Ging verkeerd man, maar de spelers moeten wel verkocht worden anders lopen ze volgend jaar gratis de deur uit.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ging verkeerd man, maar de spelers moeten wel verkocht worden anders lopen ze volgend jaar gratis de deur uit.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ik denk dat je te optimistisch bentThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Van der Wiel zou hoogstens 7 miljoen ofzo opleveren. En Vertonghen niet meer dan 10. Beiden hebben een kortdurend contract nog en van der Wiel komt net terug van een blessure. Bovendien worden beiden niet begeerd door de absolute top met veel geld: Valencia en Arsenal betalen namelijk nooit veel en zeker niet voor een verdediger. Barca, Chelsea, Real en Man City zijn niet echt in de race, tenzij ze naar PSG willen. Maar dat acht ik niet echt waarschijnlijk.
We zullen zien, Greg staat in de basis op het EK, als het Nederlands eftal het daar goed doet gaat zijn waarde ook omhoog, los van het feit of hij goed of slecht speelt.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ik denk serieus dat het minimaal 20 miljoen wordt voor beide.
weet niet of het een uitgemaakte zaak ik dat hij in de basis staat. vond Boulah het goed doen. en van der wiel heeft natuurlijk geen wedstrijd ritme nog. we shall seeThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Bouhlarouz mist zo ongeveer alles wat een moderne back (zeker bij het Nederlands Elftal) moet hebben... Van der Wiel heeft vorige week z'n rentree gemaakt bij Ajax 1, dus die zal op het EK topfit zijn.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Eens per jaar werd PSV kampioen
Wanneer vond jij Boulah het goed doen? De wedstrijd tegen Engeland staat nog op mijn netvlies. Dramatisch was hij toen!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Beetje jammer natuurlijk want de kans dat ze nu met elkaar gaan knokken is een stuk kleiner. Maar ik heb dat ze nog steeds zo lomp zijn en wat dingen uit hun stadion afbrekenThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
als je ziet met wie ze zich willen versterken,die hebben wat te makken,daar kan psv nooit meer tegen op,hier moeten ze elk dubbeltje omdraaien terwijl in amsterdam de miljoenen weer binnenstromen
This quote is hidden because you are ignoring this member. Show QuoteIk denk dat het probleem is dat Ajax te optimistisch zal zijn. Ze zijn verwend met clubs die belachelijke bedragen betaalden voor hun spelers, en schijnen nu te denken dat dat normaal is. Zie de reactie van Valencia toen ze kwamen voor Van der Wiel. Als ze op dat vlak niet realistischer gaan denken, raken ze Verthongen en Van der Wiel niet kwijt.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid
En diezelfde ajax maar ook Feyenoord hebben bewezen dat je itt psv niet met miljoenen hoeft te gaan smijten om goed te kunnen presteren. Ajax werd en wordt kampioen met 8 jeugdspelers die ze zelf hebben opgeleid. En Feyenoord wordt waarschijnlijk 2e/3e met jeugdspelers en een paar gehuurde spelers.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Kopen zegt dus niets, dat bewezen ook de vele aankopen van van Basten.
Schone is transfervrij, Narsingh heeft nog maar een 1-jarig contract en Moisander een 2-jarig contract. Zo duur zullen ze niet zijn.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Verstuurd vanaf mijn iPhone
2 jaar is toch relatief lang. Bovendien is er interesse uit Engeland en Spanje voor Moisander. AZ heeft gezien dat psv en Twente voor twee spelers van Feyenoord met een 1jarig contract, elk 5 miljoen hebben betaald. Daarom denk ik niet dat AZ zomaar akkoord gaat met een niet-marktconform bedrag voor een van hun dragende spelers.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Vorig jaar werden er (dacht ik) bedragen van rond de 5 miljoen voor Moisander genoemd. PSV zag daar toen van af en heeft toen de veel goedkopere Derijck (en Willems) gekocht.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Don't you think if I were wrong, I'd know it?
Dr. Sheldon Lee Cooper
Dat zeggen ze. Voor Tadic stond ook heel de Bundesliga en Serie A klaar, uiteindelijk gaf Nijland toe dat alleen Twente concreet was.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Nu hebben ze er weer een van AZ gejat om straks weer te zeggen dat ze alles zelf hebben opgeleid.
Wisten jullie trouwens dat van Rhijn en Lukoki ooit een contract is aangeboden voor ze naar ajaks gingen?
Ik wou het net komen zeggenThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ik vind het sowieso wel een bizarre keuze van die spits. Wat schiet je er als 19-jarige mee op om naar de Ajax jeugd te gaan? Nu is hij bij AZ in principe op leeftijd om in te vallen in de basis van het eerste. Zal het het succes zijn? Twee kampioenschappen op rij dat de jeugdspeler aanspreekt?
Wilt u ook het falen tot een kunst verheffen? Bel dan 0800-PSV, en u bevindt zich in een mum van tijd op een zeldzaam hoog faalniveau.
