Noa Lang (A)

PSV haasten om die uitspraken te rectificeren :lmao:
Nou, gezien de waslijst aan slepende blessures bij PSV ben ik toch wel geneigd om aan te nemen dat wat Noa zei klopte:cautious:

De logica van rectificatie door PSV roept bij mij wel vraagtekens op:

" PSV herkent zich niet in de drie verkeerde diagnoses waarover Noa Lang rept op Instagram, wel erkent de club dat de keuzes van de staf mbt de blessure van Lang niet altijd goed hebben uitgepakt.'

"Ik herken me niet in jouw beschuldiging, schatje, dat ik vreemd ben gegaan. Wel erken ik dat mijn keuzes mbt andere vrouwen niet altijd goed hebben uitgepakt"
 
De logica van rectificatie door PSV roept bij mij wel vraagtekens op:

" PSV herkent zich niet in de drie verkeerde diagnoses waarover Noa Lang rept op Instagram, wel erkent de club dat de keuzes van de staf mbt de blessure van Lang niet altijd goed hebben uitgepakt.'

"Ik herken me niet in jouw beschuldiging, schatje, dat ik vreemd ben gegaan. Wel erken ik dat mijn keuzes mbt andere vrouwen niet altijd goed hebben uitgepakt"
Je kan toch een juiste diagnose hebben, maar een verkeerde behandeling kiezen? Twee verschillende dingen. Al is het resultaat hetzelfde, dus een mager verweer van PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan