+ Reageren op discussie
Pagina 507 van 625 EersteEerste ... 7 407 457 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 557 607 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.181 t/m 15.210 van 18738

Discussie: Ajax

Invaller
    FMfanaat wordt snel een beroemdheid, let maar op FMfanaat wordt snel een beroemdheid, let maar op
    Registratie
    16 juni 2011
    Punten
    2.262

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huez Bekijk bericht
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Zeg nog eens.
    Ging verkeerd man, maar de spelers moeten wel verkocht worden anders lopen ze volgend jaar gratis de deur uit.

Assistent Coach
    Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan's schermafbeelding
    Registratie
    14 november 2008
    Punten
    24.482

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FMfanaat Bekijk bericht
    Denk dat ze bij elkaar minimaal 20 miljoen weer krijgen door het verkoop.
    Ik denk dat je te optimistisch bent
    Van der Wiel zou hoogstens 7 miljoen ofzo opleveren. En Vertonghen niet meer dan 10. Beiden hebben een kortdurend contract nog en van der Wiel komt net terug van een blessure. Bovendien worden beiden niet begeerd door de absolute top met veel geld: Valencia en Arsenal betalen namelijk nooit veel en zeker niet voor een verdediger. Barca, Chelsea, Real en Man City zijn niet echt in de race, tenzij ze naar PSG willen. Maar dat acht ik niet echt waarschijnlijk.

Invaller
    FMfanaat wordt snel een beroemdheid, let maar op FMfanaat wordt snel een beroemdheid, let maar op
    Registratie
    16 juni 2011
    Punten
    2.262

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iraanse psv-fan Bekijk bericht
    Van der Wiel zou hoogstens 7 miljoen ofzo opleveren. En Vertonghen niet meer dan 10. Beiden hebben een kortdurend contract nog en van der Wiel komt net terug van een blessure. Bovendien worden beiden niet begeerd door de absolute top met veel geld: Valencia en Arsenal betalen namelijk nooit veel en zeker niet voor een verdediger. Barca, Chelsea, Real en Man City zijn niet echt in de race, tenzij ze naar PSG willen. Maar dat acht ik niet echt waarschijnlijk.
    We zullen zien, Greg staat in de basis op het EK, als het Nederlands eftal het daar goed doet gaat zijn waarde ook omhoog, los van het feit of hij goed of slecht speelt.
    Ik denk serieus dat het minimaal 20 miljoen wordt voor beide.

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Primera División & Serie A 2011-2012
    Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again's schermafbeelding
    Registratie
    22 oktober 2011
    Punten
    11.512

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FMfanaat Bekijk bericht
    We zullen zien, Greg staat in de basis op het EK, als het Nederlands eftal het daar goed doet gaat zijn waarde ook omhoog, los van het feit of hij goed of slecht speelt.
    Ik denk serieus dat het minimaal 20 miljoen wordt voor beide.
    weet niet of het een uitgemaakte zaak ik dat hij in de basis staat. vond Boulah het goed doen. en van der wiel heeft natuurlijk geen wedstrijd ritme nog. we shall see

Routinier
    Nistelaria heeft een spectaculair aura over zich Nistelaria heeft een spectaculair aura over zich Nistelaria heeft een spectaculair aura over zich Nistelaria's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    7.528

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay_again Bekijk bericht
    weet niet of het een uitgemaakte zaak ik dat hij in de basis staat. vond Boulah het goed doen. en van der wiel heeft natuurlijk geen wedstrijd ritme nog. we shall see
    Bouhlarouz mist zo ongeveer alles wat een moderne back (zeker bij het Nederlands Elftal) moet hebben... Van der Wiel heeft vorige week z'n rentree gemaakt bij Ajax 1, dus die zal op het EK topfit zijn.
    Eens per jaar werd PSV kampioen

Forummer van het Jaar 2012
    Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.537

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay_again Bekijk bericht
    Wanneer vond jij Boulah het goed doen? De wedstrijd tegen Engeland staat nog op mijn netvlies. Dramatisch was hij toen!

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen 2011-2012 Premier League
    robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11's schermafbeelding
    Registratie
    14 januari 2009
    Punten
    21.416

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PSV033 Bekijk bericht
    Ik lees net dat de huldiging van Ajax bij Arena plaats zal vinden, waarschijnlijk op 3 mei.

