Liverpool?
Liverpool?
Don't you think if I were wrong, I'd know it?
Dr. Sheldon Lee Cooper
Zou je denken hè...This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Nee, het gaat over Manchester United, van een fan.... (naam verwijderd = Ferguson)
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/foot...em/8414926.stm
(even naar beneden scrollen en dan staat er een klein kadertje met de quote van rusholmeruffians)
Opzienbarend.
PARTICK THISTLE - SCOTTISH DIVISION ONE - CHAMPIONS 2012/2013
Ik twijfelde inderdaad tussen L'pool en Man. United.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ik denk dat de schade bij ManU op zich wel meevalt, al zie ik vaak alleen samenvattingen op BBC ipv hele wedstrijden. Ze hebben natuurlijk ook wel een enorme blessuregolf op het moment, dat speelt zeer zeker mee. Net als bij Everton.
Dr. Sheldon Lee Cooper
Vreemd genoeg zien jullie meer van de Engelse competitie dan dat ik doe.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ok, de samenvatting op zaterdagavond zou ik kunnen kijken, maar omdat Leicester in de Championship speelt ben ik niet echt geinteresseerd in de PL.
Ik kijk en volg vrij veel buitenlands (vooral Engels en Duits) voetbal, interesseert me meer dan wat wat bijv. een RKC heeft gedaan in de competitie (tenzij PSV er voordeel bij kan hebben).This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Dr. Sheldon Lee Cooper
ach, ik zie vanmiddag veel engels voetbal maar het niveau is om te huilen. Behave de top 5 is de rest niet beter dan de clubs uit onze Mickey Mouse Liga.
Dan kijk je niet goed genoeg, het niveau is echt duidelijk n stuk hoger bij zeker de helftThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Dat valt allemaal reuze mee, het niveau word erg overschat. Natuurlijk is het Engels voetbal beter dan het Nederlandse maar Portsmouth bijv. vind ik niet beter dan Vitesse oid.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
You'd celebrate the minute you was having dough.
Portsmouth maakt gehakt van Vitesse lol.
---- Mertens----Matavz----Lens-------------
---Strootman--Toivonen--Wijnaldum--------
Pieters-----Derijck--Zanka----Atiba
------------------Tyton---------------
Teams als Fulham, Portsmouth etc gaan er op tegen Sparta.
Zelfs A. Cole zakte naar ver onder het nveau Manolev. Nee, het valt zwaar tegen qua spelniveau. Wel veel nutteloos rennen en vliegen, maar balletje aannemen is er nog steeds niet bij.
This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Dan moet je echt eens beter opletten, het niveau tussen een Hull-Portsmouth (de onderste regionen van de P. L. dus zeg maar) ligt een heeel stuk hoger dan Vitesse tegen Heracles (nu ong middenmootThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote)
Het tempo, spelinzicht, salaris, tactiek; allemaal veel beter.
WAT???!!!!????This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
portsmouth wint met een nulletje of vijf tegen vitesse!
fulham won vorige week nog met 3-0 tegen manchetster utd.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
ga maar 'ns na welke spelers die allemaal hebben.
(bullard, zamora, johnson, hangeland, schwarzer etc.)![]()
Maar goed, dat kwam vooral omdat Man UTD met 1 echte verdediger speelde omdat er 8 geblesseerde verdedigers warenThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
ja, zelfs carrick stond in het centrum:o.
Maar dan nog is het niveau van Fulham zó hoog.
Portsmouth, en zelfs Fulham minder dan Vitesse en Sparta...?
Sorry, maar dit kan ik echt niet serieus nemen hoor.
![]()
The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid
Plaats een willekeurige eredivisieclub in de premier league en ze degraderen direct. Structureel kunnen alleen PSV en Ajax zich handhaven. Twente, AZ en Feyenoord zouden strijden tegen degradatie, de rest degradeert direct. Het hele rechterrijtje zou minder dan 5 punten halen in 38 wedstrijden.
