+ Reageren op discussie
Pagina 626 van 626 EersteEerste ... 126 526 576 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626
Weergegeven resultaten: 18.751 t/m 18.763 van 18763

Discussie: Ajax

Aanvoerder
    -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040- is één van de grote meneren op het forum. -040-'s schermafbeelding
    Registratie
    7 juni 2011
    Punten
    11.201

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoetierick Bekijk bericht
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Nu ajax 3 x kampioen is geworden, heeft dat aantrekkingskracht op de jeugd, en daar maken ze misbruik van. Gok er op dat het "gentlemen's agreement" werd afgesproken in de tijd dat PSV nogal vaak kampioen werd. Als het over 2 jaar weer anders is, komt ajax met "moeten we ons aan houden".
    PSV moet dan genadeloos terugslaan. Elk bovenmatig talent naar Eindhoven lokken. Op elk commentaar dat dan komt, heel hard "Bazoer" roepen. Niks anders.
    En niemand die dan weer waar je het over hebt, aangezien die dan is vervangen door een nieuw setje Denen, PSV-ers, o.i.d.

International
    Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister is één van de grote meneren op het forum. Weltmeister's schermafbeelding
    Registratie
    26 januari 2011
    Punten
    20.291

Standaard

Nu ajax 3 x kampioen is geworden, heeft dat aantrekkingskracht op de jeugd, en daar maken ze misbruik van. Gok er op dat het "gentlemen's agreement" werd afgesproken in de tijd dat PSV nogal vaak kampioen werd. Als het over 2 jaar weer anders is, komt ajax met "moeten we ons aan houden".
    PSV moet dan genadeloos terugslaan. Elk bovenmatig talent naar Eindhoven lokken. Op elk commentaar dat dan komt, heel hard "Bazoer" roepen. Niks anders.

Aanvoerder
    Elio heeft een spectaculair aura over zich Elio heeft een spectaculair aura over zich Elio's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    9.280

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikasa Bekijk bericht
    Voor mij heeft loser toch een andere smaak dan eerste verliezer.
    Jij kijkt alleen naar het huidige seizoen: twee keer tweede (eredivisie en beker) is gewoon niets. Als je de afgelopen 5 jaar erbij neemt, is de term 'losers' wel gerechtvaardigd. Het betreft jonge jongens die niet zo ver terug kunnen kijken als wij wellicht (naar betere tijden) en dan is 5 jaar een lange tijd........
    Die titel 'losers' heeft Ajax zelf ook gewoon 7 jaar gedragen.
    L'Italia gioca con passione

Forummer van het Jaar 2012
    Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.664

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elio Bekijk bericht
    Jij kijkt alleen naar het huidige seizoen: twee keer tweede (eredivisie en beker) is gewoon niets. Als je de afgelopen 5 jaar erbij neemt, is de term 'losers' wel gerechtvaardigd. Het betreft jonge jongens die niet zo ver terug kunnen kijken als wij wellicht (naar betere tijden) en dan is 5 jaar een lange tijd........
    Die titel 'losers' heeft Ajax zelf ook gewoon 7 jaar gedragen.
    Bij mij blijft loser een andere betekenis hebben dan het Nederlandse woord verliezer.

Moderator
    Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    39.330

Standaard

Bij mij blijft loser een andere betekenis hebben dan het Nederlandse woord verliezer.
    Eens. Sterker nog: punten.
    Dont get mad
    Get even!

Aanvoerder
    Elio heeft een spectaculair aura over zich Elio heeft een spectaculair aura over zich Elio's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    9.280

Standaard

Kan best, Google translate geeft gewoon aan: loser = verliezer. De jeugd van nu wil niet geassocieerd worden met verliezen. Zo beter?
    L'Italia gioca con passione

Moderator
    Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    39.330

Standaard

Kan best, Google translate geeft gewoon aan: loser = verliezer. De jeugd van nu wil niet geassocieerd worden met verliezen. Zo beter?
    De Van Dale kent "loser" ook:

lo·ser [loeːzər] (de; m,v; meervoud: losers) 1. iemand die voortdurend tegenslag ondervindt 2.(scheldwoord) enorme sukkel

Toch meer dan "verliezer"
    Dont get mad
    Get even!

Moderator
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    39.330

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -040- Bekijk bericht
    En niemand die dan weer waar je het over hebt, aangezien die dan is vervangen door een nieuw setje Denen, PSV-ers, o.i.d.
    Zoeken ze het maar op. Niks mee te maken.
    Dont get mad
    Get even!

Forummer van het Jaar 2012
    Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.664

Standaard

De Van Dale kent "loser" ook:

lo·ser [loeːzər] (de; m,v; meervoud: losers) 1. iemand die voortdurend tegenslag ondervindt 2.(scheldwoord) enorme sukkel

Toch meer dan "verliezer"
    Precies.

