+ Reageren op discussie
Pagina 505 van 624 EersteEerste ... 5 405 455 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 555 605 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.121 t/m 15.150 van 18694

Discussie: Ajax

Routinier
    PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033's schermafbeelding
    Registratie
    7 mei 2009
    Punten
    8.456

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mikasa Bekijk bericht
    This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
    Misschien kan Eriksen wel heel bijzondere goocheltrucs?
    Hij kan het hele alfabet ruften, in het Deens.

Forummer van het Jaar 2012
    Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.304

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PSV033 Bekijk bericht
    Hij kan het hele alfabet ruften, in het Deens.
    Dat zie ik Messi inderdaad niet doen. Dat Deens gaat hem de das omdoen.

Invaller
    Raffie is back is op het moment niet iemand om rekening mee te houden
    Registratie
    16 november 2008
    Punten
    3.987

Standaard

Een Ajax-fan zei vanochtend op onze zwemtraining: "Kom op he, wel AZ verslaan morgen, we rekenen op jullie." Van mij hoeft het al niet meer.
    Klopt, zaterdag voel ik mij op en top psv-er

International
    Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903 is één van de grote meneren op het forum. Bats1903's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    40.406

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raffie is back Bekijk bericht
    Klopt, zaterdag voel ik mij op en top psv-er
    Dat moet je dan toch wel een goed gevoel geven.
    Meespelen met het beste online manager spel?: www.Soccerproject.com

Administrator
    Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    47.853

Standaard

De Boer wil geen 'Mertens-uitspraken' zien

Frank de Boer waakt in het slot van de competitie voor verslapping. De Amsterdammers zijn na 'waanzinnige woensdag' de absolute titelfavoriet. De strijd is echter nog niet gestreden.

PSV'er Dries Mertens riep eerder dit seizoen dat zijn ploeg de kampioenswedstrijd al had gespeeld (3-2 zege op Feyenoord). "En na de bekerfinale dacht PSV zich ook weer in de titelstrijd te mengen, maar ging het mis bij RKC", vertelt De Boer in De Telegraaf.

De Ajax-coach wil niet dezelfde fout maken als de kleine Belg. "Wij moeten zorgen dat we ons niet laten verleiden tot uitspraken, maar blijven presteren", vervolgt hij. "We moeten beseffen dat we zover zijn gekomen, negen wedstrijden op rij wonnen door onze filosofie."

"Op de manier waarop Ajax nu voetbalt, kunnen we van iedereen winnen. En als we onze huidige vorm vasthouden, is de kans groot dat we aan het einde van het seizoen kampioen zijn. Maar we zullen elke wedstrijd honderd procent moeten geven en ervoor waken het niet op negentig procent te willen doen", aldus De Boer.
    Geeft nog maar eens aan hoe stupide die uitspraak van Mertens was.
    The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid

Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa is één van de grote meneren op het forum. Mikasa's schermafbeelding
    Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.304

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kronos Bekijk bericht
    Ja, hoe hij daar ooit op gekomen is, kan ik niet begrijpen.

Routinier
    PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033 is er één om zuinig op te zijn PSV033's schermafbeelding
    Registratie
    7 mei 2009
    Punten
    8.456

Standaard

Ja, hoe hij daar ooit op gekomen is, kan ik niet begrijpen.
    Die euforie van het moment. Ik was die dag in het stadion en kan het wel begrijpen, ik was ook door het dolle heen.

Administrator
    Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos is één van de grote meneren op het forum. Kronos's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    47.853

Standaard

Die euforie van het moment. Ik was die dag in het stadion en kan het wel begrijpen, ik was ook door het dolle heen.
    Zowat iedereen hier schoot zijn opmerking meteen af. Nou moet ik zeggen dat ik zelf niet erg euforisch was op dat moment. De irritatie over hoe Feyenoord terugkwam overheerste toen.

Assistent Coach
    Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan is één van de grote meneren op het forum. Iraanse psv-fan's schermafbeelding
    Registratie
    14 november 2008
    Punten
    24.383

Standaard

Mertens heeft sowieso een grote mond en doet wel vaker van die stomme uitspraken: toen ze bij Belgie twee keer goed speelden riep hij dat Belgie Nederland aan het inhalen was en over 2 jaar voorbij zou gaan, dat ze ook wereldkampioen kunnen worden etc... Dit terwijl de Rode Duivels zich eerst maar eens moeten zien te kwalificeren voor een groot toernooi.
    Ook toen ze hem bij SV een keer belden en hem succes wensten met Belgie vroeg hij of de Nederlanders dit echt meenden(hen succes wensen)... Aslof Nederland en Belgie concurrenten zijn

Routinier
    Registratie
    7 mei 2009
    Punten
    8.456

Standaard

Zowat iedereen hier schoot zijn opmerking meteen af. Nou moet ik zeggen dat ik zelf niet erg euforisch was op dat moment. De irritatie over hoe Feyenoord terugkwam overheerste toen.
    Voor de tv ervaar ik het ook anders als in het stadion. In het stadion erger ik me eigenlijk alleen maar aan die eikels die bij 1 verkeerde pass van PSV al beginnen te fluiten. Of nog erger, van die idioten die geen terugspeelballen van PSV accepteren, alsof dat te min voor ons is. Maar goed, ik ga nu wel erg off-topic.