Alsof PSV niet tegen een RKC of Volendam zou kunnen verliezen?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
De Premier League heeft een hoger niveau, maar dat kun je niet middels de uitslagen claimen.
You don't get what you want.
You get what you work for.
Ik dacht dat jij verstand van Engels voetbal had? Vitesse maakt eerder gehakt van Portsmouth... die club is erg zwak dit jaar.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Juist voor de Engelse competitie zijn ze zwak!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
In de Eredivisie is Porsmouth gewoon een subtopper.
Alsof Vitesse zo'n wereldelftal heeft..:oThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Dr. Sheldon Lee Cooper
Dat heeft niks met verstand van Engels voetbal, maar met verstand van voetbal in het algemeen te maken. Als je stelt dat Vitesse gehakt zou maken van Portsmouth, durf ik heel snel in twijfel te trekken of dat laatste wel bij je aanwezig is...This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid
Natuurlijk maakt Vitesse geen gehakt van Portsmouth, heb ik dat gezegd? Goed lezen, ik heb gezegd dat ik Vitesse het eerder zie doen dan andersom, want Portsmouth is zwak dit jaar. Niet dat Vitesse sterk is, maar zeker wel iets sterker dan dit Portsmouth.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
En Davy, jij zei dat Portsmouth gehakt maakt van Vitesse en in Nederland subtopper zou zijn... Maken subtoppers gehakt van Vitesse?
En Loki, Twente is beter dan Ajax op dit moment, hoezo dan de redenering dat Ajax en PSV meezouden doen in het midden en Twente niet?
Winnen met minimaal 2 doelpunten verschil, meer kansen en meer balbezit hebben vind ik al gehakt maken van je tegenstander.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ik zal het nog sterker vertellen. Ik denk dat van het rechterrijtje ongeveer de helft niks in de Championship te vertellen heeft. En van de Eerste Divisie heeft heel misschien 1 club iets in League 1 te vertellen, maar clubs als Eindhoven en Haarlem en Fortuna hebben in Engeland in het profvoetbal niks te zoeken.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ik beaam dit.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Verwijder Ajax, PSV, Feyenoord en Twente (az is failliet) uit de eredivisie, en je krijgt een competitie die tussen het niveau Championship en coca cola league 1 ligt.
Ik ben ook van mening dat Ajax jonge verdedigers moet scouten in de championship, ik weet niet in hoeverre die haalbaar zijn maar ze zijn veel beter dan Wielaert.
Pfff, qua duwen en trekken doen ze het goed ja. Met de nederlandse/europese scheidsrechters eindigen die PL clubs elke wedstrijd met 8 man met al dat fysieke geklooi. Een ball in de voeten passen over 4 meter is echter een ander verhaal; bij die zogeheten subtoppers in de PL is dat een onmogelijke opgave.
Nee, kijk gewoon naar de balbehandeling en tactisch vernuft, die is gewoon erg treurig bij minimaal de helft van de PL clubs.
Daartegen voetballen bij de top 5 de echte europese/braziliaanse sterren, en zouden die clubs steeds medoen om de titel natuurlijk en waarschijnlijk ook vaak winnen. Arsenal/Aston Villa was bijv. een hele mooie pot, vooral door Arsenal. Villa kon weinig uitrichten.
Maar kom niet aan met Championship; dat is gewoon amateurwerk.
This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ik betwijfel dat je de Championship ooit goed gevolgd hebt.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
De Championship is een goede competitie maar absoluut niet beter dan de Eredivisie. PSV, Ajax en Twente zijn echt wel beter dan Newcastle en Norwich.
Norwich speelt niet eens Championship, dus ik vraag me af tot hoever jouw kennis mbt het Championship reikt.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Newcastle staat met overmacht bovenaan. PSV, Ajax (en Twente dit seizoen) zouden zich ook wel kunnen redden in de PL, waarschijnlijk. Verder is het Eredivisieniveau gewoon een stuk lager dan het Engelse niveau. Qua balsnelheid, maar vooral qua fysiek doen we zoveel onder.
Dr. Sheldon Lee Cooper
Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)