Hirving Lozano (A)

Ik zou het jammer vinden als hij gaat. Blijf toch een Chucky fan ook al is ie dit seizoen wat minder.
Een transfer naar Chivas zou ik hem dan gek genoeg wel gunnen, wordt ie herenigd met Guti.
 
Ik zou het jammer vinden als hij gaat. Blijf toch een Chucky fan ook al is ie dit seizoen wat minder.
Een transfer naar Chivas zou ik hem dan gek genoeg wel gunnen, wordt ie herenigd met Guti.
Ik ben ook fan en zal dat blijven maar misschien is het beter voor PSV dat hij een transfer maakt.
Hij doet zijn best, is fit en heeft zijn atletische vermogens nog steeds maar speelt niet vrijuit. Zijn spel ziet er vrij geforceerd uit en zijn schoten zijn niet meer nauwkeurig genoeg.
Een speler kan een dip hebben maar die van Chucky duurt erg lang en dat strookt niet met zijn transfersom en salaris.
Die wedstrijd tegen Ajax was weergaloos maar in de rest van het seizoen heeft hij voetballend te weinig laten zien. Ik vind het te risicovol om te blijven wachten totdat hij weer op schot komt.

Feyenoord gaat dit seizoen met een hoog punten aantal eindigen als een goede tweede en ze kunnen zometeen de markt op. Wij staan er natuurlijk heel goed op nu maar bij ons zullen er ook wat wijzigingen zijn.
De grootste kans op succes voor PSV is wanneer we overal kwaliteit hebben staan, dus het zou goed zijn als we buitenspelers hebben die voor veel assists en/of goals zorgen. Chucky is een leuke speler maar als hij de transfer maakt dan ontvangen we miljoenen en hoeven we geen miljoenen aan salaris meer af te schrijven voor een speler met te weinig rendement.
 
Ik ben ook fan en zal dat blijven maar misschien is het beter voor PSV dat hij een transfer maakt.
Hij doet zijn best, is fit en heeft zijn atletische vermogens nog steeds maar speelt niet vrijuit. Zijn spel ziet er vrij geforceerd uit en zijn schoten zijn niet meer betrouwbaar genoeg.
Een speler kan een dip hebben, maar die van Chucky duurt erg lang en dat strookt niet met zijn transfersom en salaris.
De wedstrijd tegen Ajax was weergaloos maar in de rest van het seizoen heeft hij voetballend te weinig laten zien. Ik vind het te riskant om te blijven wachten totdat hij weer op schot komt.

Feyenoord gaat dit seizoen met een hoog aantal punten eindigen als een goede tweede en ze kunnen zometeen de markt op. Wij staan er natuurlijk heel goed op nu maar bij ons zullen er ook wat wijzigingen zijn.
De grootste kans op succes voor PSV is wanneer we overal kwaliteit hebben, dus het zou goed zijn als we buitenspelers die hebben voor veel assists en/of goals zorgen. Chucky is een leuke speler maar als hij de overdracht maakt dan ontvangen we miljoenen en hoeven we geen miljoenen aan salaris meer af te schrijven voor een speler met te weinig rendement.
Klopt hij is dit seizoen overroepen , speelde vooral tegen Ajax een leuke match maar verder ging hij vooral voor persoonlijk succes . Voor zijn "loon " brengt hij dit seizoen te weinig , durven doorselecteren het verleden ( zijn eerste passage ) telt niet meer mee zeker als hij zelf weg wil jammer maar .....
 
Bracht qua druk en dreiging meer dan menigeen hem hier credits voor geeft, en ook een stuk volwassenheid in de serieuzere wedstrijden in de Champions League. Zijn vizier was dan helaas minder scherp, en er werd nog wel eens een assist over het hoofd gezien.

Als je door selecteert dan moet het wel een serieuze opvolger zijn. We kunnen niet twéé jonge talenten op de vleugels gaan grootbrengen (Baka vertrekt).
 
Chucky moet blijven! riep ik al eerder. Luuk had ook een matig jaar toen hij vorig jaar bij PSV terugkeerde en moet je hem nu zien. Dat kan ook bij Lozano zo maar kunnen. Hij kan op rechts goed uit de voeten, zodat hij als opvolger van Bakayoko kan fungeren. Met Sahraoui erbij, een fitte Lang en Lozano heb je prima flanken.
 
Het lijkt er sterk op dat Chucky zelf ook weg wil hè. De gesprekken tussen Lozano en de Amerikaanse club spelen al een tijdje. Voor allebei de partijen echt het beste.
 
Terug
Bovenaan Onderaan