Godzijdank, ik land op 6 mei (laatste speeldag) rond een uur of 6 op Schiphol en kom dan langs de Arena met de trein. Ik moet er toch werkelijk niet aan denken dat ik tussen die halve zolen terecht zou komen die hun kampioensfeestje vieren.
    Beetje jammer natuurlijk want de kans dat ze nu met elkaar gaan knokken is een stuk kleiner. Maar ik heb dat ze nog steeds zo lomp zijn en wat dingen uit hun stadion afbreken

Deze gebruiker is verwijderd. casper is op het moment niet iemand om rekening mee te houden
    Registratie
    4 december 2011

Standaard

als je ziet met wie ze zich willen versterken,die hebben wat te makken,daar kan psv nooit meer tegen op,hier moeten ze elk dubbeltje omdraaien terwijl in amsterdam de miljoenen weer binnenstromen

Administrator
    Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    47.853

Standaard

Denk dat Gergory na het EK gewoon weg is. Voor Vertonghen is er toch veel belangstelling, vooral Arsenal denk ik. Zij gaan beide weg, de vraag is alleen of ajax net zo veel kan cashen als zij in degachten hadden voor die twee. Ik denk het niet.
    Ik denk dat het probleem is dat Ajax te optimistisch zal zijn. Ze zijn verwend met clubs die belachelijke bedragen betaalden voor hun spelers, en schijnen nu te denken dat dat normaal is. Zie de reactie van Valencia toen ze kwamen voor Van der Wiel. Als ze op dat vlak niet realistischer gaan denken, raken ze Verthongen en Van der Wiel niet kwijt.
    The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid

Assistent Coach
    Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan's schermafbeelding
    Registratie
    14 november 2008
    Punten
    24.482

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door casper Bekijk bericht
    als je ziet met wie ze zich willen versterken,die hebben wat te makken,daar kan psv nooit meer tegen op,hier moeten ze elk dubbeltje omdraaien terwijl in amsterdam de miljoenen weer binnenstromen
    En diezelfde ajax maar ook Feyenoord hebben bewezen dat je itt psv niet met miljoenen hoeft te gaan smijten om goed te kunnen presteren. Ajax werd en wordt kampioen met 8 jeugdspelers die ze zelf hebben opgeleid. En Feyenoord wordt waarschijnlijk 2e/3e met jeugdspelers en een paar gehuurde spelers.
    Kopen zegt dus niets, dat bewezen ook de vele aankopen van van Basten.

Assistent Coach
    Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro's schermafbeelding
    Registratie
    15 augustus 2008
    Punten
    28.717

Standaard

Schone is transfervrij, Narsingh heeft nog maar een 1-jarig contract en Moisander een 2-jarig contract. Zo duur zullen ze niet zijn.
    Verstuurd vanaf mijn iPhone

Assistent Coach
    Registratie
    14 november 2008
    Punten
    24.482

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mocro Bekijk bericht
    Schone is transfervrij, Narsingh heeft nog maar een 1-jarig contract en Moisander een 2-jarig contract. Zo duur zullen ze niet zijn.
    2 jaar is toch relatief lang. Bovendien is er interesse uit Engeland en Spanje voor Moisander. AZ heeft gezien dat psv en Twente voor twee spelers van Feyenoord met een 1jarig contract, elk 5 miljoen hebben betaald. Daarom denk ik niet dat AZ zomaar akkoord gaat met een niet-marktconform bedrag voor een van hun dragende spelers.

Moderator
    Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel heeft veel om trots op te zijn Mark van Bommel's schermafbeelding
    Registratie
    31 oktober 2008
    Punten
    50.116

Standaard

2 jaar is toch relatief lang. Bovendien is er interesse uit Engeland en Spanje voor Moisander. AZ heeft gezien dat psv en Twente voor twee spelers van Feyenoord met een 1jarig contract, elk 5 miljoen hebben betaald. Daarom denk ik niet dat AZ zomaar akkoord gaat met een niet-marktconform bedrag voor een van hun dragende spelers.
    Vorig jaar werden er (dacht ik) bedragen van rond de 5 miljoen voor Moisander genoemd. PSV zag daar toen van af en heeft toen de veel goedkopere Derijck (en Willems) gekocht.
    Don't you think if I were wrong, I'd know it?

Dr. Sheldon Lee Cooper

Assistent Coach
    Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro is één van de grote meneren op het forum. Mocro's schermafbeelding
    Registratie
    15 augustus 2008
    Punten
    28.717

Standaard

Dat zeggen ze. Voor Tadic stond ook heel de Bundesliga en Serie A klaar, uiteindelijk gaf Nijland toe dat alleen Twente concreet was.
    Verstuurd vanaf mijn iPhone

Aanvoerder
    Gewoon PSV een ongeslepen diamant Gewoon PSV een ongeslepen diamant Gewoon PSV een ongeslepen diamant Gewoon PSV's schermafbeelding
    Registratie
    3 juni 2011
    Punten
    10.262

Standaard

Nu hebben ze er weer een van AZ gejat om straks weer te zeggen dat ze alles zelf hebben opgeleid.