Ach ja, waar moet je heen als je niet met verliezen geassocieerd wilt worden? Ajax is ook geen optie. Die verloren ook meerdere wedstrijden dit seizoen.

Routinier
    Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn Plain Simple heeft veel om trots op te zijn
    Registratie
    24 maart 2011
    Punten
    6.504

Standaard

Net als bij wielrennen vind ik zeges achteraf toewijzen een beetje flauw. Bij wielrennen lijkt iedereen wel gebruikt te hebben, dus een schone winnaar zoeken is lastig. In het voetbal is daar (nog) geen sprake van. Dus wellicht kun je de zege dan aan Ajax toewijzen. Mijn gevoel zegt dat dit puur voor de statistiek is. Daarnaast vraag ik me af hoe dit dan verkocht wordt aan de halve finalist, die werd uitgeschakeld door Juventus. Misschien hadden die ook wel van Ajax gewonnen. En zo kun je nog verder teruggaan. Zege afnemen is prima, maar opnieuw toewijzen hangen mij te veel onduidelijkheden aan. Daarnaast zie ik Davids en co niet in eens juichend door Amsterdam rennen. Ik denk niet dat je daar blij van zou worden.
    Misschien voetballers zoals Davids, die later meer prijzen gewonnen hebben, niet, maar spelers voor wie het de enige CL-cup in hun carrière zou zijn zouden misschien wel een klein vreugdedansje door hun huis maken.

En ik had het niet over of het flauw is, of dat het eerlijk is, maar of (ex-)spelers er blij van zouden worden. Ikzelf denk eerlijk gezegd ook dat prijzen afpakken bij achteraf bewezen vals spel op zich nog wel te rechtvaardigen is, maar die prijs dan aan iemand anders toekennen, wordt al wat twijfelachtiger. Ter vergelijk heb ik even nagekeken wat ze met de Italiaanse kampioenschappen van 2005 en 2006 gedaan hebben, die afgenomen zijn van Juventus (zij weer...). Het kampioenschap van 2005 is aan niemand toegekend, dat van 2006 aan Inter. Ik weet niet de precieze beweegredenen hiervoor (iemand?). Nou wil dat natuurlijk niks zeggen over wat de UEFA zou doen. Ik kan me niet herinneren dat een soortgelijke situatie binnen een UEFA-toernooi ooit is voorgekomen. Vergeet ik iets? Het dichtste bij zo'n situatie die ik me kan herinneren was toen Olympic Marseille in 1993 de eerste Champions League won en later bleek dat ze bij match fixing betrokken waren. Maar aangezien de match fixing alleen op de Franse competitie betrekking leek te hebben en niet direct op de CL (wel wel indirect overigens, door bijvoorbeeld tegenstanders in de Franse competitie om te kopen geen spelers van OM te blesseren voor de CL finale), werd die prijs niet afgenomen. Wel werd ze de Franse titel afgenomen in 1992-93, wat een vreemde situatie opleverde. De Franse voetbalbond wilde de titel aan PSG toekennen, maar Canal+, op dat moment eigenaar van PSG, weigerde de titel omdat ze bang waren klanten te verliezen in Provence (waar Marseille ligt). Ze weigerden zelfs PSG te laten deelnemen aan de CL het volgende jaar. (Schaamteloze 'bron'vermelding: Wikipedia)

Okee... back on topic.

Aanvoerder
    Gewoon PSV een ongeslepen diamant Gewoon PSV een ongeslepen diamant Gewoon PSV een ongeslepen diamant Gewoon PSV's schermafbeelding
    Registratie
    3 juni 2011
    Punten
    10.275

Standaard

Past goed bij ze..
    Ik ben trots supporter van een verrotte club.

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen 2011-2012 Premier League
    robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11's schermafbeelding
    Registratie
    14 januari 2009
    Punten
    21.446

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon PSV Bekijk bericht
    Dat is het hoofddoel van ajax, ze moeten klein beginnen met het uitshirt natuurlijk

Voorheen Ibrahim Afellay
    Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu's schermafbeelding
    Registratie
    9 februari 2009
    Punten
    24.590

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gewoon PSV Bekijk bericht
    Die site waar de foto vandaan komt is daarom wel een neuzen-site zeg
    -Identiteit ?Ik heb mijn eigen herinneringen van PSV, die neem ik mee zo lang ik verder leef.
    -oja, Revolutie!

+ Reageren op discussie Nieuwe Berichten

Topic-informatie

Users Browsing this Thread

Dit topic wordt op dit moment gelezen door 1 forummers. (0 leden en 1 gasten)

Tags voor dit topic

Regels voor berichten