Dat van Moisander geloof ik wel, snap ook niet waarom hij nu naar ajaks wil. Ik vind het niet echt een grote stapThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Tja, dat is m.i. inderdaad de uitstraling van een kampioenschap en de zekerheid van CL-voetbal. Dan willen jongetjes opeens weer wel naar Amsterdam komen, erbij willen horen. Hij zal ook gezien hebben dat de jeugd bij Ajax altijd veel kansen krijgt en anders hoopt hij wellicht via Ajax weer een stapje verder te komen bij een andere club na Ajax.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
En het feit dat Ajax talentvolle jeugdspelers bij haar concurrentie (PSV, AZ) weghaalt, geeft aan dat het daar serieus is voor de komende jaren. De tegenstander op termijn zwakker maken hoort ook bij de tactiek om de macht voorlopig niet (meer) uit handen te geven.
L'Italia gioca con passione
Hahaha, jij praat ook altijd alles goed wat betreft Ajax. Wat als PSV dit had gedaan? Dan was het zeker zo dat dat bewees dat PSV Ajax-spelers nodig heeft om successen te bereiken? Zoiets?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
You'd celebrate the minute you was having dough.
Een enigszins vreemde verklaring van je voor het gedrag van ajax: als psv dit had gedaan dan had jij dit pertinent afgekeurd. Ik ben zelf een van de mensen die het heel knap vind hoe ajax de jeugd inpast. Maar dit soort dingen doe je niet. En als dat het befaamde jeugdplan van Jonk en Bergkamp is dan is dat geen plan gericht om spelers individueel beter te maken en al dat onzin, maar om stiekem alles weg te halen bij de concurrenten. Ja innovatief is dat plan iig wel: het breekt met alle principes die de clubs met elkaar hadden afgesproken.....This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
@The Joker en Iraanse PSV-fan:
Dit is inderdaad de verklaring die ik voor het gedrag van Ajax geef en ook dat ik het best logisch vind dat ze zo handelen vanuit hun positie. Verder geef ik er geen waardeoordeel over en zeg ik niet dat ik het goed- of afkeur; het is puur mijn analyse van de feiten.
PS: Als PSV zo zou handelen, zou ik het nog best begrijpen ook, want onze jeugdopleiding is minder en bij ons breken er veel minder talenten door dan in Amsterdam. Ooit zullen we toch weer eens op die 1e plaats moeten zien te komen na 34 wedstrijden. Dat duurt onderhand al weer 4 jaar en daar komt nu minimaal nog een jaar bij.
Laatst gewijzigd door Elio; 18 april 2012 om 11:44
Vers van VI.nl:
Transfervrije Schøne tekent bij Ajax voor drie seizoenen
18/04/2012 16:51
Ajax heeft zijn eerste aanwinst voor komend seizoen binnen. De 25-jarige Lasse Schøne komt transfervrij over van NEC en tekent in Amsterdam een verbintenis voor drie seizoenen.
Frank de Boer, trainer van de Amsterdammers, bevestigde eerder deze week tegenover Voetbal International al de interesse in Schøne. 'We gaan er vanuit dat Eriksen blijft, dus onze interesse in Schöne staat los van Christian', aldus De Boer. 'Lasse is voor Ajax sowieso een zeer interessante optie.'
Schøne stond ook in de belangstelling van FC Twente, maar gaf de club uit Enschede te kennen dat hij een voorkeur had voor Ajax.
De aanvallende middenvelder kwam op zestienjarige leeftijd naar Nederland, waar hij voor SC Heerenveen ging spelen. Daarna kwam Schøne in de Eredivisie uit voor De Graafschap en NEC.
Gatverdamme, hier baal ik nou van. Hier worden ze alleen maar beter van..
The crown slips from heads unworthy, as we take control.
Ze willen Moisander en Narsingh ook dus ik ben bang dat ze alleen nog maar sterker wordenThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Op het oude forum bekend als
Phillip-Cocu en Antonio Vincent
Voorheen bekend als Antonio Vincent
Denk dat Schone prima aankoop voor de breedte is en transfervrij is natuurlijk mooi. Maar ook niet meer dan dat.
rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, PSV ik hou van jou
Toch jammer dat zo'n jongen zijn eigen woorden dat kansen op speeltijd het belangrijkste zou zijn in de wind gooit als een club met grote statuur voor z'n neus staat. Zeg zulke dingen dan niet. Schöne is een prima speler, maar Ajax heeft Eriksen lopen op zijn positie. Dan weet je heel erg goed dat je niet voor de basis wordt gehaald.
Vanuit het oogpunt van Ajax natuurlijk een uitstekende aanwinst. Gratis, en een prima backup voor Eriksen.
The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid
Ik wil dat elftal zonder Van der Wiel en Vertonghen en Alderweireld wel eens zien, zijn toch de belangrijkste spelersThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Alderweireld gaat niet weg. En Van Rhijn heeft van der Wiel heel erg goed doen vergeten, toen hij de kans kreeg.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
kijk eens wat ze daar voor vangen,dan kunnen ze echt wel goede voor terug halen,en wie zegt dat alderweireld gaat???This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
simpel,ajax zit in een heel wat betere positie dan psv op de transfermarkt
Eriksen zal dan toch uiterlijk volgend jaar zomer wel voor een astronomisch bedrag vertrekken naar het buitenland en Janssen zijn contract loopt in dezelfde zomer van 2013 ook af.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Toch wel lekker als je dan Schöne achter de hand hebt, die in zijn eerste jaar dan lekker rustig gebracht kan worden en kan wennen aan een topclub (vergeleken met NEC).
Ik denk dat er in de zomer best een paar clubs zullen zijn die hem willen contracteren net als Eriksen trouwens. Maar daar hebben ze dan Schone voorThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)