Hij kan het hele alfabet ruften, in het Deens.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Hij kan het hele alfabet ruften, in het Deens.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Dat zie ik Messi inderdaad niet doen. Dat Deens gaat hem de das omdoen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Klopt, zaterdag voel ik mij op en top psv-erThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Dat moet je dan toch wel een goed gevoel geven.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Meespelen met het beste online manager spel?: www.Soccerproject.com
Geeft nog maar eens aan hoe stupide die uitspraak van Mertens was.De Boer wil geen 'Mertens-uitspraken' zien
Frank de Boer waakt in het slot van de competitie voor verslapping. De Amsterdammers zijn na 'waanzinnige woensdag' de absolute titelfavoriet. De strijd is echter nog niet gestreden.
PSV'er Dries Mertens riep eerder dit seizoen dat zijn ploeg de kampioenswedstrijd al had gespeeld (3-2 zege op Feyenoord). "En na de bekerfinale dacht PSV zich ook weer in de titelstrijd te mengen, maar ging het mis bij RKC", vertelt De Boer in De Telegraaf.
De Ajax-coach wil niet dezelfde fout maken als de kleine Belg. "Wij moeten zorgen dat we ons niet laten verleiden tot uitspraken, maar blijven presteren", vervolgt hij. "We moeten beseffen dat we zover zijn gekomen, negen wedstrijden op rij wonnen door onze filosofie."
"Op de manier waarop Ajax nu voetbalt, kunnen we van iedereen winnen. En als we onze huidige vorm vasthouden, is de kans groot dat we aan het einde van het seizoen kampioen zijn. Maar we zullen elke wedstrijd honderd procent moeten geven en ervoor waken het niet op negentig procent te willen doen", aldus De Boer.
The wise man sees in the misfortune of others what he should avoid
Ja, hoe hij daar ooit op gekomen is, kan ik niet begrijpen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Die euforie van het moment. Ik was die dag in het stadion en kan het wel begrijpen, ik was ook door het dolle heen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Zowat iedereen hier schoot zijn opmerking meteen af. Nou moet ik zeggen dat ik zelf niet erg euforisch was op dat moment. De irritatie over hoe Feyenoord terugkwam overheerste toen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Mertens heeft sowieso een grote mond en doet wel vaker van die stomme uitspraken: toen ze bij Belgie twee keer goed speelden riep hij dat Belgie Nederland aan het inhalen was en over 2 jaar voorbij zou gaan, dat ze ook wereldkampioen kunnen worden etc... Dit terwijl de Rode Duivels zich eerst maar eens moeten zien te kwalificeren voor een groot toernooi.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Ook toen ze hem bij SV een keer belden en hem succes wensten met Belgie vroeg hij of de Nederlanders dit echt meenden(hen succes wensen)... Aslof Nederland en Belgie concurrenten zijn![]()
Voor de tv ervaar ik het ook anders als in het stadion. In het stadion erger ik me eigenlijk alleen maar aan die eikels die bij 1 verkeerde pass van PSV al beginnen te fluiten. Of nog erger, van die idioten die geen terugspeelballen van PSV accepteren, alsof dat te min voor ons is. Maar goed, ik ga nu wel erg off-topic.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Precies, laat Mertens maar met zijn voeten spreken, uit die mond komt niet vaak wat zinnigs als t op de media aankomt.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Op het oude forum bekend als
Phillip-Cocu en Antonio Vincent
Voorheen bekend als Antonio Vincent
Daarbij heeft hij ook een vreselijk stemmetje. Dat maakt het niet beter.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Heeft hij misschien van Mevrouw de Boer gehoord!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
erikssen kan bij het aanrecht zonder trapje bedoeld hij denk ik
Kijk, verstandig.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
-Identiteit ?Ik heb mijn eigen herinneringen van PSV, die neem ik mee zo lang ik verder leef.
-oja, Revolutie!