Wisten jullie trouwens dat van Rhijn en Lukoki ooit een contract is aangeboden voor ze naar ajaks gingen?

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen 2011-2012 Champions League
    Steevast & Rechttoe heeft veel om trots op te zijn Steevast & Rechttoe heeft veel om trots op te zijn Steevast & Rechttoe heeft veel om trots op te zijn Steevast & Rechttoe heeft veel om trots op te zijn Steevast & Rechttoe heeft veel om trots op te zijn Steevast & Rechttoe heeft veel om trots op te zijn Steevast & Rechttoe heeft veel om trots op te zijn Steevast & Rechttoe heeft veel om trots op te zijn Steevast & Rechttoe heeft veel om trots op te zijn Steevast & Rechttoe heeft veel om trots op te zijn Steevast & Rechttoe's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    13.631

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon PSV Bekijk bericht
    Nu hebben ze er weer een van AZ gejat om straks weer te zeggen dat ze alles zelf hebben opgeleid.
    Ik wou het net komen zeggen

Ik vind het sowieso wel een bizarre keuze van die spits. Wat schiet je er als 19-jarige mee op om naar de Ajax jeugd te gaan? Nu is hij bij AZ in principe op leeftijd om in te vallen in de basis van het eerste. Zal het het succes zijn? Twee kampioenschappen op rij dat de jeugdspeler aanspreekt?
    Wilt u ook het falen tot een kunst verheffen? Bel dan 0800-PSV, en u bevindt zich in een mum van tijd op een zeldzaam hoog faalniveau.

robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11's schermafbeelding
    Registratie
    14 januari 2009
    Punten
    21.416

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mocro Bekijk bericht
    Dat zeggen ze. Voor Tadic stond ook heel de Bundesliga en Serie A klaar, uiteindelijk gaf Nijland toe dat alleen Twente concreet was.
    Dat van Moisander geloof ik wel, snap ook niet waarom hij nu naar ajaks wil. Ik vind het niet echt een grote stap

Aanvoerder
    Elio heeft een spectaculair aura over zich Elio heeft een spectaculair aura over zich Elio's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    9.274

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boertjekoe Bekijk bericht
    Ik wou het net komen zeggen

Ik vind het sowieso wel een bizarre keuze van die spits. Wat schiet je er als 19-jarige mee op om naar de Ajax jeugd te gaan? Nu is hij bij AZ in principe op leeftijd om in te vallen in de basis van het eerste. Zal het het succes zijn? Twee kampioenschappen op rij dat de jeugdspeler aanspreekt?
    Tja, dat is m.i. inderdaad de uitstraling van een kampioenschap en de zekerheid van CL-voetbal. Dan willen jongetjes opeens weer wel naar Amsterdam komen, erbij willen horen. Hij zal ook gezien hebben dat de jeugd bij Ajax altijd veel kansen krijgt en anders hoopt hij wellicht via Ajax weer een stapje verder te komen bij een andere club na Ajax.
    En het feit dat Ajax talentvolle jeugdspelers bij haar concurrentie (PSV, AZ) weghaalt, geeft aan dat het daar serieus is voor de komende jaren. De tegenstander op termijn zwakker maken hoort ook bij de tactiek om de macht voorlopig niet (meer) uit handen te geven.
    L'Italia gioca con passione

Alpha Male
    The Joker is er één om zuinig op te zijn The Joker is er één om zuinig op te zijn The Joker is er één om zuinig op te zijn The Joker is er één om zuinig op te zijn The Joker is er één om zuinig op te zijn The Joker is er één om zuinig op te zijn The Joker is er één om zuinig op te zijn The Joker's schermafbeelding
    Registratie
    24 maart 2009
    Punten
    25.370

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elio Bekijk bericht
    En het feit dat Ajax talentvolle jeugdspelers bij haar concurrentie (PSV, AZ) weghaalt, geeft aan dat het daar serieus is voor de komende jaren. De tegenstander op termijn zwakker maken hoort ook bij de tactiek om de macht voorlopig niet (meer) uit handen te geven.
    Hahaha, jij praat ook altijd alles goed wat betreft Ajax. Wat als PSV dit had gedaan? Dan was het zeker zo dat dat bewees dat PSV Ajax-spelers nodig heeft om successen te bereiken? Zoiets?
    You'd celebrate the minute you was having dough.