Routinier
    Harmeulius een ongeslepen diamant Harmeulius een ongeslepen diamant Harmeulius een ongeslepen diamant Harmeulius's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    9.302

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iraanse psv-fan Bekijk bericht
    Mertens heeft sowieso een grote mond en doet wel vaker van die stomme uitspraken: toen ze bij Belgie twee keer goed speelden riep hij dat Belgie Nederland aan het inhalen was en over 2 jaar voorbij zou gaan, dat ze ook wereldkampioen kunnen worden etc... Dit terwijl de Rode Duivels zich eerst maar eens moeten zien te kwalificeren voor een groot toernooi.
    Ook toen ze hem bij SV een keer belden en hem succes wensten met Belgie vroeg hij of de Nederlanders dit echt meenden(hen succes wensen)... Aslof Nederland en Belgie concurrenten zijn
    Precies, laat Mertens maar met zijn voeten spreken, uit die mond komt niet vaak wat zinnigs als t op de media aankomt.
    Op het oude forum bekend als
    Phillip-Cocu en Antonio Vincent

Voorheen bekend als Antonio Vincent

Registratie
    13 januari 2011
    Punten
    27.304

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harmeulius Bekijk bericht
    Precies, laat Mertens maar met zijn voeten spreken, uit die mond komt niet vaak wat zinnigs als t op de media aankomt.
    Daarbij heeft hij ook een vreselijk stemmetje. Dat maakt het niet beter.

Routinier
    huez heeft een spectaculair aura over zich huez heeft een spectaculair aura over zich huez heeft een spectaculair aura over zich
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    9.506

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kruspe Bekijk bericht
    De Boer: "Erikssen kan dingen die niemand kan, ook Messi niet".

Best een bescheiden opmerking als je het mij vraagt.
    Heeft hij misschien van Mevrouw de Boer gehoord!

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Primera División & Serie A 2011-2012
    Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again is er één om zuinig op te zijn Jay_again's schermafbeelding
    Registratie
    22 oktober 2011
    Punten
    11.421

Standaard

erikssen kan bij het aanrecht zonder trapje bedoeld hij denk ik

Voorheen Ibrahim Afellay
    Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu is er één om zuinig op te zijn Phillip Cocu's schermafbeelding
    Registratie
    9 februari 2009
    Punten
    24.358

Standaard

Bier afstaan natuurlijk. Ik ga sowieso nooit naar Amsterdam, behalve voor werk.
    Kijk, verstandig.
    -Identiteit ?Ik heb mijn eigen herinneringen van PSV, die neem ik mee zo lang ik verder leef.
    -oja, Revolutie!
    -Mijn forumnaam zal niet meer veranderen

Moderator
    Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick is één van de grote meneren op het forum. Hoetierick's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    39.126

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay_again Bekijk bericht
    erikssen kan bij het aanrecht zonder trapje bedoeld hij denk ik
    En hij praat vloeiend Deens. Zie ik Messi niet doen!

Edit: dit grapje was al gemaakt...
    Laatst gewijzigd door Hoetierick; 13 april 2012 om 19:24
    Dont get mad
    Get even!

Aanvoerder
    Elio heeft een spectaculair aura over zich Elio heeft een spectaculair aura over zich Elio's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    9.260

Standaard

Tja, wat een vergelijking. Maar goed, wat mij positief opviel aan Erikssen tegen Heerenveen was onder meer dat hij na dat schot van De Jong dat tussen de benen van de keeper doorging, hij zich bewust inhield om niet dat laatste tikje (de eer van een goal) te geven, maar dat hij de traag rollende bal slechts over de doellijn keek. Dat is wel klasse (de ander wat gunnen) en tekent de teamspirit in Amsterdam.
    L'Italia gioca con passione

Administrator met een dansprobleem...
    Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    65.302

Standaard

Daar heb jij 'm dan op betrapt. Ik had dat effe niet meegekregen.
    Oh, I offended you with my opinion? You should hear the ones I keep to myself...

