+ Reageren op discussie
Pagina 69 van 69 EersteEerste ... 19 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69
Weergegeven resultaten: 2.041 t/m 2.065 van 2065

Discussie: Mark van Bommel (M)

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Primera División & Serie A 2011-2012
    Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again's schermafbeelding
    Registratie
    22 oktober 2011
    Punten
    11.512

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phillip Cocu Bekijk bericht
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Iemand toevallig het redelijk lange artikel van Mark gelezen in de VI ? Ik vond het wel mooi om te lezen.
    Vond het ook een mooi interview. Fijn ook dat het extra lang was. Vond de uitspraak dat Brands meer op de Herdgang moest worden gezien opvallend.

Voorheen Ibrahim Afellay
    Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu's schermafbeelding
    Registratie
    9 februari 2009
    Punten
    24.556

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay_again Bekijk bericht
    Vond het ook een mooi interview. Fijn ook dat het extra lang was. Vond de uitspraak dat Brands meer op de Herdgang moest worden gezien opvallend.
    Ja inderdaad, dat viel me ook op..

International
    Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister's schermafbeelding
    Registratie
    26 januari 2011
    Punten
    20.236

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phillip Cocu Bekijk bericht
    Ja inderdaad, dat viel me ook op..
    Nog meer noemenswaardigheden die interessant zijn voor de toekomst van onze club?

Voorheen Ibrahim Afellay
    Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu's schermafbeelding
    Registratie
    9 februari 2009
    Punten
    24.556

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weltmeister Bekijk bericht
    Nog meer noemenswaardigheden die interessant zijn voor de toekomst van onze club?
    Nee eigenlijk niet hoor, het gaat verder meer over de loopbaan van Mark, leuk stuk.
    -Identiteit ?Ik heb mijn eigen herinneringen van PSV, die neem ik mee zo lang ik verder leef.
    -oja, Revolutie!
    -Mijn forumnaam zal niet meer veranderen

Aanvoerder
    Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    22.592

Standaard

Mark zijn laatste goal bij PSV. (Bij een training van vandaag)

COME ON PSV, COME ON PSV!!!!!!

Aanvoerder
    Ralf Edström is een naam die iedereen kent Ralf Edström is een naam die iedereen kent Ralf Edström is een naam die iedereen kent Ralf Edström is een naam die iedereen kent Ralf Edström is een naam die iedereen kent Ralf Edström is een naam die iedereen kent Ralf Edström's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    18.781

Standaard

Weet niet wie het doet, maar iig eens iemand die een normale voorzet kan geven.
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente

International
    Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister's schermafbeelding
    Registratie
    26 januari 2011
    Punten
    20.236

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ralf Edström Bekijk bericht
    Zonder tegenstander in de buurt....

Wat betreft die filmpjes....wat moet het toch te gek zijn om profvoetballer te zijn. Prachtig.
    Laatst gewijzigd door Weltmeister; 16 mei 2013 om 13:59

Forummer van het Jaar 2012
    Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.537

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pimmet Bekijk bericht

Was dat weer Ritzmaier, die op zijn nek sprong? Die waren in dat filmpje van gisteren ook al aan het dollen.

Zonder tegenstand. Wat betreft die filmpjes....wat moet het toch te gek zijn om profvoetballer te zijn. Prachtig.
    Nou hè!

International
    Registratie
    26 januari 2011
    Punten
    20.236

Standaard

Prachtig. Geen zorgen om inkomsten. Geen zorgen of je wel genoeg beweegt of goed eet. Alles prima geregeld. Hele dag een beetje tegen een bal aanschieten.
    En tuurlijk, je zult niet veel thuis zijn. Je zult het niet altijd leuk vinden als de media of supporters iets van je vinden of iets tegen je roepen. Of teleurstelling na een nederlaag.
    Maar potverdorie....profvoetballer zijn.

Aanvoerder
    Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet is één van de grote meneren op het forum. Pimmet's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    22.592

Standaard

Prachtig. Geen zorgen om inkomsten. Geen zorgen of je wel genoeg beweegt of goed eet. Alles prima geregeld. Hele dag een beetje tegen een bal aanschieten.
    En tuurlijk, je zult niet veel thuis zijn. Je zult het niet altijd leuk vinden als de media of supporters iets van je vinden of iets tegen je roepen. Of teleurstelling na een nederlaag.
    Dat is toch geen nadeel?

Basisspeler
    Culemborg heeft een spectaculair aura over zich Culemborg heeft een spectaculair aura over zich Culemborg heeft een spectaculair aura over zich Culemborg's schermafbeelding
    Registratie
    10 december 2012
    Punten
    2.619

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ralf Edström Bekijk bericht
    Gezien de outfit lijkt het me een trainer of een keeper...?
    Ook dit seizoen biedt de Philips Sport Vereniging de cursus "Omgaan met teleurstellingen" weer aan!

Aanvoerder
    -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040-'s schermafbeelding
    Registratie
    7 juni 2011
    Punten
    11.152

Standaard

Ik las laatst het interview met van Bommel in de Volkskrant. Toen had ik eerder het tegenovergestelde gevoel. Als je las hoe hij zich voorbereide, welke consequenties het heeft op een normaal leven. Altijd een focus op gezondheid en conditie. Dan zie je ook wat je er voor moet laten.