Assistent Coach
    Registratie
    14 november 2008
    Punten
    24.482

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elio Bekijk bericht
    Tja, dat is m.i. inderdaad de uitstraling van een kampioenschap en de zekerheid van CL-voetbal. Dan willen jongetjes opeens weer wel naar Amsterdam komen, erbij willen horen. Hij zal ook gezien hebben dat de jeugd bij Ajax altijd veel kansen krijgt en anders hoopt hij wellicht via Ajax weer een stapje verder te komen bij een andere club na Ajax.
    Een enigszins vreemde verklaring van je voor het gedrag van ajax: als psv dit had gedaan dan had jij dit pertinent afgekeurd. Ik ben zelf een van de mensen die het heel knap vind hoe ajax de jeugd inpast. Maar dit soort dingen doe je niet. En als dat het befaamde jeugdplan van Jonk en Bergkamp is dan is dat geen plan gericht om spelers individueel beter te maken en al dat onzin, maar om stiekem alles weg te halen bij de concurrenten. Ja innovatief is dat plan iig wel: het breekt met alle principes die de clubs met elkaar hadden afgesproken.....

Aanvoerder
    Elio heeft een spectaculair aura over zich Elio heeft een spectaculair aura over zich Elio's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    9.274

Standaard

@The Joker en Iraanse PSV-fan:
    Dit is inderdaad de verklaring die ik voor het gedrag van Ajax geef en ook dat ik het best logisch vind dat ze zo handelen vanuit hun positie. Verder geef ik er geen waardeoordeel over en zeg ik niet dat ik het goed- of afkeur; het is puur mijn analyse van de feiten.

PS: Als PSV zo zou handelen, zou ik het nog best begrijpen ook, want onze jeugdopleiding is minder en bij ons breken er veel minder talenten door dan in Amsterdam. Ooit zullen we toch weer eens op die 1e plaats moeten zien te komen na 34 wedstrijden. Dat duurt onderhand al weer 4 jaar en daar komt nu minimaal nog een jaar bij.
    Laatst gewijzigd door Elio; 18 april 2012 om 11:44

Routinier
    PerfectPSV is een lichtend voorbeeld voor velen PerfectPSV is een lichtend voorbeeld voor velen PerfectPSV is een lichtend voorbeeld voor velen PerfectPSV is een lichtend voorbeeld voor velen PerfectPSV is een lichtend voorbeeld voor velen PerfectPSV is een lichtend voorbeeld voor velen PerfectPSV's schermafbeelding
    Registratie
    3 januari 2010
    Punten
    9.659

Standaard

Vers van VI.nl:
    Transfervrije Schøne tekent bij Ajax voor drie seizoenen
    18/04/2012 16:51

Ajax heeft zijn eerste aanwinst voor komend seizoen binnen. De 25-jarige Lasse Schøne komt transfervrij over van NEC en tekent in Amsterdam een verbintenis voor drie seizoenen.

Frank de Boer, trainer van de Amsterdammers, bevestigde eerder deze week tegenover Voetbal International al de interesse in Schøne. 'We gaan er vanuit dat Eriksen blijft, dus onze interesse in Schöne staat los van Christian', aldus De Boer. 'Lasse is voor Ajax sowieso een zeer interessante optie.'

Schøne stond ook in de belangstelling van FC Twente, maar gaf de club uit Enschede te kennen dat hij een voorkeur had voor Ajax.

De aanvallende middenvelder kwam op zestienjarige leeftijd naar Nederland, waar hij voor SC Heerenveen ging spelen. Daarna kwam Schøne in de Eredivisie uit voor De Graafschap en NEC.

Gatverdamme, hier baal ik nou van. Hier worden ze alleen maar beter van..
    The crown slips from heads unworthy, as we take control.

Routinier
    Harmeulius een ongeslepen diamant Harmeulius een ongeslepen diamant Harmeulius een ongeslepen diamant Harmeulius's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    9.321

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PerfectPSV Bekijk bericht
    Vers van VI.nl:
    Transfervrije Schøne tekent bij Ajax voor drie seizoenen
    18/04/2012 16:51

Ajax heeft zijn eerste aanwinst voor komend seizoen binnen. De 25-jarige Lasse Schøne komt transfervrij over van NEC en tekent in Amsterdam een verbintenis voor drie seizoenen.

Frank de Boer, trainer van de Amsterdammers, bevestigde eerder deze week tegenover Voetbal International al de interesse in Schøne. 'We gaan er vanuit dat Eriksen blijft, dus onze interesse in Schöne staat los van Christian', aldus De Boer. 'Lasse is voor Ajax sowieso een zeer interessante optie.'