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen 2011-2012 Premier League
    robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11's schermafbeelding
    Registratie
    14 januari 2009
    Punten
    21.416

Standaard

Dat is wel duidelijk wat hij daarmee bedoeld. Vroeger, toen De Boer nog bij Barcelona voetbalde, ontmoete hij Messi toen hij bij de jeugd ging kijken. Dat liep uit tot een 'feestje' in de kleedkamer. Dit jaar dacht De Boer waarom laten we het niet eens met Eriksen proberen. En die kon dingen met zijn (vul zelf maar in) dat kan niemand

Routinier
    Nistelaria heeft een spectaculair aura over zich Nistelaria heeft een spectaculair aura over zich Nistelaria heeft een spectaculair aura over zich Nistelaria's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    7.524

Standaard

Mijn felicitaties aan onze Amsterdamse vrienden. Verdiend kampioen, met een aansprekende, jonge ploeg. Daar zijn wij als PSV'ers best een beetje jaloers op. Volgend seizoen zijn de rollen weer omgedraaid
    Eens per jaar werd PSV kampioen

Invaller
    Registratie
    16 november 2008
    Punten
    3.987

Standaard

Bedankt PSV dat je zo je stinkende best hebt gedaan gisteravond

Administrator
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    47.853

Standaard

Bedankt PSV dat je zo je stinkende best hebt gedaan gisteravond
    Als jullie Twente een pak slaag geven, is dat wel goed zo.

Invaller
    Registratie
    16 november 2008
    Punten
    3.987

Standaard

Dat zou wat wezen. Echter, ik denk dat we punten gaan verspelen in twente.

Administrator
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    47.853

Standaard

Kom nou zeg. Voor wat, hoort wat.

Supporter
    mark_van_bommel is op het moment niet iemand om rekening mee te houden mark_van_bommel's schermafbeelding
    Registratie
    15 april 2012
    Punten
    464

Standaard

Inderdaad.

Kans bestaat dat ze die wedstrijd kampioen kunnen worden.

Voorheen bekend als Tyton
    Be The Ball wordt snel een beroemdheid, let maar op Be The Ball wordt snel een beroemdheid, let maar op Be The Ball's schermafbeelding
    Registratie
    13 november 2008
    Punten
    7.194

Standaard

Dadelijk eens kijken met welke elf De Graafschap het veld is ingestapt. Als ze daadwerkelijk het tweede elftal in het veld hebben gestuurd, hoop ik dat Ajax een monsterscore neerzet en de Graafschap er op doelsaldo uitvliegt.
    Het is nog vroeg... tijd voor een ristretto.

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen 2011-2012 Premier League
    robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11 een ongeslepen diamant robpsv11's schermafbeelding
    Registratie
    14 januari 2009
    Punten
    21.416

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tyton Bekijk bericht
    Dadelijk eens kijken met welke elf De Graafschap het veld is ingestapt. Als ze daadwerkelijk het tweede elftal in het veld hebben gestuurd, hoop ik dat Ajax een monsterscore neerzet en de Graafschap er op doelsaldo uitvliegt.
    Excelsior moet eruit

Supporter
    mark_van_bommel is op het moment niet iemand om rekening mee te houden mark_van_bommel's schermafbeelding
    Registratie
    15 april 2012
    Punten
    464

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robpsv11 Bekijk bericht
    Excelsior moet eruit
    Met zwolle erbij en dus weer ku(ns)tgrasveld erbij mag van mij Excelsoir een niveautje lager proberen

Administrator met een dansprobleem...
    Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus is één van de grote meneren op het forum. Bacchus's schermafbeelding
    Registratie
    12 november 2008
    Punten
    65.302

Standaard

020 at her best.

Brands boos op ajaks.

Bij PSV is men onaangenaam verrast over een actie van Ajax. De Amsterdamse club heeft Mink Peeters, een speler uit de C1 van PSV, verleid tot een overstap naar De Toekomst. Daarmee lapt Ajax een gentleman’s agreement dat topclubs van elkaars talenten afblijven aan zijn laars, stelt PSV-directeur Marcel Brands in De Telegraaf.

''Hij is in november al benaderd. Vanuit de jeugdopleiding van Ajax heb ik officieel niets gehoord, maar ik heb begrepen dat dat menneke naar Ajax gaat'', zegt Brands in de krant over het naderende vertrek van Peeters uit de jeugdopleiding van zijn club.

Volgens Brands gold de laatste jaren een ongeschreven regel dat Feyenoord, Ajax en PSV geen jeugdspelers bij elkaar weghalen. ''Het gentleman’s agreement tussen de topclubs is nu blijkbaar van tafel. Dit maak ik voor het eerst mee. Ik vind de gang van zaken een beetje vreemd en het zou best eens kunnen dat het hek nu van de dam is.'
    Oh, I offended you with my opinion? You should hear the ones I keep to myself...

Routinier
    Registratie
    7 mei 2009
    Punten
    8.456

Standaard

Ja tuurlijk, die eikels uit 020 zullen eens een keer wat voor een ander doen.

+ Reageren op discussie Nieuwe Berichten

Topic-informatie

Users Browsing this Thread

Dit topic wordt op dit moment gelezen door 2 forummers. (0 leden en 2 gasten)

Tags voor dit topic

Regels voor berichten