Overschat je hem niet een beetje?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Overschat je hem niet een beetje?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
En een BentleyThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
COME ON PSV, COME ON PSV!!!!!!
It ain't over totdat dat dikke wijf gaat zingen
This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
![]()
rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, PSV ik hou van jou
Ook zo kansloos, hè. Ik snap wel dat Van Bommel en Strootman gek worden van zulke figuren.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
http://www.dumpert.nl/mediabase/6542...ioenschap.html
Blijft toch mooi.
ΠΣB Αϊντχόβεν!!..................................#letsdoittogether!
SV Waldhof Mannheim, mehr als ein Verein!
Wat vinden onze forum moslims hier van?
Meer op ad.nl.De Franse Bayern München-speler Franck Ribéry heeft woest gereageerd op de bierdouche die hij zaterdag na de wedstrijd onderging vanwege het kampioenschap in de Bundesliga. Hij zou zijn ploeggenoten van tevoren hebben gewaarschuwd dat het contact met alcoholische dranken indruist tegen zijn islamitische geloofsovertuiging.
Is Ribery een moslim? Blij dan dat ik een afvallige ben.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Revolutie! Kampioenswaardig is het woord.....
Nog een nieuwtje. Zou Robben dan vertrekken bij Bayern?
Over de toekomst van het Braziliaanse wonderkind Neymar gaan al langer geruchten. De topspits zou dicht bij een overgang staan naar FC Barcelona, maar de ex-vicevoorzitter van Santos, Vicente Cascione, zegt écht te weten waar hij naartoe gaat: naar Champions League-finalist en Duits kampioen Bayern München.
Terug naar Chelsea. Terug naar Mourinho.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Of als die Meulenstein weg is bij United, naar Manchester. Wat heeft die man een hekel aan Robben. Echt zo slecht dit om je landgenoot die ondanks zoveel blessures zoveel successen heeft gekend, overal in de media af te zeiken....This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Revolutie! Kampioenswaardig is het woord.....
This quote is hidden because you are ignoring this member. Show QuoteThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show QuoteWellicht inderdaad naar Manchester, maar dan niet naar Utd, maar naar City. Lijkt me een prima stap voor hem. Er komt daar waarschijnlijk een coach met een positieve en aanvallende instelling (Pelligrini), en City is natuurlijk een absolute topclub waar hij (als fit) nog een of twee jaar in de top kan spelen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid
Waarom?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Dont get madGet even!
This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Dan kunnen wij Robben huren.
COME ON PSV, COME ON PSV!!!!!!
It ain't over totdat dat dikke wijf gaat zingen
Omdat Götze en Neymar naar München (lijken) te komen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Of ze nemen wat voorzorgsmaatregelen omdat Robben nogal vaak geblesseerd is. Dan ligt de bal bij Robben.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Dont get madGet even!
Hij stond er al een tijdje naast ondanks dat 'ie fit was. En dat was dus tijdens dit seizoen, zonder Götze en wellicht Neymar. Het lijkt me voor hemzelf beter om naar een City te gaan. Lekker zijn mooie periode daar afsluiten met de CL-winst, en dan nog twee jaar in de top van de PL spelen. Prachtig toch?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Bij City ben je ook niet meer dan een speeltje.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Zou het niks voor hem zijn om de omgekeerde weg van Götze te bewandelen, en naar Dortmund gaan?
Dont get madGet even!
City heeft sinds een tijdje Txiki Begiristain als TD zitten, en die gaat nu Pelligrini aanstellen als coach. Ik heb dan ook de indruk dat ze daar nu in tegenstelling tot de afgelopen jaren wel beleid gaan proberen te voeren. Ik denk dat zijn kans op speeltijd bij City groter is dan bij het Bayern van volgend seizoen, eerlijk gezegd.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Götze speelde bij Dortmund meen ik meer op tien dan op de flank, toch? Daarbij lijkt me een aankoop van Robben ook niet echt bij het beleid van Borussia passen.
Hahaha, die Carlton Banks! The Fresh prince of Auschwitz. Die vraagt zich ieder jaar op 4 mei af welke ploeg daar gehuldigd wordt op de dam.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Kan ie maar beter wegblijven daar. Gaat hij juichen, zit hij zo twee jaar in de bak!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Carlton, ja! Dat was ook zo'n mislukte negert. The Fresh net-niet Prince of helemaal niets.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
You don't get what you want.
You get what you work for.
Van Marwijk: 'Jetro, wat wil je drinken?'This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Jetro: '2 bier'
Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)