Schøne stond ook in de belangstelling van FC Twente, maar gaf de club uit Enschede te kennen dat hij een voorkeur had voor Ajax.

De aanvallende middenvelder kwam op zestienjarige leeftijd naar Nederland, waar hij voor SC Heerenveen ging spelen. Daarna kwam Schøne in de Eredivisie uit voor De Graafschap en NEC.

Gatverdamme, hier baal ik nou van. Hier worden ze alleen maar beter van..
    Ze willen Moisander en Narsingh ook dus ik ben bang dat ze alleen nog maar sterker worden
    Op het oude forum bekend als
    Phillip-Cocu en Antonio Vincent

Voorheen bekend als Antonio Vincent

Jeugdforummer van het Jaar 2012
    vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss is er één om zuinig op te zijn vb0ss's schermafbeelding
    Registratie
    21 oktober 2010
    Punten
    15.040

Standaard

Denk dat Schone prima aankoop voor de breedte is en transfervrij is natuurlijk mooi. Maar ook niet meer dan dat.
    rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, PSV ik hou van jou

Administrator
    Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    47.853

Standaard

Toch jammer dat zo'n jongen zijn eigen woorden dat kansen op speeltijd het belangrijkste zou zijn in de wind gooit als een club met grote statuur voor z'n neus staat. Zeg zulke dingen dan niet. Schöne is een prima speler, maar Ajax heeft Eriksen lopen op zijn positie. Dan weet je heel erg goed dat je niet voor de basis wordt gehaald.

Vanuit het oogpunt van Ajax natuurlijk een uitstekende aanwinst. Gratis, en een prima backup voor Eriksen.
    The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid

Registratie
    14 januari 2009
    Punten
    21.416

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harmeulius Bekijk bericht
    Ze willen Moisander en Narsingh ook dus ik ben bang dat ze alleen nog maar sterker worden
    Ik wil dat elftal zonder Van der Wiel en Vertonghen en Alderweireld wel eens zien, zijn toch de belangrijkste spelers

Assistent Coach
    Registratie
    14 november 2008
    Punten
    24.482

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robpsv11 Bekijk bericht
    Ik wil dat elftal zonder Van der Wiel en Vertonghen en Alderweireld wel eens zien, zijn toch de belangrijkste spelers
    Alderweireld gaat niet weg. En Van Rhijn heeft van der Wiel heel erg goed doen vergeten, toen hij de kans kreeg.

Deze gebruiker is verwijderd. casper is op het moment niet iemand om rekening mee te houden
    Registratie
    4 december 2011

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robpsv11 Bekijk bericht
    kijk eens wat ze daar voor vangen,dan kunnen ze echt wel goede voor terug halen,en wie zegt dat alderweireld gaat???
    simpel,ajax zit in een heel wat betere positie dan psv op de transfermarkt

Aanvoerder
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    9.274

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kronos Bekijk bericht
    Toch jammer dat zo'n jongen zijn eigen woorden dat kansen op speeltijd het belangrijkste zou zijn in de wind gooit als een club met grote statuur voor z'n neus staat. Zeg zulke dingen dan niet. Schöne is een prima speler, maar Ajax heeft Eriksen lopen op zijn positie. Dan weet je heel erg goed dat je niet voor de basis wordt gehaald.

Vanuit het oogpunt van Ajax natuurlijk een uitstekende aanwinst. Gratis, en een prima backup voor Eriksen.
    Eriksen zal dan toch uiterlijk volgend jaar zomer wel voor een astronomisch bedrag vertrekken naar het buitenland en Janssen zijn contract loopt in dezelfde zomer van 2013 ook af.
    Toch wel lekker als je dan Schöne achter de hand hebt, die in zijn eerste jaar dan lekker rustig gebracht kan worden en kan wennen aan een topclub (vergeleken met NEC).

Registratie
    14 januari 2009
    Punten
    21.416

Standaard

kijk eens wat ze daar voor vangen,dan kunnen ze echt wel goede voor terug halen,en wie zegt dat alderweireld gaat???
    simpel,ajax zit in een heel wat betere positie dan psv op de transfermarkt
    Ik denk dat er in de zomer best een paar clubs zullen zijn die hem willen contracteren net als Eriksen trouwens. Maar daar hebben ze dan Schone voor

+ Reageren op discussie Nieuwe Berichten

Topic-informatie

Users Browsing this Thread

Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)

Tags voor dit topic

Regels voor berichten