Ergernissen

Ach, ze hadden ook het Mauro filmpje niet kunnen plaatsen. Ze geven aandacht aan PSV terwijl ze met een knipoog Ajax fans waarschuwen niet te kijken.
Het zegt eigenlijk meer dat de huldiging bijna voorbij was en toe het „Helemaal niets“ pas voor de eerste keer klonk. Eigenlijk is het een warm en sympathiek gebaar van Mauro: niet treuren in amsterdam; we zijn jullie niet compleet vergeten!
 
J.B. stond jij bij het het tankstation vanochtend? ;)
6 pompen en 4 bezet door koffie en sigaretten halers. :(

En vervolgens na de tankbeurt een vrachtwagen die gewoon naar de linkerbaan gaat terwijl ik er al bijna naast zit....
Ik heb mijn portie ergenissen al weer gehad vandaag.
 
J.B. stond jij bij het het tankstation vanochtend? ;)
6 pompen en 4 bezet door koffie en sigaretten halers. :(

En vervolgens na de tankbeurt een vrachtwagen die gewoon naar de linkerbaan gaat terwijl ik er al bijna naast zit....
Ik heb mijn portie ergenissen al weer gehad vandaag.
Nee. Maar ik heb een app groep door heel Nederland om pompen bezet te houden. Morgen mag ik weer 🤔
 
Mijn werkgever heeft een of ander massa-abonnement met LinkedIn Learning afgesloten. Krijg ik een mail dat ik verplicht een of andere domme video op LinkedIn moet kijken over Leadership and Trust of zoiets vaags. Gelukkig kun je de filmpjes op dubbele snelheid afdraaien en zijn er geen toetsvragen. Dus je drukt op Play en gaat gewoon wat anders doen. Wat een weggegooid geld.
 
Mijn werkgever heeft een of ander massa-abonnement met LinkedIn Learning afgesloten. Krijg ik een mail dat ik verplicht een of andere domme video op LinkedIn moet kijken over Leadership and Trust of zoiets vaags. Gelukkig kun je de filmpjes op dubbele snelheid afdraaien en zijn er geen toetsvragen. Dus je drukt op Play en gaat gewoon wat anders doen. Wat een weggegooid geld.
Je zou het natuurlijk ook een kans kunnen geven.
 
Mijn werkgever heeft een of ander massa-abonnement met LinkedIn Learning afgesloten. Krijg ik een mail dat ik verplicht een of andere domme video op LinkedIn moet kijken over Leadership and Trust of zoiets vaags. Gelukkig kun je de filmpjes op dubbele snelheid afdraaien en zijn er geen toetsvragen. Dus je drukt op Play en gaat gewoon wat anders doen. Wat een weggegooid geld.

Wij zijn van LinkedIn learning afgestapt. Het was niet slecht trouwens. Verder is LinkedIn natuurlijk nog nepper dan Facebook. Wat een ellendig platform is dat geworden zeg.
 
Yep. Ik vind dat soort teksten altijs van het niveau van een 12 jarige. Zo ontzettend zielig dat "helemaal niets in Amsterdam".
Het is al een oud en bekend deuntje dat Mauro opwerpt, veel gehoord door supporters in cafes, stadions enzovoorts. Ik vind het eigenlijk geweldig, een beetje supporters rivaliteit kan geen kwaad zolang het binnen de perken is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan