Vond het ook een mooi interview. Fijn ook dat het extra lang was. Vond de uitspraak dat Brands meer op de Herdgang moest worden gezien opvallend.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Vond het ook een mooi interview. Fijn ook dat het extra lang was. Vond de uitspraak dat Brands meer op de Herdgang moest worden gezien opvallend.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ja inderdaad, dat viel me ook op..This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Nog meer noemenswaardigheden die interessant zijn voor de toekomst van onze club?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Nee eigenlijk niet hoor, het gaat verder meer over de loopbaan van Mark, leuk stuk.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
-Identiteit ?Ik heb mijn eigen herinneringen van PSV, die neem ik mee zo lang ik verder leef.
-oja, Revolutie!
-Mijn forumnaam zal niet meer veranderen
Mark zijn laatste goal bij PSV. (Bij een training van vandaag)
COME ON PSV, COME ON PSV!!!!!!
Weet niet wie het doet, maar iig eens iemand die een normale voorzet kan geven.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente
Zonder tegenstander in de buurt....This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Wat betreft die filmpjes....wat moet het toch te gek zijn om profvoetballer te zijn. Prachtig.
Laatst gewijzigd door Weltmeister; 16 mei 2013 om 13:59
Was dat weer Ritzmaier, die op zijn nek sprong? Die waren in dat filmpje van gisteren ook al aan het dollen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Nou hè!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Prachtig. Geen zorgen om inkomsten. Geen zorgen of je wel genoeg beweegt of goed eet. Alles prima geregeld. Hele dag een beetje tegen een bal aanschieten.
En tuurlijk, je zult niet veel thuis zijn. Je zult het niet altijd leuk vinden als de media of supporters iets van je vinden of iets tegen je roepen. Of teleurstelling na een nederlaag.
Maar potverdorie....profvoetballer zijn.
Dat is toch geen nadeel?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Gezien de outfit lijkt het me een trainer of een keeper...?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ook dit seizoen biedt de Philips Sport Vereniging de cursus "Omgaan met teleurstellingen" weer aan!
Ik las laatst het interview met van Bommel in de Volkskrant. Toen had ik eerder het tegenovergestelde gevoel. Als je las hoe hij zich voorbereide, welke consequenties het heeft op een normaal leven. Altijd een focus op gezondheid en conditie. Dan zie je ook wat je er voor moet laten.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Of moeten we zeggen wat sommigen er voor laten. Zo heb je blijkbaar ook spelers die lekker gaan drinken in de stad waar de rivaal z'n kampioenschap viert, daarvan lijkt het verhaal wellicht meer op het beeld wat je schetst.
MARK MOET BLIJVEN!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
(of hadden we dat al gezegd....)
Dat viel mij ook al op...This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Wat dat betreft is zo'n Bommel toch ook belangrijk hoor, voor die jonge gasten...
Ja dan zou ik ook stoppen als ik Mark was, dat gekloot van Ritzmaier de hele tijd.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ach, dat zie je op de amateurvelden toch ook elke dag...This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Maoist van lichte zeden
stond in de VI dat hij zich veel met Van Ooijen en Ritzmayer bezig houdt inderdaad
Ik neem aan dat ik hier deze link naar een site met ingescande pagina's van dat interview mag plaatsen. Zo niet, dan verontschuldig ik mij, maar wilde het jullie niet onthouden.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, PSV ik hou van jou
Dank. Leuk om te lezen!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Mooi stuk. Wat een geweldenaar is Mark toch.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Twee dingen, die mij opvielen. Erik Pieters is altijd vroeg op de club. Verbeek had een lijstje met tekortkomingen. De schrijver stelt dat hij dit verkeerd gezien heeft. Ik denk dat Verbeek dit goed gezien heeft. Het zijn ook Van Bommels mindere punten, maar hij heeft blijkbaar genoeg sterke punten om 8 jaar in de absolute top te voetballen.
Mooi! Als 'em dat in een van z'n laatste wedstrijden toch nog gelukt was. Had ik 'm wel gegund.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Bedankt! Binnenkort maar eens lezen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Die comments ook onder dat filmpje:
"Go to Sienna, no time to explain!" en "Go, donkey, go!"![]()
Dat lachen met de scheidsrechter heb ik dit seizoen toch vaak gemistThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ja vind je het gek, met al die zuurpruimen als Blom, Vink en Liesveld.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Nee, geef van Bommel ook niet de schuld natuurlijkThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Dit topic wordt op dit moment gelezen door 2 forummers. (0 leden en 2 gasten)