Of moeten we zeggen wat sommigen er voor laten. Zo heb je blijkbaar ook spelers die lekker gaan drinken in de stad waar de rivaal z'n kampioenschap viert, daarvan lijkt het verhaal wellicht meer op het beeld wat je schetst.

Routinier
    boekhout een ongeslepen diamant boekhout een ongeslepen diamant boekhout een ongeslepen diamant
    Registratie
    13 november 2008
    Punten
    7.293

Standaard

MARK MOET BLIJVEN!

(of hadden we dat al gezegd....)

Routinier
    boekhout een ongeslepen diamant boekhout een ongeslepen diamant boekhout een ongeslepen diamant
    Registratie
    13 november 2008
    Punten
    7.293

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikasa Bekijk bericht
    Was dat weer Ritzmaier, die op zijn nek sprong? Die waren in dat filmpje van gisteren ook al aan het dollen.!
    Dat viel mij ook al op...

Wat dat betreft is zo'n Bommel toch ook belangrijk hoor, voor die jonge gasten...

Aanvoerder
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    22.592

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikasa Bekijk bericht
    Was dat weer Ritzmaier, die op zijn nek sprong? Die waren in dat filmpje van gisteren ook al aan het dollen.

Nou hè!
    Ja dan zou ik ook stoppen als ik Mark was, dat gekloot van Ritzmaier de hele tijd.

Aanvoerder
    De Bondscoach is één van de grote meneren op het forum. De Bondscoach is één van de grote meneren op het forum. De Bondscoach is één van de grote meneren op het forum. De Bondscoach is één van de grote meneren op het forum. De Bondscoach is één van de grote meneren op het forum. De Bondscoach is één van de grote meneren op het forum. De Bondscoach is één van de grote meneren op het forum. De Bondscoach is één van de grote meneren op het forum. De Bondscoach is één van de grote meneren op het forum. De Bondscoach is één van de grote meneren op het forum. De Bondscoach is één van de grote meneren op het forum. De Bondscoach's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    18.358

Standaard

Ach, dat zie je op de amateurvelden toch ook elke dag...
    Maoist van lichte zeden

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Primera División & Serie A 2011-2012
    Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again's schermafbeelding
    Registratie
    22 oktober 2011
    Punten
    11.512

Standaard

stond in de VI dat hij zich veel met Van Ooijen en Ritzmayer bezig houdt inderdaad

Jeugdforummer van het Jaar 2012
    vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss's schermafbeelding
    Registratie
    21 oktober 2010
    Punten
    15.040

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay_again Bekijk bericht
    stond in de VI dat hij zich veel met Van Ooijen en Ritzmayer bezig houdt inderdaad
    Ik neem aan dat ik hier deze link naar een site met ingescande pagina's van dat interview mag plaatsen. Zo niet, dan verontschuldig ik mij, maar wilde het jullie niet onthouden.
    rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, PSV ik hou van jou

International
    Registratie
    26 januari 2011
    Punten
    20.236

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vb0ss Bekijk bericht
    Ik neem aan dat ik hier deze link naar een site met ingescande pagina's van dat interview mag plaatsen. Zo niet, dan verontschuldig ik mij, maar wilde het jullie niet onthouden.
    Dank. Leuk om te lezen!

Forummer van het Jaar 2012
    Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.537

Standaard

Mooi stuk. Wat een geweldenaar is Mark toch.

Twee dingen, die mij opvielen. Erik Pieters is altijd vroeg op de club. Verbeek had een lijstje met tekortkomingen. De schrijver stelt dat hij dit verkeerd gezien heeft. Ik denk dat Verbeek dit goed gezien heeft. Het zijn ook Van Bommels mindere punten, maar hij heeft blijkbaar genoeg sterke punten om 8 jaar in de absolute top te voetballen.

Routinier
    Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn
    Registratie
    24 maart 2011
    Punten
    6.497

Standaard

Mooi! Als 'em dat in een van z'n laatste wedstrijden toch nog gelukt was. Had ik 'm wel gegund.

Bedankt! Binnenkort maar eens lezen.

Moderator
    Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    26.073

Standaard

Die comments ook onder dat filmpje:

"Go to Sienna, no time to explain!" en "Go, donkey, go!"

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen 2011-2012 Premier League
    robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11's schermafbeelding
    Registratie
    14 januari 2009
    Punten
    21.416

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruspe Bekijk bericht

Die comments ook onder dat filmpje:

"Go to Sienna, no time to explain!" en "Go, donkey, go!"
    Dat lachen met de scheidsrechter heb ik dit seizoen toch vaak gemist

Moderator
    Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe is één van de grote meneren op het forum. Kruspe's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    26.073

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robpsv11 Bekijk bericht
    Dat lachen met de scheidsrechter heb ik dit seizoen toch vaak gemist
    Ja vind je het gek, met al die zuurpruimen als Blom, Vink en Liesveld.

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen 2011-2012 Premier League
    robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11's schermafbeelding
    Registratie
    14 januari 2009
    Punten
    21.416

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruspe Bekijk bericht
    Ja vind je het gek, met al die zuurpruimen als Blom, Vink en Liesveld.
    Nee, geef van Bommel ook niet de schuld natuurlijk

+ Reageren op discussie Nieuwe Berichten

Topic-informatie

Users Browsing this Thread

Dit topic wordt op dit moment gelezen door 2 forummers. (0 leden en 2 gasten)

Tags voor dit topic

Regels voor berichten