-Mijn forumnaam zal niet meer veranderen
En hij praat vloeiend Deens. Zie ik Messi niet doen!This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Edit: dit grapje was al gemaakt...
Laatst gewijzigd door Hoetierick; 13 april 2012 om 19:24
Dont get madGet even!
Tja, wat een vergelijking. Maar goed, wat mij positief opviel aan Erikssen tegen Heerenveen was onder meer dat hij na dat schot van De Jong dat tussen de benen van de keeper doorging, hij zich bewust inhield om niet dat laatste tikje (de eer van een goal) te geven, maar dat hij de traag rollende bal slechts over de doellijn keek. Dat is wel klasse (de ander wat gunnen) en tekent de teamspirit in Amsterdam.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
L'Italia gioca con passione
Daar heb jij 'm dan op betrapt. Ik had dat effe niet meegekregen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Oh, I offended you with my opinion? You should hear the ones I keep to myself...
Dat is wel duidelijk wat hij daarmee bedoeld. Vroeger, toen De Boer nog bij Barcelona voetbalde, ontmoete hij Messi toen hij bij de jeugd ging kijken. Dat liep uit tot een 'feestje' in de kleedkamer. Dit jaar dacht De Boer waarom laten we het niet eens met Eriksen proberen. En die kon dingen met zijn (vul zelf maar in) dat kan niemandThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Mijn felicitaties aan onze Amsterdamse vrienden. Verdiend kampioen, met een aansprekende, jonge ploeg. Daar zijn wij als PSV'ers best een beetje jaloers op. Volgend seizoen zijn de rollen weer omgedraaid![]()
Eens per jaar werd PSV kampioen
Bedankt PSV dat je zo je stinkende best hebt gedaan gisteravond![]()
Als jullie Twente een pak slaag geven, is dat wel goed zo.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Dat zou wat wezen. Echter, ik denk dat we punten gaan verspelen in twente.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Kom nou zeg. Voor wat, hoort wat.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Inderdaad.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
Kans bestaat dat ze die wedstrijd kampioen kunnen worden.
Dadelijk eens kijken met welke elf De Graafschap het veld is ingestapt. Als ze daadwerkelijk het tweede elftal in het veld hebben gestuurd, hoop ik dat Ajax een monsterscore neerzet en de Graafschap er op doelsaldo uitvliegt.
Het is nog vroeg... tijd voor een ristretto.
Excelsior moet eruitThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Met zwolle erbij en dus weer ku(ns)tgrasveld erbij mag van mij Excelsoir een niveautje lager proberenThis quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote
020 at her best.
Brands boos op ajaks.
Bij PSV is men onaangenaam verrast over een actie van Ajax. De Amsterdamse club heeft Mink Peeters, een speler uit de C1 van PSV, verleid tot een overstap naar De Toekomst. Daarmee lapt Ajax een gentleman’s agreement dat topclubs van elkaars talenten afblijven aan zijn laars, stelt PSV-directeur Marcel Brands in De Telegraaf.
''Hij is in november al benaderd. Vanuit de jeugdopleiding van Ajax heb ik officieel niets gehoord, maar ik heb begrepen dat dat menneke naar Ajax gaat'', zegt Brands in de krant over het naderende vertrek van Peeters uit de jeugdopleiding van zijn club.
Volgens Brands gold de laatste jaren een ongeschreven regel dat Feyenoord, Ajax en PSV geen jeugdspelers bij elkaar weghalen. ''Het gentleman’s agreement tussen de topclubs is nu blijkbaar van tafel. Dit maak ik voor het eerst mee. Ik vind de gang van zaken een beetje vreemd en het zou best eens kunnen dat het hek nu van de dam is.'
Oh, I offended you with my opinion? You should hear the ones I keep to myself...
Ja tuurlijk, die eikels uit 020 zullen eens een keer wat voor een ander doen.This quote is hidden because you are ignoring this member. Show Quote![]()
Dit topic wordt op dit moment gelezen door 2 forummers. (0 leden en 2 gasten)