En niemand die dan weer waar je het over hebt, aangezien die dan is vervangen door een nieuw setje Denen, PSV-ers, o.i.d.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
En niemand die dan weer waar je het over hebt, aangezien die dan is vervangen door een nieuw setje Denen, PSV-ers, o.i.d.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Jij kijkt alleen naar het huidige seizoen: twee keer tweede (eredivisie en beker) is gewoon niets. Als je de afgelopen 5 jaar erbij neemt, is de term 'losers' wel gerechtvaardigd. Het betreft jonge jongens die niet zo ver terug kunnen kijken als wij wellicht (naar betere tijden) en dan is 5 jaar een lange tijd........This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Die titel 'losers' heeft Ajax zelf ook gewoon 7 jaar gedragen.
L'Italia gioca con passione
Bij mij blijft loser een andere betekenis hebben dan het Nederlandse woord verliezer.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Eens. Sterker nog: punten.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Dont get madGet even!
Kan best, Google translate geeft gewoon aan: loser = verliezer. De jeugd van nu wil niet geassocieerd worden met verliezen. Zo beter?This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
L'Italia gioca con passione
De Van Dale kent "loser" ook:This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
lo·ser [loeːzər] (de; m,v; meervoud: losers) 1. iemand die voortdurend tegenslag ondervindt 2.(scheldwoord) enorme sukkel
Toch meer dan "verliezer"![]()
Dont get madGet even!
Zoeken ze het maar op. Niks mee te maken.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Dont get madGet even!
This quote is hidden because you are ignoring this member. Show QuotePrecies.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ach ja, waar moet je heen als je niet met verliezen geassocieerd wilt worden? Ajax is ook geen optie. Die verloren ook meerdere wedstrijden dit seizoen.
Misschien voetballers zoals Davids, die later meer prijzen gewonnen hebben, niet, maar spelers voor wie het de enige CL-cup in hun carrière zou zijn zouden misschien wel een klein vreugdedansje door hun huis maken.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
En ik had het niet over of het flauw is, of dat het eerlijk is, maar of (ex-)spelers er blij van zouden worden. Ikzelf denk eerlijk gezegd ook dat prijzen afpakken bij achteraf bewezen vals spel op zich nog wel te rechtvaardigen is, maar die prijs dan aan iemand anders toekennen, wordt al wat twijfelachtiger. Ter vergelijk heb ik even nagekeken wat ze met de Italiaanse kampioenschappen van 2005 en 2006 gedaan hebben, die afgenomen zijn van Juventus (zij weer...). Het kampioenschap van 2005 is aan niemand toegekend, dat van 2006 aan Inter. Ik weet niet de precieze beweegredenen hiervoor (iemand?). Nou wil dat natuurlijk niks zeggen over wat de UEFA zou doen. Ik kan me niet herinneren dat een soortgelijke situatie binnen een UEFA-toernooi ooit is voorgekomen. Vergeet ik iets? Het dichtste bij zo'n situatie die ik me kan herinneren was toen Olympic Marseille in 1993 de eerste Champions League won en later bleek dat ze bij match fixing betrokken waren. Maar aangezien de match fixing alleen op de Franse competitie betrekking leek te hebben en niet direct op de CL (wel wel indirect overigens, door bijvoorbeeld tegenstanders in de Franse competitie om te kopen geen spelers van OM te blesseren voor de CL finale), werd die prijs niet afgenomen. Wel werd ze de Franse titel afgenomen in 1992-93, wat een vreemde situatie opleverde. De Franse voetbalbond wilde de titel aan PSG toekennen, maar Canal+, op dat moment eigenaar van PSG, weigerde de titel omdat ze bang waren klanten te verliezen in Provence (waar Marseille ligt). Ze weigerden zelfs PSG te laten deelnemen aan de CL het volgende jaar. (Schaamteloze 'bron'vermelding: Wikipedia)
Okee... back on topic.![]()
Past goed bij ze..
![]()
Ik ben trots supporter van een verrotte club.
Dat is het hoofddoel van ajax, ze moeten klein beginnen met het uitshirt natuurlijkThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Die site waar de foto vandaan komt is daarom wel een neuzen-site zegThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
-Identiteit ?Ik heb mijn eigen herinneringen van PSV, die neem ik mee zo lang ik verder leef.
-oja, Revolutie!
Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)