Formule 1

'Red Bull dreigt volgende kopstuk te verliezen: Jonathan Wheatley overweegt vertrek'​

VER nog even zijn vierde titel binnenharken en dan het zinkende schip verlaten. Blijf het vreemd vinden dat een team op het hoogtepunt van succes intern zo aan het kloten is geslagen.
 
VER nog even zijn vierde titel binnenharken en dan het zinkende schip verlaten. Blijf het vreemd vinden dat een team op het hoogtepunt van succes intern zo aan het kloten is geslagen.
Horner blijkt de grote splijtzwam van het team. Zijn vastberadenheid om te blijven, ondanks al het gedoe, zorgt ervoor dat RB uiteindelijk helemaal uit elkaar valt. Hij stelt zijn eigen belang voor dat van het team.
 
Horner blijkt de grote splijtzwam van het team. Zijn vastberadenheid om te blijven, ondanks al het gedoe, zorgt ervoor dat RB uiteindelijk helemaal uit elkaar valt. Hij stelt zijn eigen belang voor dat van het team.
En, hij wordt gesteund door de eigenaar dus opstappen zal hij niet zo snel.
 
Max Verstappen heeft een goede start en gaat aan de leiding. Perez schiet als een gek door in de 1e bocht en rijdt bijna tegen de Ferrari's en tegen Max aan. :maniac:
 
Lando Norris wint de Grand Prix van Miami. :D Eindelijk een overwinning voor Norris
Het is hem gegund.

1 Norris
2 Verstappen
3 Leclerc
4 Sainz
5 Perez
6 Hamilton
7 Tsunoda
8 Russell
9 Alonso
10 Ocon
 
Ik gun het Norris enorm. Mooi mannetje.
Kan me nog een van zijn eerste interviews herinneren waarin er achter hem 2 mensen zijn naam riepen. Waarop Norris zegt, kijk al mijn fans zijn er.
Vanaf dat moment ben ik een beetje fan van hem.
 

Sainz gaat naar de 5e plaats door een Penalty van 5 seconden. Hierdoor krijgt Perez de 4e plaats.
 
Terug
Bovenaan Onderaan