your life sucks.......YOU SUCK!!

Administrator met een dansprobleem...
    Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    67.978

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark van Bommel Bekijk bericht
    Is 't nou echt nodig om dit in 3 topics te posten?
    Misschien moet 'ie 'm voor z'n verjaardag vragen...
    Just so you know; I have never faked a sarcasm in my life.

Invaller
    BartR is op de goeie weg
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    4.003

Standaard

Mee eens. Van Der Gijp zei het gisteravond ook al, PSV moet Honda niet kopen, al wordt Afellay verkocht dan heb je alsnog Bakkal achter de hand. Overigens is het Valencia die interesse heeft in De Guzman. Maar ik denk dat Feyenoord hem voor elk bod onder de 8 miljoen moet houden. De kans is groot dat hij dit seizoen meer op gaat leveren (als Feyenoord bijv. de CL haalt). Ik denk dat Valencia namelijk niet veel meer als 5 miljoen zal willen uitgeven aan De Guzman. Ten eerste zit Valencia in financiele problemen en is De Guzman vorig jaar lang geblesseerd geweest. De taak aan PSV is óf hem in de winter tegen een zacht prijsje halen, of in de zomer gratis ophalen en een mooi appartementje in het centrum van Eindhoven voor hem regelen. Misschien dat je in de winter een ruil kan maken met De Guzman voor Koevermans of Kromkamp? (ik denk dat ze de laatste niet nodig hebben, maar Feyenoord zit vrij krap met ervaring en helemaal in de verdediging).

Ballenjongen
    paulus01 is op de goeie weg paulus01's schermafbeelding
    Registratie
    19 augustus 2009
    Punten
    2.726

Standaard

Ik heb me gisteren toch wel weer redelijk zitten ergeren aan VI. Echt, hoe vaak kun je het woord Jupiler wel niet zeggen. Volgens mij was Derksen ook niet helemaal vrolijk van al die bierreclame, getuige ook zijn opmerking dat 'ze' er zo pontificaal bier in beeld hebben gezet.

Vd Gijp begint echt een act te worden (al was hij dat eigenlijk al). Toch erg als je een karikatuur van jezelf bent geworden.
    Die voegt naar mijn mening echt heel weinig toe de laatste uitzendingen. Tuurlijk, hij is heeeel af en toe grappig, maar is dat genoeg om een hele uitzending daar te moeten zitten? Gisteren heeft hij nauwelijks iets (laat staan zinnigs) gezegd.

Genee is het betwetertje, probeert te scoren over de rug van Derksen en denkt leuke grappen te kunnen maken als Derksen serieus het laatste nieuws doorneemt.
    Derksen irriteert dat duidelijk.
    Derksen maakt het voor mij nog enigszins de moeite waard. Zijn humor is minder misplaatst en heeft in ieder geval nog altijd wat serieuze zaken te melden.
    Kraaij vind ik ook lang niet zo slecht....tuurlijk heeft ie af en toe wat overdreven reacties, maar probeert toch her en der wat nieuwtjes te noemen.

In tegenstelling tot vd Gijp die echt in het verleden blijft hangen.

Supporter never zombie is op de goeie weg
    Registratie
    4 augustus 2009

Standaard

VI is het beste daar hoor ik teminste nog eens Info die ik nog niet eerder had gehoord! zoals die Feyenoord fan in Japan die Honda wil kopen voor Feyenoord!

Ballenjongen
    Registratie
    19 augustus 2009
    Punten
    2.726

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door never zombie Bekijk bericht
    VI is het beste daar hoor ik teminste nog eens Info die ik nog niet eerder had gehoord! zoals die Feyenoord fan in Japan die Honda wil kopen voor Feyenoord!
    Als je gewoon de nieuwssites in de gaten houdt, had je dat al lang voor de uitzending geweten

Invaller
    BartR is op de goeie weg
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    4.003

Standaard

Idd, dat is echt al 3 dagen bekend. Stond al op zo'n beetje alle sites. Maar VI komt nog weleens met ('schokkende') achtergrondinformatie.

Invaller
    Van der Gijp is op de goeie weg Van der Gijp's schermafbeelding
    Registratie
    13 november 2008
    Punten
    3.871

Standaard

Lekker hoe Hanssie gisteren weer te kakken werd gezet.
    Telkens als ie wat wou zeggen werd door Wilfred reclame aangekondigd.

Hep ie nou nog iets (zinnigs) over Ajax verteld?
    Hij moest die drol toch effe kwijt...
    maak mij de pis niet lauw

Assistent Coach
    Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro's schermafbeelding
    Registratie
    15 augustus 2008
    Punten
    29.145

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BartR Bekijk bericht
    Idd, dat is echt al 3 dagen bekend. Stond al op zo'n beetje alle sites. Maar VI komt nog weleens met ('schokkende') achtergrondinformatie.
    Die sites hadden het van VI. Vorige week gaf Derksen het al aan.

Jeugdspeler
    harlingen is op de goeie weg harlingen's schermafbeelding
    Registratie
    13 november 2008
    Punten
    3.629

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Van der Gijp Bekijk bericht
    Lekker hoe Hanssie gisteren weer te kakken werd gezet.
    Telkens als ie wat wou zeggen werd door Wilfred reclame aangekondigd.

Hep ie nou nog iets (zinnigs) over Ajax verteld?
    Hij moest die drol toch effe kwijt...
    nee, zoals altijd: nix zinnigs

Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    67.978

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harlingen Bekijk bericht
    nee, zoals altijd: nix zinnigs
    Ben ik niet helemaal met je eens. Ik wist niet dat ajaks in zulk zwaar weer zit, financiëel gezien.

Ballenjongen
    Registratie
    19 augustus 2009
    Punten
    2.726

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bacchus Bekijk bericht
    Ben ik niet helemaal met je eens. Ik wist niet dat ajaks in zulk zwaar weer zit, financiëel gezien.
    En Feyenoord dan?!?! Kunnen (alweer) spelerssalarissen niet betalen....
    True Champions always survive

Jeugdspeler
    harlingen is op de goeie weg harlingen's schermafbeelding
    Registratie
    13 november 2008
    Punten
    3.629

Standaard

hebben 2 potjes
    één voor transfers en één voor lonen
    transfers tot de nok toe vol en lonen tot op de bodem leeg.lijkt me financiëel een vraag van prioriteiten stellen dan wel afstemmen op elkaar.
    overigens is het al een tijdje bekend, dat de lonen daar in A"dam heftig op het budget drukken.

Registratie
    12 november 2008
    Punten
    67.978

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harlingen Bekijk bericht
    hebben 2 potjes
    één voor transfers en één voor lonen
    transfers tot de nok toe vol en lonen tot op de bodem leeg.lijkt me financiëel een vraag van prioriteiten stellen dan wel afstemmen op elkaar.
    overigens is het al een tijdje bekend, dat de lonen daar in A"dam heftig op het budget drukken.
    Sympathiek dat je het me nog eens uitlegt, maar dat had die domme, gekke, niet serieus te nemen Kraaij gisteren al prima gedaan.

Registratie
    12 november 2008
    Punten
    67.978

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulus01 Bekijk bericht
    Da's net zo goed schokkend, maar dat nieuws kwam van Derksen.
    Er werd gesteld dat Kraaij niks zinnigs te melden had en daar ben ik het in dit geval niet mee eens.

Het beleid van Bosz, gaat Feyenoord nog zuur opbreken.

Ballenjongen
    Registratie
    19 augustus 2009
    Punten
    2.726

Standaard

Da's net zo goed schokkend, maar dat nieuws kwam van Derksen.
    Er werd gesteld dat Kraaij niks zinnigs te melden had en daar ben ik het in dit geval niet mee eens.

Het beleid van Bosz, gaat Feyenoord nog zuur opbreken.
    Ah, my bad....niet goed gekeken dan, dacht dat het over VI in zijn algemeenheid ging.
    Mee eens, Kraaij zegt zeker wel eens wat zinnigs

off: Bosz had geen best beleid....hoe groot is het aandeel van Gullit uiteindelijk geweest? (was ook om niet over naar huis te schrijven).
    True Champions always survive

Registratie
    12 november 2008
    Punten
    67.978

Standaard

Ah, my bad....niet goed gekeken dan, dacht dat het over VI in zijn algemeenheid ging.
    Mee eens, Kraaij zegt zeker wel eens wat zinnigs

off: Bosz had geen best beleid....hoe groot is het aandeel van Gullit uiteindelijk geweest? (was ook om niet over naar huis te schrijven).
    Gullit was de 'founding father' van het huidige probleem...

Moderator
    Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel's schermafbeelding
    Registratie
    31 oktober 2008
    Punten
    51.086

Standaard

En dan later bij Talpa als "analist" Feyenoord helemaal tot de grond toe afbranden. Die man is niet goed wijs..:o
    Don't you think if I were wrong, I'd know it?

Dr. Sheldon Lee Cooper

Assistent Coach
    Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro's schermafbeelding
    Registratie
    15 augustus 2008
    Punten
    29.145

Standaard

Ik had altijd het gevoel dat Wotte daar het meest verantwoordelijk voor was.

Het was gisteren in ieder geval weer lachen toen Kraaij jr zich genaaid voelde.

Basisspeler
    Joël wordt snel een beroemdheid, let maar op Joël wordt snel een beroemdheid, let maar op Joël's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    5.341

Standaard

Een programma met Hugo Borst en Johan Derksen samen zou pas geweldig zijn lijkt me. En dan samen met Wilfred Genee en een gast.

Kezza1979
    Gast

Standaard

dat is wel weer het fijne aan PSV
    over salarissen of uitleg over schulden zul je zelden iets in de media horen

Moderator
    Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    40.895

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kezza1979 Bekijk bericht
    dat is wel weer het fijne aan PSV
    over salarissen of uitleg over schulden zul je zelden iets in de media horen
    Nee, die hebben fans die klagen dat de club geen tientallen miljoenen gaat uitgeven aan transfers.
    Dont get mad
    Get even!

Moderator
    Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    40.895

Standaard

Sympathiek dat je het me nog eens uitlegt, maar dat had die domme, gekke, niet serieus te nemen Kraaij gisteren al prima gedaan.
    Inderdaad, Kraaij is de perfecte persoon om alles in Jip en Janneke taal uit te leggen

Zou Kraaij voor aanvang een nieuwtje krijgen van Genee of Derksen zodat hij ook wat te vertellen heeft?
    Dont get mad
    Get even!

Kezza1979
    Gast

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoetierick Bekijk bericht
    Zou Kraaij voor aanvang een nieuwtje krijgen van Genee of Derksen zodat hij ook wat te vertellen heeft?

Terreinknecht
    Fuchser is op de goeie weg
    Registratie
    19 december 2008
    Punten
    3.185

Standaard

Ik persoonlijk vind SV veel beter dan VI. SV heeft veel meer dat huiskamer sfeertje en benaderd voetbal realistischer. VI is zo zwart-wit, en dan vooral Derksen. SV weet veel beter de nuance te vinden en relativeert veel beter.

Daarnaast vind ik Genee gewoon echt heel erg slecht. Die eeuwige geforceerde grappen en bruggetjes. En dan probeert ie ook mensen vast te pinnen op uitspraken die hij te letterlijk neemt of waarvan ieder weldenkend mens de nuance wel aan kan voelen. Jack van Gelder doet dat naar mijn mening veel beter. Alleen aan Mulder senior kan ik me soms iriteren. Van der Gijp vind ik trouwens echt geweldig!!

Jeugdspeler
    eenzamespits is op de goeie weg
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    5.086

Standaard

VI is te vaak te melig.
    De insteek is ook anders gewoon wat mannen die lullen over voetbal.
    Kraaij is niet alleen super irritant, hij heeft ook echt weinig zinnigs te melden.
    Dat gelul over Leonardo bijvoorbeeld, waar haalt hij het vandaan.Ik kan me ook niet voorstellen dat Kraaij contacten heeft waar dan ook. Hij doet alsof hij overal wel zo'n beetje rondhang en met iedereen praat, maar op grond van wat? Zijn imposante voetbal carriere? Ik denk dat ieder echt nieuwtje komt van de redactie van de VI en dat er geoefend wordt met hem. Het nieuwtje over AJAX,is toch niet echt een nieuwtje voor mij niet in ieder geval.
    Weet je wat een nieuwtje is? dat het zo werkt bij iedere club. het transfer budget is bij ieder club een apart potje. En dat is logisch omdat je dat soort dingen apart zet om aankopen te kunnen doen. En het probleem is bij iedere club hetzelfde er is wel geld voor transfers maar niet meer voor de absurde salarissen. Vraag maar aanNijland en Ron Jans of aan Joop Munstermans.
    En Jol heeft al heeeel vaak aangegeven scorend vermogen te willen.

Nee nieuwswaarde technisch is Kraaij niet nodig, voor de humor in mijn ogen heb je hem ook niet nodig, ik denk dat hij er zit voor de vrouwen of zo die schijnen hem leuk te vinden.
    Nee zet er gewoon afwisselnde gasten bij of leuke oud voetballers, broertjes Kerkhof, Vanenburg, Kieft, Kraaij senior etc

Ik vind VI wel leuker om te kijken dat SV omdat het gezelliger is kwa sfeer. Maar als je Youri mulder wegdenkt bij SV dan is het nivo hoger
    denk eraan wat er ook gebeurt altijd blijven lachen

Registratie
    12 november 2008
    Punten
    67.978

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoetierick Bekijk bericht
    Inderdaad, Kraaij is de perfecte persoon om alles in Jip en Janneke taal uit te leggen

En 'm dan niet aan het woord laten... Dat zou wel heel erg grof zijn.

+ Reageren op discussie Nieuwe Berichten

Topic-informatie

Users Browsing this Thread

Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)

Tags voor dit topic

Regels voor berichten